"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpi on hienompi?

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
TranssiApina

Kumpi on hienompi?

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ku mul on ollu päässä et maalaisin deldar armeijani uudestaan ku mun mielest noi vanhat on tökeröitä ja ku melkeen kaikki mitä oon maalannu on ollu tinasia nii ei oo ongelma maalien poistaminen.

Jotkut pitivät enemmän näistä mun vanhemmista mut mä pidän enemmän uudesta.

http://www.pbase.com/image/8560629

Toi sininen on vanha ja se vihreä on uus. Kumpi on parempi? Kannattaako muuttaa noi siniset vihreiksi?
(Sori jos tuntuu et on vanha topicci ku noi kaikki kuvat on ollu toisissa topicissa ja oon kysyny tätä samaa jossain topicissani mut ajattelin nyt tehä tälle oman topicin)
"If it bleeds, we can kill it."
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Toi sininen on parempi. Tuo vihreen sävy ei oikeen ole dark eldarimainen, mutta se on paremmin maalattu. Korjaa vaikka nuo siniset sillee, etteivät näytä niin vahvasti kuivaharjatuilta. Washaile vaikka vähä ja highlaittaile.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

edelleen(!) sininen on hienompi, usko jo :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
tneva82

Re: Kumpi on hienompi?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

IMHO vihreä on parempi tosin onko DE tyylinen en tiedä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
palmu

Viesti Kirjoittaja palmu »

Kyllä minäkin tuosta vihreästä pidän enemmän. Oli sitten DE:mainen tai ei. 8)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no noissa kuvissa, mutta kun maalaisi samalla tasolla vihreän ja sinisen, niin sininen voittaisi. No kyllähän sä voit sitten koko armyn repainttaa, jos siltä tuntuu. Ei toi ruma ole ja kyllä se nyt DE:lle sopii, mutta ihmettelen vain, että kannattaako nähdä vaiva (no voihan se maalaaminen hauskaakin olla :) ) maalatessa jo valmiiksi ihan hienoa armeijaa uudestaan. No mutta antaa palaa, apina, jos siltä tuntuu!
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

siis toi vihree on musta joku 1000 kertaa hienompi. Onhan toi vihree kyllä varmaan paremmin maalattu ku toi sininen, mutta pidän silti paljon enemmän siitä vihreästä väristä.
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

Sinineeen!!!!! Usko jo! ne o paljo hienompi ne siniset! krpl! Pidä vaa ne siniset sävyt niissä! *Grr* apina *grr* jos maalaat vihreiks ne sun deldarit =)
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,

Viesti Kirjoittaja Avatar »

enpä tiiä.... eipä oikeen mun mielestä sovi sininen tai vihree Dark Eldareille.... :?

mutta sunhan asias se on miten haluut figusi maalata :D
"Gobboja yössä, Gobboja työssä"
Asavarkull

Viesti Kirjoittaja Asavarkull »

Sininen on parempi mutt vihree on paremmin maalattu. Maalaa siniset yhtä hyvin.
laticus

Viesti Kirjoittaja laticus »

Jos itse pidät enemmän vihreestä, niin käytä vihreetä. Ja onhan se vihreä sopivan "myrkyllisen" näköinen...
TranssiApina

Mun mielest toi vihree on hieno, luonnossa se näyttää semmoselta tummalta mikä kiiltelee vihreenä :wink: cool....
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Kyllä musta se vihree on ihan sopiva väri DEille myös, kunhan pidät sen tummana. Noista molemmat schemet toimii ihan yhtä hyvin. (Tai itse ehkä tykkään tosta vihreestä hiukan enemmän, mutta se voi myös johtua siitä että se on paremmin maalattu...?)
TranssiApina

Nii, siin vihreeskään ei kestäny kauaa maalta mut siin sinises menee noin 5-10 min ku se on pohjamaalattu :wink:
VJ

Re: Kumpi on hienompi?

Viesti Kirjoittaja VJ »

TranssiApina kirjoitti:Jotkut pitivät enemmän näistä mun vanhemmista mut mä pidän enemmän uudesta.
Eiköhän se vastaus ole jo tuossa valmiina.
And they wonder how he dealt with stress so well..
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Vihreä. Ja sehän on sinun omasta mielestäsikin parempi, vai?
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Korppi

Parempi

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Kyllä toi vihriä näyttää asiallisemmalta...enempi dark eldar tyylinen hieman julman näkönen ja ehdottomasti tyylikkäämpi kuin sininen... :D
... Inhoan teinejä, ne pomppii silmille ja saa nenilleen...
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

vihriä miun mielestä on se komiampi
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Empä tiedä oletko jo päättänyt maalata ne uudestaan, mutta minusta tuo vanha (eli siis sininen) on huomattavasti paremmannäköinen.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

bonesripper kirjoitti:Toi sininen on parempi. Tuo vihreen sävy ei oikeen ole dark eldarimainen, mutta se on paremmin maalattu. Korjaa vaikka nuo siniset sillee, etteivät näytä niin vahvasti kuivaharjatuilta. Washaile vaikka vähä ja highlaittaile.
just kaikki mitä piti pistää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”