"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotuentry

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Sotuentry

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Laitetaans tämäkin yleiseen arvosteluun..

http://users.tkk.fi/~msalava/Sotu%20IV% ... ges/40.htm

Näin vajaan vuoden verran figuja maalanneena ei voi muuta kuin olla tyytyväinen sijoitukseen ( melkein lähes ylivoimainen luokkavoitto ).

Kilpailun alkaessa mulla oli kapteeni melkein valmis ja kessu pohjamaalattuna, mutta silti vielä suttasin verta ( huonosti ) ja kuraa viimeistä edellisenä kisapäivänä.

Tämä oli eka kerta kun koitin laittaa power-armouriin heijastuksia, ja sen kyllä huomaa. Muutenkin oletin sijoituksen olevan jossain "also run"- tasolla, ilmeisesti hyvä kuva ja selkeä arvojärjestys auttoi. Ajatuksena oli vielä korostaa komentoketjua siten, että trooperi on kuraisin ja kulunein, kapteeni taas näyttää siltä kuin ei olisi koskaan taistelukenttää luonnossa nähnytkään ( aseetkin on käyttämättömiä ).

Kuvasta vielä: jostain syystä oli pieneen päähäni jäänyt että kuvan pidempi sivu voisi olla 2048 pikseliä, ja laitoin kollaasia tehdessä kuvaan liikaa tavaraa ja yksityiskohdat jäivät liian pieniksi. Kun huomasin virheen oli jo niin myöhä että ruttasin vain kuvan neljäsosaan ja lähetin..
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Onneksi olkoon. Kyllähän tuo marine porukka oli minusta ehkä se paras porukka, vaikka kilpailu army master puolella olikin kova. Itse tykkäsin tosiaan kovasti noista punaisista vaatekappaleista. Sininen on tosin vähän liiankin käytetty väri marineissa, mutta punainen kyllä piristi sitä kummasti.

Tosiaan nuo veret olisi voinut jättää poiskin, mutta ei se nyt tälläkertaa häirinnyt niin suuresti.
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Highlightit ovat aikas tyylikkäitä, varsinkin naamassa.
Freehandit olivat ihan kohtuu tyylikkäitä.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Kaizu

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Myös minun mielestäni se kaikkein komein army master entry, joskin niukasti.
Ja sitten itse figuihin:
Todistavat että kaunista voi olla ilman NMM:kin, kulumis efektit armoreissa, blendit ja punaiset kankaat. Ja jos nyt jotain "huonoa" niin baset ovat hieman tylsähköt.
Niin ja onnittelut voitosta ;)
~Dulce et decorum est pro patria mori~
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”