Protesti: Ultrat on nynnyjä!!!!
-
Virtanen..
- Viesti:
Protesti: Ultrat on nynnyjä!!!!
Chaptereista(tai legioonista) mahtavin? pah!!! ensin hannataan ihmiskunnan tärkeimmästä taistelusta ja sitten aletaan pomottaa kirjoittamalla joku kickass kokoinen kirja.
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
-
vompovompatti
-
Virtanen..
- Viesti:
Kiva tietää.
Oletko ihan varma, etteivät eräät voimahaarniskan heikkoudet tehneet itseään tiettäväksi Guillimanille vessareissun aikana, jonka tähden hän - puhtaasti huonon suunnittelun takia - missasi kivan tappeluksen?
[insert käyttäjämoderaatio here]
Oletko ihan varma, etteivät eräät voimahaarniskan heikkoudet tehneet itseään tiettäväksi Guillimanille vessareissun aikana, jonka tähden hän - puhtaasti huonon suunnittelun takia - missasi kivan tappeluksen?
[insert käyttäjämoderaatio here]
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Virtanen..
- Viesti:
ehkä
Itse asiassa, mikäli ollaan oikein skeptisiä ja ankaria arvostelussa, kaikkien avaruusjääkäreiden heikkous on liiallinen painotus hyökkäämiseen ja aloitteen ottamiseen. Tietysti aloite on aina sotimisessa hyödyksi, mutta erityisesti pitkäkestoisessa toiminnassa mariinien yleisesti harjoittama strategia kärsii heikosti suunnitellusta huollosta.
Pahimmillaan mariinien ylpeys ei aiheuta muuta kuin tarpeettomia tappioita. Lisäksi Codex Astartes on enemmänkin yleisluontoinen ohjesääntö, kuin tarkka strateginen ja taktinen ohjeisto. Lisäksi siinä on mm. Perturabon havaintoja piirittämisestä ja piiritettynä olemisesta.
Pahimmillaan mariinien ylpeys ei aiheuta muuta kuin tarpeettomia tappioita. Lisäksi Codex Astartes on enemmänkin yleisluontoinen ohjesääntö, kuin tarkka strateginen ja taktinen ohjeisto. Lisäksi siinä on mm. Perturabon havaintoja piirittämisestä ja piiritettynä olemisesta.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
- The Captain
- Valvoja