Niin mikä ja missä ja mitkä necronit?Raivo kirjoitti:The Dragon herää Marssilla ja hänen kanssaan 20-40 miljoonaa necronia,
Voittavatko Necronit lopulta ?
Eli kun minä mielikuvitukseni puitteissa voisin väittää, että Keisari onkin Horus, joka istuu vaatekomerossa Keisarin violetit bokserit silmillään kuunnellen Abbaa on aivan totuudenmukaista ja voin tulla pätemään sillä sotuun?Raivo kirjoitti: The Void Dragon? Tai miksi sitä nyt kutsutaan.
Ja saahan sitä mielikuvitusta nyt käyttää.
I think not. Eli ei mitään omia sekoiluja, kiitos.
- Kynä-ääliö
mutta olisihan tämä kuitenkin mahdollista, vaikka luulen ettei marssissa ole necroneita, tai ainakin ne siellä olevat tyypit olisivat varmasti löytäneet nämä.Thelacan kirjoitti:Eli kun minä mielikuvitukseni puitteissa voisin väittää, että Keisari onkin Horus, joka istuu vaatekomerossa Keisarin violetit bokserit silmillään kuunnellen Abbaa on aivan totuudenmukaista ja voin tulla pätemään sillä sotuun?Raivo kirjoitti: The Void Dragon? Tai miksi sitä nyt kutsutaan.
Ja saahan sitä mielikuvitusta nyt käyttää.
I think not. Eli ei mitään omia sekoiluja, kiitos.
- ankara halla
- Valvoja
Omaa mielikuvitustaan ja sen innoittamia sepistyksiä ja selityksiä varten Sotavasarasta löytyy erikseen Tarinat ja novellit -foorumi.
Menkää sinne kirjoittamaan noita omia virityksiänne, sitä varten se on olemassa.
Tämä foorumi on 40k: Historia. Tämä on tarkoitettu viralliselle fluffille, ei millekkään mutu jutuille.
Menkää sinne kirjoittamaan noita omia virityksiänne, sitä varten se on olemassa.
Tämä foorumi on 40k: Historia. Tämä on tarkoitettu viralliselle fluffille, ei millekkään mutu jutuille.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
siitä tulisi liian turha topiicci jos vain kirjoittaisi sinne: "minun mielestäni necrneita on niin paljon että ne vielä tuhoavat kaiken" tai muuta vastaavaa.ankara halla kirjoitti:Omaa mielikuvitustaan ja sen innoittamia sepistyksiä ja selityksiä varten Sotavasarasta löytyy erikseen Tarinat ja novellit -foorumi.
- ankara halla
- Valvoja
Ei sen turhempi kuin tänne sellaisen kirjoittaminen, mutta silloin olisi ainakin oikealla aluellagrey knight kirjoitti:siitä tulisi liian turha topiicci jos vain kirjoittaisi sinne: "minun mielestäni necrneita on niin paljon että ne vielä tuhoavat kaiken" tai muuta vastaavaa.ankara halla kirjoitti:Omaa mielikuvitustaan ja sen innoittamia sepistyksiä ja selityksiä varten Sotavasarasta löytyy erikseen Tarinat ja novellit -foorumi.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
No ei, vaan imperaattori saa Warpista mystistä energiaa, repii itsensä irti kultaisesta pöntöstä ja lähtee heavy boltterin kanssa vetämään tyranidejä, necroneita, eldareita, dark eldareita, tauta ja kaaosta turpiin.Hän itse kirjoitti:Se joka todella voi olla lopussa voittaja on tyrikset.
Sen jälkeen, kun kaikki epäpuhtaat xenot on tuhottu, The Nightbringer muuttuu lepakoksi, mutta imperaattori ottaa lepakon kiinni ja puraisee siltä pään irti.
Kaiken tuon jälkeen Terralla syntyy sisällis-sota ja Games Workshop julkaisee uuden sääntökirjan, Warhammer 40k: we pwned j00.
Pelattavia rotuja tulee olemaan vain kaksi, avaruusmariinit ja imperiumin vartijat. Terminaattoreiden statsit vedetään maksimille ja imperiumin vartijoilta otetaan pois sirpalehaarniskat ja kypärät.
Kaiken tuon jälkeen, paikalle saapuu iso mustikkapiirakka, joka tuhoaa ihmiskunnan ja varastaa kaikki kissat.
Ratovaarista tehdään uusi figuuri imperiumin vartijoille, ja hänen pakkauksessaan tulee lukemaan:" ask yo daddeh to pe1nt meh with onl3h one one 1111 colour, n00b lol pwned " .
Tau fanittajat puolestaan rupeavat kirjoittelemaan lisää feikki-raporteja, ja Weekenderistä tulee suomen keisari, sitten tuo kauhistuttava viiksivallu rupeaa diktaattoriksi, koska se on niin c00L. Alkaa kolmas maailmansota, jossa Venäjä hyökkää Amerikkaan ja Suomi (toisella nimellä Weekenderilandia IV ) rupeaa myymään tervashampoota ympäri maailmaa ja rikastuu sillä. Sitten tulee Israelilaiset, uusissa nano-haarniskoissaan ja pwnaavat kaikki muut kansat huutaen:" HANUKKA OWNZ YALL!". Sitten aurinko muuttuu valkoiseksi kääpiöksi, maapallo tuhoutuu ja Gav lähtee avaruusaluksellaan takaisin Abba Debballe. Ai niin, melkein unohdin kertoa, että avaruusmariinit rakastavat "IN THE NAVY"- laulun laulamista.
THE END
Puhdasta off topickiä, nauttikaa siitä.
- The Captain
- Valvoja