Millä necronit oikein toimivat?
Emmätiedä, jos vaikka output on siellä kylkiluiden takana... Jossittelua tosin mutta kyllä niillä joku virtalähde on, vaikka sitten se sielu, pakko olla.Feeno kirjoitti: Yhä: Ne putket tuskin menevät siihen laattaan, sillä minullakin on ollut warrioreita ja ne putket kyllä upposivat sinne kylkiluiden taakse, eivät menneet siihen rintalaattaan. Tuosta art-kuvastakin näkee selvästi että ne eivät mene siihen laattaan vaan katoavat sinne kylkiluiden taakse.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Eihän ne stasis-haudassa missä aika pysähtyy tarviikkaan energiaa, mahdollisesti hauta sitten tarvitsee toimiakseen. Toisin sanoen arkusta jossa necron sotilas nukkuu menee johto isoon patteriin, joka on yhdistetty boksiin missä on liikesensori ja antenni(tämä on esimerkki, luulenpa että niillä on kehittyneenpiä vekottimia, tietysti luonnollisesti tuo patteri on ehtymätöngrey knight hero kirjoitti:ei ne voi saada auringosta energiaa kun miten ne voi herätä jostain haudasta jos ei ole energiaa, ja nuo tomb world,ithan on aika pimeitä joskus, niin en usko, luulen että ne toimivat joko c,tan,ien voimalla tai niillä on joku fusion core siellä sisällä.
Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua...
Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua,mutta mä veikkaisin että kun "muinaiset" loi necronit,ne teki siitä ihmisen kopion(huomaat selvästi yhteneväisyyksiä ihmisen luurangon ja necron warriorin välillä.
Mä oletan että necronit on esittää 40k tuhon ja lopun inkarnaatiota
(ohan nightbringerkin aikas lähellä viikatemiestä..)ja mä vaikkaan että kuten tuola aika alus epäiltiin,et necronien alukset "syö" planeetan,ni miksei vois olla näin?Saattaa hyvin olla että necromien luojat on keksinyt tavan,millä ne pystyy imemään sielun,elinvoiman,tai jotain muuta vastaavaa ja käyttämään sen energiakseen...tämä on kuitenkin puhdasta omaa arvailuani,ja perustuu osittain necronien nimeen.(necro=ruumis,kuollut tai jotain sinnepäin) ja pariin muuhun pikku tietoon,päättelyyn ja arvaukseen...
(ohan nightbringerkin aikas lähellä viikatemiestä..)ja mä vaikkaan että kuten tuola aika alus epäiltiin,et necronien alukset "syö" planeetan,ni miksei vois olla näin?Saattaa hyvin olla että necromien luojat on keksinyt tavan,millä ne pystyy imemään sielun,elinvoiman,tai jotain muuta vastaavaa ja käyttämään sen energiakseen...tämä on kuitenkin puhdasta omaa arvailuani,ja perustuu osittain necronien nimeen.(necro=ruumis,kuollut tai jotain sinnepäin) ja pariin muuhun pikku tietoon,päättelyyn ja arvaukseen...
Re: Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua...
Old Onet eivät luoneet Necroneita.Anaheim kirjoitti:Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua,mutta mä veikkaisin että kun "muinaiset" loi necronit,ne teki siitä ihmisen kopion(huomaat selvästi yhteneväisyyksiä ihmisen luurangon ja necron warriorin välillä.
Ihmisiä ei silloin ollut olemassa.
Necronien alukset eivät "syö" planeettoja.
The Nightbringer on viikatemies.
Siis, C'Tanit antoivat necrontyreille nämä metalliset ruumiit ( ja "veivät" vapaan tahdon etc, check the codex), jotta he voisivat voittaa Old Oneiksi kutsutun rodun. Ja tietääkseni necrontyrit olivat nuori rotu, JOKA oli jo olemassa kun Old Onet löysivät sen.
Viimeksi muokannut Raivo, Ma 09.01.2006 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
necrontyreillä oli kyllä tämä technologia jo valmiiksi, mutta metalli ruumiit nämä tekivät niille.Raivo kirjoitti:Old Onet eivät luoneet Necroneita.Anaheim kirjoitti:Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua,mutta mä veikkaisin että kun "muinaiset" loi necronit,ne teki siitä ihmisen kopion(huomaat selvästi yhteneväisyyksiä ihmisen luurangon ja necron warriorin välillä.
