"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotu4: Grey Knight

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
hyytelöperuna

Sotu4: Grey Knight

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

http://users.tkk.fi/~msalava/Sotu%20IV% ... ges/24.jpg

CMON linkki

Tuli aloitettua puolisen viikkoa ennen kisan deadlinea. Laatikosta tuon nappaisin ja päätin sutia johonkin kuntoon. Parisen iltaa tuossa vierähti.

Itekkin taidan tietää ton figun suurimmat erheet, mutta antakaa kritiikin kuulua. Rakentavaa krittiikkiä varsinkin tahdon kuulla. Ja äänestäkää Cmonissa jos vain voitte.
Viimeksi muokannut hyytelöperuna, Ma 16.01.2006 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Jeppis kamaa. Miekka on oikein näyttävä ja luisetkin osat toimivat. Harmaa ja nmm-kulta jää jotenkin suttuiseksi. Olkapään kilpeen olisit voinut panostaa hivenen enemmän, jää hivenen valjuksi. Sry, pikakommentti, ehkä editoin paremmalla ajalla syväluotaavan viiltävän analyysin tähän ;)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Miekka on todella hieno, pidin myös erittäin paljon tosta basesta. Tuo ase vasemassa kädessä(taka katsottuna) on hieman oudon näköinen, ehkä kuva toisesta kulmasta.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Kyllä tuossa on yhtä ja toista fixattavaa pro-tasoksi. Silmät ovat harvinaisen elottomat ja harmaa paikoin liaan flat-mäinen.
Sieni ei ole kasvi.
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Panssarin highlightit olivat aika suttuisia.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Itse olen tottunut siihen, että ritareiden panssarit olisivat metallinvärisiä. Jos olet nmm:ää hakenut panssarissa, olet epäonnistunut, mutta jos et, niin et.

Ensinäkemältä figu näyttää tavalliselta pelifigulta, johtuen juuri tuosta panssarista (en vain pidä), mutta tarkemmin katseltuna tuo on ihan nätti. Base on hieno.
Runetotem

Viesti Kirjoittaja Runetotem »

Ei mitään tässä, kauniisti maalattu PS:En tajunnut
Viimeksi muokannut Runetotem, Ma 16.01.2006 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Öh...?
Runetotem

Viesti Kirjoittaja Runetotem »

Karu kirjoitti:Öh...?
Mixattu on toi viesti pahoittelen tyhmyyttäni.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Yksinkertaisuus on tehokasta, tässä tapauksessa yksinkertaisen tehokasta. Mahtavaa!
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Toi on vähän suttusen näköinen mun mielestä. Alusta on aika hieno. On toi ihan cool, vähän suttunen vaan tosiaan. (Katotaan minkälainen kaaos mun terminaattoreista tulee...)
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

Hieno nappihan toi on tyylikäs kaikin puolin.Miekka minusta oli todella hienon näköinen.
Only Dead WarriorWill Live
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”