"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Raven Guard - Assault Marines

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Gibb3t

Raven Guard - Assault Marines

Viesti Kirjoittaja Gibb3t »

Tässä nyt olen ehtinyt muutaman kuukauden harrastelemaan 40000 ja olen jo pikkuhiljaa alkanut saamaan kasaan jonkinlaista armeijan tynkääkin. Ja tässä nyt jouluna sain viimeinkin itselleni kauan odotettuja Assault Mariineja. Ja näitä sitten aloin maalaileen ja siinähän tuli ideaksi, että koska Raven Guardin sotakalusta tuppaa olemaan hieman vanhempaa ja kuluneempaa, niin ajattelin että teen Assault Mariinejen armoreista hieman eläväisemmän ja kuluneemmaan näköisiä ja tässä nyt sitten olisi lopputulos.

Kuva 1. http://www.coolminiornot.com/pics/pics1 ... 77ef79.jpg
Kuva 2. http://www.coolminiornot.com/pics/pics1 ... d94ef9.jpg
Kuva 3. http://www.coolminiornot.com/pics/pics1 ... 435b8a.jpg

Ja kommenttia sitten vaan tulemaan. Niin posiitiviset kuin negatiivisetkin, ja mielelläään ottaisin vastaan parannuis ehdotuksia kuinka vielä kehittää maalaustekniikkaani.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Kuvat ovat surkeita ja liian kaukaa otettuja, kannattaa ottaa kuva aina yhdestä figusta kerralla, viimeisestä kuvasta sentään sai jotain selkoa ja sen perusteella totean oikein mainioiksi. Kuleneet osat olivat hienoat, mutta ehkä hieman turhan paljoa kulumia, pitäähän marinen nyt haarniskastaan huolehtia ;)
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Paremmat kuvat tekisivät poikaa. No näiden perusteella en erityisemmin tykkää, ehkä turhan yksinkertainen. Tai tossa lähempää otetussa kuvassa on ihan siisti toi selkä reppu (mikä lie onkaan) systeemi, mutta muuten en tosta mustasta perusta. (Ai niin, noi alustat oli ihan siistejä.)
Viimeksi muokannut sisu, Ma 16.01.2006 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

Joo kelpo napin näkösiä, mutta kuvat on aika kaukaa otettuja sais olla vähän lähempää.
Only Dead WarriorWill Live
Gibb3t

Lisää kuvia ja parempia sellaisia on tulossa sitten kun saan koko squadin valmiiksi eli ihan lähipäivinä toivon mukaan ja jostain värkättyä kunnon valaistuksen kuvien ottoa varten... :D
binK

Viesti Kirjoittaja binK »

Mitä tuosta näen niin iha mukavan näköisiä. Kyllä ne iha TT standardit täyttävät. Noille sahamiekoille voisit kyllä jotain tehdä ;).
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

maalaa kulumat tästä lähin metallilla, siltä se oikeasti näyttäisi jos maali revittäisiin iti mariinin adantamiitti panssarista.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Gibb3t

Tuota metallilla kulmien maalamista just tässä oon hieman pohtinutkin, mutta on sitten jäänyt kokeilematta. Mutta sitten tulevaisuudessa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”