Siis, C'Tanit antoivat necrontyreille nämä metalliset ruumiit/ ja muuta teknologiaa ( ja "veivät" vapaan tahdon etc, check the codex), jotta he voisivat voittaa Old Oneiksi kutsutun rodun. Ja tietääkseni necrontyrit olivat nuori rotu, JOKA oli jo olemassa kun Old Onet löysivät sen.
tuosta sainkin idean, mitä jos universumi pyöriikin ympyrää ja necrnoit oliva aluksi tau,ta.
ja jos ihmis kunta tuhoutui sotien aikana, jonka mukana suurin osa eldareista ja örkeistä.
ja tyranidit taas olisivat voineet olla myös lopussa eivätkä olisi pystyneetä levittäytymään lähellekkään näitä alueita miljooniin vuosiin.
sitten tämä olisi niin että syntyisi uudestaan nuo ancient one,t ja c,tan,it ja nämä tau,t miksi niitä nyt kutsutaan, tulisivat kateellisiksi tuon rodun technologialle ja järjestäisivät sodan jonka nämä häviävät jolloin tulevat ne uudesti syntyneet c,tan,it ja auttaisivat näitä ja laittaisivat nämä metalli ruumiisiin jolloin nämä voittaisivat sodan uusia iki vanhoja vastaan ja nämä jälleen kerran kuolisivat suku puuttoon jonka jälkeen necroneiksi muutetut taut sitten menisivät taas siihen statikseen tai mikä nyt olikaan ja eldarit alkaisivat hallita maailmaa ja niin edelleen.
Totta, mutta Old Onet loivat myös ihmiset kuten pari muutakin rotua avuksi sotaan C'taneja vastaan. Luulisin että luodut olivat tavalla tai toisella malleja Old Oneista, eli humanoideja kaikki (kaksi kättä, kaksi jalkaa, yksi pää). Miettikääpä vaikka Raamatun tekstiä "Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen", vaikka tuo onkin kaukaa haettua niin verrattavissa kuitenkin. Kuten sanottua necroneissa on tiettyjä samankaltaisuuksia verrattaessa ihmisen (tai humanoidin) luurankoon, jolloinka niiden ulkonäkö viestiikin "Kuolema Old Oneille ja heidän luomuksilleen".Raivo kirjoitti:Old Onet eivät luoneet Necroneita.Anaheim kirjoitti:Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua,mutta mä veikkaisin että kun "muinaiset" loi necronit,ne teki siitä ihmisen kopion(huomaat selvästi yhteneväisyyksiä ihmisen luurangon ja necron warriorin välillä.
The Nightbringer on viikatemies.
Siis, C'Tanit antoivat necrontyreille nämä metalliset ruumiit/ ja muuta teknologiaa ( ja "veivät" vapaan tahdon etc, check the codex), jotta he voisivat voittaa Old Oneiksi kutsutun rodun. Ja tietääkseni necrontyrit olivat nuori rotu, JOKA oli jo olemassa kun Old Onet löysivät sen.
Muulla teknologialla tarkoitin kylläkin Gauss Flayereita.grey knight hero kirjoitti:necrontyreillä oli kyllä tämä technologia jo valmiiksi, mutta metalli ruumiit nämä tekivät niille.Raivo kirjoitti:Old Onet eivät luoneet Necroneita.Anaheim kirjoitti:Tä o tosiaankin vaan meikäläisen arvailua,mutta mä veikkaisin että kun "muinaiset" loi necronit,ne teki siitä ihmisen kopion(huomaat selvästi yhteneväisyyksiä ihmisen luurangon ja necron warriorin välillä.
tuosta sainkin idean, mitä jos universumi pyöriikin ympyrää ja necrnoit oliva aluksi tau,ta.
ja jos ihmis kunta tuhoutui sotien aikana, jonka mukana suurin osa eldareista ja örkeistä.
ja tyranidit taas olisivat voineet olla myös lopussa eivätkä olisi pystyneetä levittäytymään lähellekkään näitä alueita miljooniin vuosiin.
sitten tämä olisi niin että syntyisi uudestaan nuo ancient one,t ja c,tan,it ja nämä tau,t miksi niitä nyt kutsutaan, tulisivat kateellisiksi tuon rodun technologialle ja järjestäisivät sodan jonka nämä häviävät jolloin tulevat ne uudesti syntyneet c,tan,it ja auttaisivat näitä ja laittaisivat nämä metalli ruumiisiin jolloin nämä voittaisivat sodan uusia iki vanhoja vastaan ja nämä jälleen kerran kuolisivat suku puuttoon jonka jälkeen necroneiksi muutetut taut sitten menisivät taas siihen statikseen tai mikä nyt olikaan ja eldarit alkaisivat hallita maailmaa ja niin edelleen.
