"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä graftworld eldareille

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Nipsu

Mikä graftworld eldareille

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Olen jo jonkin aikaa hrkinnut elareiden keräilyn aloittamista mutta mitä graftwordia kannattaisi alkaa keräillä? Jos joku voisi valaista hieman armeijoiden hyvä ja huonoja puolia.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

ne saavat enemmän tiettyjä slotteja, jos kiinnostaa osta codexi ja kato.
Nipsu

kirjat on kyllä lueskeltu mutta käytännön kokemusta ei. Olis hyvä tietää miten armeijat toimii käytännössä.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
JohnnyW

Viesti Kirjoittaja JohnnyW »

Eldareilla kannattaa mieluummin passata muutama kuukausi, sillä uuden codexin pitäisi ilmestyä tämän vuoden puolella. Taitaa craftworldien osalta mennä paljon uusiksi, eli niistä ei ehkä vielä kannata murehtia. Odotellaan nyt sitä uutta listaa.
Ezekiel 25:17
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Minäkin pistin TAUkit jäihin jo viime vuoden puolella, kun kuulin, että uusi codexi on keväällä tulossa. Tosiaan, jos aika uuteen kodeksiin>9kk, suosittelen todella odottamaan sitä.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Nipsu

Mistä päätellen uusi codexi olis tulossa tänä vuonna? Onhan siitä puhuttu mutta löytyykö jostasin faktaa?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ei löydy. Vain epämääräistä mutuilua epämääräisillä foorumeilla.
Pathfinder

Viesti Kirjoittaja Pathfinder »

Dark Angelit tulee ensi jouluksi GWn myyjän mukaan, joten Eldar saavat odottaa sitä uutta kirjaa viel kauan (Varmaan ehtivät kuolla sukupuuttoon ennen sitä.)

Nykyisistä Craftworldeista mun mielestä parhaita ovat closispainotteinen Biel-Tan Swordwind ja shooty-Ulthwé. Jos haluaa ärsyttää vastustajia, kuten minä, kerää Alaitoc.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Nipsu

Anteeks vaan mutteihan ulthwe saa juuri mitään hyvää toisin kun biel-tan meniköhän väärin päin [/list][/url]
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Ulthwe saa bs4 guardianeja ja kanslian. Eli ihan hyvä sakki on kyseessä. Biel tan on myös kova monien aspectien ollessa trooppeja ja court of the young king on kova myös.
Viimeksi muokannut vompovompatti, Ma 16.01.2006 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Nipsu

Mutta ikävästi Biel-tan armeijan aspectit maksaa paljon tasoonsa nähden ja vihollisiin verrattuna. Ja anteeksi äskeinen kirjoitus virhe tarkoitus oli haukkua vain ulthwen ranged.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Biel-tanin voi tietenkin laskea huonoksi koska sinulla ei ole miljoonaa star cannonia (ainakaan troopeissa), mutta kyllä niillä aspecteilla on omat erikoisuutensa. Ei voi kokeilla voiko ampua kilpaa rapidi rangeilta, mutta sitten on se assault. Ei erilainen eldar armeija ole aina huono (se riippuu täysin vihollisesta). Ärrr!
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Ota alaitoc,niin voitat 100% varmuudella jo ennen ekaa vuoroa. Itse kerään myös alaitocia mutta olen yrittänyt karsia listasta pahimmat mauttomuudet pois,Starcannonit pannassa ja niin edelleen.
Maugan

Viesti Kirjoittaja Maugan »

Hmm.... 100% varmuudella ei tässä pelissä tapahdu mielestäni mitään? pathfinderit saavat MELKO varmasti alussa vain mukavan ärsykkeen. Ei se tuo voittoa vielä että (parhaimmillaan) saa ampua toista kerran. Minä ja isoveljeni keräämme biel-tania (tosin siksi että aloitimme kauan sitte ja pidimme taukoa, ja silloin emme tienneet craftworldeista hölkäsenpöläystä) mutta onhan ne alaitocit mukavia, mutta löytyy iyandeneiltakin omat puolensa, kuten myös saim-haneilta ja ulthweiltakin. Makukysymys mielestäni, jos aloittaisin keräämään uudestaan niin ottaisin saim-hanit. Ja nyt minua ei kiinnosta jos kerrotte että ne olisivat aivan paskoja ;)
War is my master, death is my mistress.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”