Vampire on Zombie Dargon?
Vampire on Zombie Dargon?
Eli mistä tuollaisen figun tai edes sen tapaisen voisi löytää? En oikeen ihastunut tuohon Zacharias the Everlivingiin, joka voisi ehkä leikkiä Vampire Lord/counttia. Mutta tuo Winged Nightmarekaan ei ole hyvän näköinen, koska ei näytä yhtään zombi loharilta. Oma vahvin kandidaatti on Melkhior the Ancient, sillä tuo Winged Nightmare on enemmän lohari näköinen kuin tämä. Tai jos yhdistän Zachariaksen ja Melkhiorn. Zakelta lohari ja ukko on Melkhiorn?
Onko kellään mitä figua mielessä?
Onko kellään mitä figua mielessä?
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Miten olisi vaikka joku Helffi/Delffi/Welffi lohari synkällä maalauksella ja vampyyri ratsastajalla. Sitten vähän stuffilla paiseita ja matoja niin kyllä kai se siinä. Huom. kyseessähän on maan alta kaivettu käärme, eli tuskin se kovin kaunis näky muutenkaan pitää olla
.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
No niin.. Nyt löysin Äm-irk trakon princen jonka ratsataja voisin vaihtaa vaikka Blood Dragon vampan jolla on lance.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
- Iron-Father
Onhan ne, mutta hintakin taitaa olla reilulti halvempi. Ja kyllähän sillä se s6 korvaa jonkin verran. Kyllähän sillä varmaan melkein yhtähyvin mätkii kuin elffenjen lohareilla. Mitä minä olen kattonut niin sitä ei saa muille kuin vamppi loordille joten yhden hero paikan menetys saattaa olla se huonompi puoli.
Kyllähän tuosta vampista ex helffi loharilla tulis ihan hieno. Hieman keihäitä ja nuolia käärmeen kylkeen ja sellainen mädäntyneen harmaan väri niin hyvä tulee.
Kyllähän tuosta vampista ex helffi loharilla tulis ihan hieno. Hieman keihäitä ja nuolia käärmeen kylkeen ja sellainen mädäntyneen harmaan väri niin hyvä tulee.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Katso armeijakirjan sivulta 32(62 löytyy myös). Eivät ne kovin paljoa huonommat ole, ja löytyyhän tältäkin jotain pieniä erikoissääntöjä.Krokkelis kirjoitti:Muuten mitkä ton zombie dragonin statsit on? eikös ne oo aika lailla huonommat ku normaalilla?
Oiotaanpa rauta-iskän MuTuja
Pimentokärmekseen verrattuna vain parikymmentä pistettä halvempi, eikä muutkaan kärmekset paljolti kalliimpia ole.Onhan ne, mutta hintakin taitaa olla reilulti halvempi.
Kaikilla taitaa tuo olla(lohareilla siis).Ja kyllähän sillä se s6 korvaa jonkin verran.
Millään rodulla ei loharia saa kuin lordeille, ja yleensä taitaa se sankarikin siinä mukana kadota, että sillai.Mitä minä olen kattonut niin sitä ei saa muille kuin vamppi loordille joten yhden hero paikan menetys saattaa olla se huonompi puoli.
Asiaan:
IMO metsäkärmes on tyylikkäämpi, mutta kauneus on katsojan silmässä.
flagu kirjoitti:Sitten vähän stuffilla paiseita ja matoja niin kyllä kai se siinä. Huom. kyseessähän on maan alta kaivettu käärme, eli tuskin se kovin kaunis näky muutenkaan pitää olla Vinkkaus.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Luulempa että iron father tarkoitti sitä että zombilohharin saa vain Vampire lord Characterille, eikä esim. Vampire count saa zombilohmua. Näin ollen 2k armeijaan saa zombilohharin ja sen ratastajan lisäksi vain yhden rulla kuski necromancerin. Se jos mikä ei ole mukavaa...Illumina kirjoitti:Millään rodulla ei loharia saa kuin lordeille, ja yleensä taitaa se sankarikin siinä mukana kadota, että sillai.Mitä minä olen kattonut niin sitä ei saa muille kuin vamppi loordille joten yhden hero paikan menetys saattaa olla se huonompi puoli.
"Chaos is the only true answer"
-
chaos pete
Ootko aatellu että tekisit kaamos kärmeksestä. Siitä sais hienon kaks päisen monsun
Vois olla aika hauska oikein tehtynä. Ja siin on sitä asennetta ihan eri taval
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
Jos armeijasi on luurankopainotteinen, niin tämä tai tämä voisi olla kiva vaihtoehto. Miksei myös ihan zombipainotteiseenkin.
Olen nähnyt pirusti enemmänkin noita luurankodragoneita, mutta en nyt hätäisesti enempiä löytänyt.
Kivoja figuja nuo, olen miettinyt jotain hyvää tekosyytä sisällyttää moisen myös omaan armeijaan... ehkä Bone Giantiksi...
Tuota Reaperia saa -jollei heti hyllystä niin ainakin tilattua- Sotataidosta.
Olen nähnyt pirusti enemmänkin noita luurankodragoneita, mutta en nyt hätäisesti enempiä löytänyt.
Kivoja figuja nuo, olen miettinyt jotain hyvää tekosyytä sisällyttää moisen myös omaan armeijaan... ehkä Bone Giantiksi...
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Juu, kiitos linkeistä. Nuo ovat vain melko kalliita (toinen oli 35£, toisessa ei ollut hintaa).Rutabaga kirjoitti:Jos armeijasi on luurankopainotteinen, niin tämä tai tämä voisi olla kiva vaihtoehto. Miksei myös ihan zombipainotteiseenkin.
Ensimmäisen saa sotaidosta hintaan 15,40€. Tosin se saattaa olla hieman pienehkö.NiTRONE kirjoitti:Juu, kiitos linkeistä. Nuo ovat vain melko kalliita (toinen oli 35£, toisessa ei ollut hintaa).Rutabaga kirjoitti:Jos armeijasi on luurankopainotteinen, niin tämä tai tämä voisi olla kiva vaihtoehto. Miksei myös ihan zombipainotteiseenkin.
SamuliH kirjoitti:Ensimmäisen saa sotaidosta hintaan 15,40€. Tosin se saattaa olla hieman pienehkö.
Juu, kiitos tuostakin linkistä. Eikä se haittaa vaikka on vähän pienempikin, ei mene niin kauheesti maalia :)
En suosittele. Satun omistamaan kyseisen vigun, ja voin sanoa ettei se ole oikeastaan ogrea kummoisempi, joten siitä ei todellakaan saa muutakuin vähän tavallista isomman nightmaren (EI siis winged nightmarea, saati sitten zombidragonia)...NiTRONE kirjoitti:Juu, kiitos tuostakin linkistä. Eikä se haittaa vaikka on vähän pienempikin, ei mene niin kauheesti maaliaSamuliH kirjoitti:Ensimmäisen saa sotaidosta hintaan 15,40€. Tosin se saattaa olla hieman pienehkö.
"Chaos is the only true answer"
Jaa, että se on niin pieni. En mä sellasta haluu.Snortling kirjoitti:En suosittele. Satun omistamaan kyseisen vigun, ja voin sanoa ettei se ole oikeastaan ogrea kummoisempi, joten siitä ei todellakaan saa muutakuin vähän tavallista isomman nightmaren (EI siis winged nightmarea, saati sitten zombidragonia)...
- Stormdaemon