Ja voihan se olla niin, että Old Onet ottivat mallia necronien ruumiinrakenteesta luodeessaan ihmiset/ örkit/ eldarid.
Ja kyllä, ihmisille Nightbringer todellakin on viikatemies.
Suuressa codexissa sanotaan:" It had become the personification of death in every species' racial memory, the terror of mortality its parting gift to the galaxy. To the Eldar it was known as Kaelis Ra, the Destroyer of Light, while to the emergent race of Man, it simply became the Reaper."
-
Der Dexter
kylläpäs muuten on saatu necroja "tutkittavaksi".
Lukittuna staasikentään, vastaavaan jossa he nukkuvat, tai niitä primarcheja pidetaan (lion'el ja joku?), on heitä lukittu.
Phase out ei toimi, kun yhtälöstä on poistettu aika. Tästä juttua WD:ssä, muistaakseni. Myöskin conversioita asian tiimoilta on näkynyt, jo useamminkin.
Tutkiminen vain on vaikeaa, kun sitä kaiketi voi tökkiä millään, koska silloin pitää mennä staasikentän sisään.
Lukittuna staasikentään, vastaavaan jossa he nukkuvat, tai niitä primarcheja pidetaan (lion'el ja joku?), on heitä lukittu.
Phase out ei toimi, kun yhtälöstä on poistettu aika. Tästä juttua WD:ssä, muistaakseni. Myöskin conversioita asian tiimoilta on näkynyt, jo useamminkin.
Tutkiminen vain on vaikeaa, kun sitä kaiketi voi tökkiä millään, koska silloin pitää mennä staasikentän sisään.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Ensiksi lähdetään siitä olettamuksesta että mikään ei liiku ilman energiaa (eri asia mistä energiaa sitten tehdään). Eli necroneilla pitää olla joku energian lähde. Se voi olla jonkin tapainen patteri tai mainitsemani nanokoneet (heikko ja vahva ydinvoima). Ja tämän tredin idea on mielestäni etsiä järkeviä vaihtoehtoja tähän.
Parhaat ehdotukset ovat tähän mennessä olleet nanoteknologia, antimateria patteri, "sieluenergia" ja pimeäenergia (tuossa järjestyksessä uskottavuudessaan).
Necroneiden "perus" fluffista on enää turha alkaa keskustella kun kaikki asian tuntevat tietävät necroneiden synnyn, c´tan perus toiminnot ja kaiken muun vastaavan.
Parhaat ehdotukset ovat tähän mennessä olleet nanoteknologia, antimateria patteri, "sieluenergia" ja pimeäenergia (tuossa järjestyksessä uskottavuudessaan).
Necroneiden "perus" fluffista on enää turha alkaa keskustella kun kaikki asian tuntevat tietävät necroneiden synnyn, c´tan perus toiminnot ja kaiken muun vastaavan.
- Master Calgar
Necronit toimivat, kuten kaikki te ydinfyysikot, tiedemiehet, poppatohtorit, ja filosofisesti ajattelevat kaiken tietävät tietäjät tiedätte, tai ainakin pitäisi tietää (kun vaikuttaa, että jokaisella on joku argumentti asiasta, jota ei edes ole olemassa...
), niin siis, necronit toimivat hiilellä. Miksi muuten kaikissa kuvissa (luonnollisesti reaalikuvia ovat........) necronit poseeraavat aina jossain hiiltyneen harmaaksi maalatulla, HUPS, siis tietysti oikeasti palaneella maastolla?
Necronien scarabit keräävät nykyään paljon tehokkaammin hiiltä, kiitos kyvyn turbobuustata, joten necroneiden aika alkaa olla käsillä. He nousevat haudoistaan, kun C´tanit lapioivat kukkalapiolla hirmutahtia hiiltä necroneiden suihin, joka sitten palaa siellä ja tuottaa energiaa höyryvoimalla (joku teistä tiedemiehistä saa tämän selittää juurta jaksaen, jos ja kun jaksaa... XD ). Sitten kun hiilivarasto on palanut kokonaan, necronit teleporttaavat takaisin tankkaukseen. Tässä syy phaseouttiin. Ja koska hiiltä ei suurissa määrin necronin kiduksiin mahdu, teleporttaus tapahtuu melko pian. Tässä taas syy, miksi necronit phaseouttaavat melko nopeasti pelipöydäl..... HUPS, siis reaaliaikaisesta taistelusta jättäen imperiumin fiksuimmat tiedemiehet ihmettelemään syitä ja seurauksia.
Sillä kaikkihan tietävät, että WH40K ON kuitenkin totta, ja jokaisella WH40K (joku puhuu myös tästä pelis... siis realismista siten, kuin se olisi jotain scifiä tms fantasiaa. Mokomat kerettiläiset!) jannulla, aseella ja systeemillä ON olemassa vastike meidänkin ajassamme. Että näin juu............
Ainoa kysymys, mikä itselleni heräsi, on se, miten scarabit pystyvät kantamaan näitä hiilimurikoita, kun omistavat niin kovin säälittävät tarttumisjalat/kourat mitkä lienevät.
Necronien scarabit keräävät nykyään paljon tehokkaammin hiiltä, kiitos kyvyn turbobuustata, joten necroneiden aika alkaa olla käsillä. He nousevat haudoistaan, kun C´tanit lapioivat kukkalapiolla hirmutahtia hiiltä necroneiden suihin, joka sitten palaa siellä ja tuottaa energiaa höyryvoimalla (joku teistä tiedemiehistä saa tämän selittää juurta jaksaen, jos ja kun jaksaa... XD ). Sitten kun hiilivarasto on palanut kokonaan, necronit teleporttaavat takaisin tankkaukseen. Tässä syy phaseouttiin. Ja koska hiiltä ei suurissa määrin necronin kiduksiin mahdu, teleporttaus tapahtuu melko pian. Tässä taas syy, miksi necronit phaseouttaavat melko nopeasti pelipöydäl..... HUPS, siis reaaliaikaisesta taistelusta jättäen imperiumin fiksuimmat tiedemiehet ihmettelemään syitä ja seurauksia.
Sillä kaikkihan tietävät, että WH40K ON kuitenkin totta, ja jokaisella WH40K (joku puhuu myös tästä pelis... siis realismista siten, kuin se olisi jotain scifiä tms fantasiaa. Mokomat kerettiläiset!) jannulla, aseella ja systeemillä ON olemassa vastike meidänkin ajassamme. Että näin juu............
Ainoa kysymys, mikä itselleni heräsi, on se, miten scarabit pystyvät kantamaan näitä hiilimurikoita, kun omistavat niin kovin säälittävät tarttumisjalat/kourat mitkä lienevät.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Jokainen etsii viihdetarjonnasta sen eniten itseään miellyttävän vaihtoehdon. Rajatulla alueella 40k pyrkii miellyttämään mahdollisimman montaa potentiaalista asiakasta mahdollisimman halvalla, ja yleensä tämä tarkoittaa hardcorescifistien varpaille astumista.mastercalgar kirjoitti:Tekosarkastista kakkaa.
Tässäpä Wikipedian varsin kuvaava määritelmä sci-fistä:
Lihavoin kohdan, jonka vuoksi olen itse scifiä eri muodoissaan toistakymmentä vuotta harrastanut, ja osaltaan sen vuoksi olen tekniikan alalla korkeakoulututkintoa suorittamassa. Omasta mielestäni 40k:n viehätys on jossain muualla kuin realistisissa tieteen tulevaisuutta kuvaavissa visioissa.Science fiction is a genre of fiction in which advances in science, or contact with more scientifically advanced civilizations, create situations different from those of both the present day and the known past. Although science fiction is often written primarily to entertain, many authors have a deeper purpose, using the genre to provide insight into science, society, or the human condition.
Set fire to the family tree.
- Master Calgar
...sanoo heppu, joka totesi, että turha lähteä warpista hakemaan vastauksia, kun reaalimaailmastakin löytyy vastaus... 
OT: Lighthammer, oletko tietoinen, ettei sarkasmi voi olla "tekosarkastista"? On joko sarkasmia, tai ei-sarkasmia. Toki huonoa sarkasmia on olemassa (kuten minun viestini, joka oli ehkä huono siinä mielessä, että oli liian selkeä...), mutta tekosarkasmia ei voi olla, sanoohan sen jo järkikin XD
Mutta, palataksemme aiheeseen necronien toiminnasta... Perustelkaa, miten necronit eivät voisi käyttää jotain kaikille muille warhammer roduille tuntematonta energialähdettä, koska ovat kuitenkin "rakennettu" jo paljon ennen kuin 40K:n ihmiset esimerkiksi keksivät tulen. Me täällä maapallolla asustelemme, emmekä todellakaan tiedä kaikkea avaruuden tarjoamia mahdollisuuksia, eli älkää ajatelko scifistä siten, että se olisi sidottu jotenkin meidän säälittävään tietämykseemme. Emme me ihmiset vielä kaikkea kaikesta tiedä, vaikka monet näin kuvittelevatkin...
OT: Lighthammer, oletko tietoinen, ettei sarkasmi voi olla "tekosarkastista"? On joko sarkasmia, tai ei-sarkasmia. Toki huonoa sarkasmia on olemassa (kuten minun viestini, joka oli ehkä huono siinä mielessä, että oli liian selkeä...), mutta tekosarkasmia ei voi olla, sanoohan sen jo järkikin XD
Mutta, palataksemme aiheeseen necronien toiminnasta... Perustelkaa, miten necronit eivät voisi käyttää jotain kaikille muille warhammer roduille tuntematonta energialähdettä, koska ovat kuitenkin "rakennettu" jo paljon ennen kuin 40K:n ihmiset esimerkiksi keksivät tulen. Me täällä maapallolla asustelemme, emmekä todellakaan tiedä kaikkea avaruuden tarjoamia mahdollisuuksia, eli älkää ajatelko scifistä siten, että se olisi sidottu jotenkin meidän säälittävään tietämykseemme. Emme me ihmiset vielä kaikkea kaikesta tiedä, vaikka monet näin kuvittelevatkin...
Tulevaa on mahdoton nähdä, ellei Eldareita ja spyykkereitä oteta huomioon, mutta pelkän maasta saadun tietämyksen mukaan ei spyykkereitä voi tulla.mastercalgar kirjoitti:...sanoo heppu, joka totesi, että turha lähteä warpista hakemaan vastauksia, kun reaalimaailmastakin löytyy vastaus...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Turha mennä merta edemmäs kalaan. Suurin osa GW:n selityksistä on täyttä tuubaa vain siitä yksinkertaisesta syystä ettei fluffinkirjoittajilla ole näemmä ollut edes meikäläisen lukion tasoista perussivistystä. Warppi on jees, mutta siinä vaiheessa kun mikroaaltouuni alkaa toimia prometheumin voimalla vain siksi, ettei kirjoittaja ole tunne sähkömagneettisen säteilyn perusteita, niin mennään metsään. Tämä siis äärimmäistetty esimerkki.mastercalgar kirjoitti:...sanoo heppu, joka totesi, että turha lähteä warpista hakemaan vastauksia, kun reaalimaailmastakin löytyy vastaus...
mastercalgar kirjoitti:OT: Lighthammer, oletko tietoinen, ettei sarkasmi voi olla "tekosarkastista"? On joko sarkasmia, tai ei-sarkasmia. Toki huonoa sarkasmia on olemassa (kuten minun viestini, joka oli ehkä huono siinä mielessä, että oli liian selkeä...), mutta tekosarkasmia ei voi olla, sanoohan sen jo järkikin XD
Tekosarkasmi = väkinäistä, varta vasten sarkasmin itsensä takia väännettyä mukahauskaa läppää.
Aivan hyvin voivat. Samalla periaatteella suurin osa uskovaisista pitää epätoivoisesti kiinni nimikkojumaluudestaan, koskapa absoluuttista varmuutta päinvastaisesta ei voida saada. Tällaisen faktoihin perustumattoman kuvittelun arvo ja järkevyys onkin sitten jo aivan omaa luokkaansa.mastercalgar kirjoitti:Mutta, palataksemme aiheeseen necronien toiminnasta... Perustelkaa, miten necronit eivät voisi käyttää jotain kaikille muille warhammer roduille tuntematonta energialähdettä, koska ovat kuitenkin "rakennettu" jo paljon ennen kuin 40K:n ihmiset esimerkiksi keksivät tulen. Me täällä maapallolla asustelemme, emmekä todellakaan tiedä kaikkea avaruuden tarjoamia mahdollisuuksia, eli älkää ajatelko scifistä siten, että se olisi sidottu jotenkin meidän säälittävään tietämykseemme. Emme me ihmiset vielä kaikkea kaikesta tiedä, vaikka monet näin kuvittelevatkin...
Set fire to the family tree.
- Master Calgar
Totta. Jos tosissaan väittää, että joku asia on totta, vaikka siitä ei ole mitään kongreettista faktaa esittää, on hieman hakusessa. Sillä minä tuon oman "tekosarkastisen (
) kommenttini laitoin, koska tuntuu, että täällä väitetään aivan liian tosissaan fiktiivisistä asioista tyyliin "mä oon oikeassa, sä et ole". Kovasti tuntuu, että täällä sotussa muutenkin menee kaikki asiat, mitkä alkavat ihan kiinnostavalla pohdinnalla fiktiota kohtaan, täysin asiattomaan väittelyyn siitä, kuka on oikeassa.
Tuolla omalla viestilläni en tarkoittanut, etteikö warhammerin maailman lainalaisuuksia voisi pohtia. Hitto, pelaanhan minä itsekkin peliä eikä olisi kovin fiksua dissata omaa harrastusta, vai mitä?
Tarkoitin vain, että sitä ei pidä ottaa siinä mielessä tosissaan, että aletaan todellisen maailman lainalaisuuksia, sitä mitä me asioista vajaalla tietämyksellämme tiedämme, sotkemaan fiktioon ja scifiin. Ja voihan olla, että 40K:n maailmassa mikroaaltouunikin toimii promethiumilla, mistä me sitä tiedämme XD
Minusta niillä, jotka tarinan luovat, on täysin vapaat kädet luoda vaikka miten älyttömiä ratkaisuja asioihin. Jos nämä jostakin tuntuvat täysin älyttömiltä, voi vaihtaa toiseen genreen. Tai oikeastaan, jos nämä ratkaisut tuntuvat LIIAN älyttömiltä, sellaisilta, mitä joku huipputiedemies ei voi sietää ampumatta itseltään aivoja pellolle, niin silloin tämä tiedemies on valinnut väärän aiheen, josta alkaa hakemaan loogisia totuuksia. U get my point...
Se tekee warhammer maailman ratkaisut vaikeaksi pohtia, koska se on fiktiota. Ei sitä kannata sen enempää edes pohtia, ainakaan, jos alkaa käyttämään meidän maailmamme "totuuksia". GW:n fluffin tekijät eivät ole mitään Newtoneita tai Hawkinseja, mutta tekevät viihdyttävän pelin ja siihen synkän, tunnelmallisen maailman. Olkoonkin sitten miten älytön ja meidän mielestämme epälooginen tahansa. Heillä on valta päättää, että mikroaaltouuni toimii promethiumilla luomassaan "todellisuudessa", jos haluavat
Tuolla omalla viestilläni en tarkoittanut, etteikö warhammerin maailman lainalaisuuksia voisi pohtia. Hitto, pelaanhan minä itsekkin peliä eikä olisi kovin fiksua dissata omaa harrastusta, vai mitä?
Minusta niillä, jotka tarinan luovat, on täysin vapaat kädet luoda vaikka miten älyttömiä ratkaisuja asioihin. Jos nämä jostakin tuntuvat täysin älyttömiltä, voi vaihtaa toiseen genreen. Tai oikeastaan, jos nämä ratkaisut tuntuvat LIIAN älyttömiltä, sellaisilta, mitä joku huipputiedemies ei voi sietää ampumatta itseltään aivoja pellolle, niin silloin tämä tiedemies on valinnut väärän aiheen, josta alkaa hakemaan loogisia totuuksia. U get my point...
Se tekee warhammer maailman ratkaisut vaikeaksi pohtia, koska se on fiktiota. Ei sitä kannata sen enempää edes pohtia, ainakaan, jos alkaa käyttämään meidän maailmamme "totuuksia". GW:n fluffin tekijät eivät ole mitään Newtoneita tai Hawkinseja, mutta tekevät viihdyttävän pelin ja siihen synkän, tunnelmallisen maailman. Olkoonkin sitten miten älytön ja meidän mielestämme epälooginen tahansa. Heillä on valta päättää, että mikroaaltouuni toimii promethiumilla luomassaan "todellisuudessa", jos haluavat
- Lihamestari
Mutta mistä se sielu saa energian jota tarvitaan Necronien liikuttamiseen?grey knight kirjoitti:tai no tuli mieleen se että c,tan,it siirsivät necrontyrien sielut necroneihin niin kai nämä sielut niitä ohjaavat ja liikuttavat.
Vai olisivatko Necronit suomalaisten kopioita, ja toimivat pelkällä sisulla?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?