"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark elf armeija drow haltioiden väreihin

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Munz

Dark elf armeija drow haltioiden väreihin

Viesti Kirjoittaja Munz »

Olen alottelemassa dark elffejä ja mietin tässä väri teemaa.... ajattelin että maalaisin haltiani muuten samanlaisiksi kuin armybookissa mutta iho tummaksi ja hiukset vaaleiks kuin drow haltioilla( R.A.Salvatoren kirjat(forgotten realms)) Mtä mieltä olette tästä? onko kukaan kokeillut kyseistä asiia? mikä oli loppu tulos? Ja tietenkin maalausvinkkejä tähän ihoon. kiitos:D
"Nurgles's children, our pretties, our pets...
How Nurgle loves his little children! how
Nurgle loves his little pets..."
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

big or small,we loot it all.hmph..
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

vastaus: Shadow grey hailaitit mustaan ihoon, strapit violetilla. Ja niin eespäin mutta NMM on lähes pakollinen, ainakin omassa drow warbandissani. (kaikilla NMM.)
Tol Cormp Norz Norz Norz
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Itse tekisin vähän samalla tavalla kuin machiavelli. Mustasta harmaaseen näyttäisi mielestäni liian harmaalta. Onhan ne drowit yleensä kuvissa vähän sinertäviä.

Niin ja miksi NMM olisi pakollista? Onhan se tietenkin hienompaa jos ne on hyvin tehty, mutta keskinkertaisena näyttää huonommalta kuin hilemaaleilla tehdyt. Sitäpaitsi hilemaaleillakin saa todella hienoa jälkeä jos vaan osaa.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hmm, omasta mielestäni ne on kyllä kuvissa ollut ruskeahkoja, ainakin uusissa kirjoissa. Muistaakseni ihonväriä oli kuvattukin eebenpuuksi tjsp. Minkä värinen sitten lieneekin.

Itse lähtisin mustasta blendailemaan scorched browniin kohti, ehkä hieman harmaata sekoittaen.
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

Itse henkilökohtaisesti varmaankin kallistuisin tuohon erään ulkomaailmalaisen "pro-maalarin" tyylisiin droweihin, joista hra. Machiavellikin lienee ottanut vaikutteita aikanaan.

Elikä itse kuvaan:

http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... keema2.jpg
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Mer'siles kirjoitti: Niin ja miksi NMM olisi pakollista?
Siksi että NMM on muotia.

"Oli ennen kaikilla NMM:mät, sitten minäkin hankin sellaiset
Nyt mä olen muotitietoinen, minä olen muotitietoinen
Ja tytötkin sen huomaa"

Mut joo, eihän tuolla väitteellä " NMM on lähes pakollinen" ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, varmaankin sillä vain haettiin sitä että King Lizardin mielestä hänen bandinsa näyttää paremmalta NMM:llä.

Mielestäni Drowit(kin) näyttää NMM:llä sarjakuvamaisilta, joten mikäli tähtäys on sinne päin niin mikä ettei.

Huono NMM näyttää ihan yhtä huonolta kuin huono hilemaali, ja sama toisin päin. Ihme snobisteluun tosin syyllistyvät yleensä vain NMM:än kannattajat.

Omat Drowini maalasin hyvin tummiksi ja ihon tällä reseptillä: Pohjaksi 1:2 Chaos Black ja Shadow Grey ja siihen highlightiksi 1:4 samoilla väreillä ja sitten vielä pelkkä shadow grey. Muutaman piste highlightin tein vielä Shadown ja Space Wolffin sekoituksella. Näyttää hyvältä pöydällä eikä pahalta näytä vaikka nostaa pöydältä käteenkin.

Hiukset maalasin joko (sekoitettuna valkoiseen) Space Wolffilla, Tentacle pinkillä, Fortress Grayllä tai Bleached bonella ja niistä täys valkoiseen. Saa hieman sävyeroja hiukset.
15mm for teh win
Mer'siles

Nicodemus von Traube kirjoitti: Huono NMM näyttää ihan yhtä huonolta kuin huono hilemaali, ja sama toisin päin. Ihme snobisteluun tosin syyllistyvät yleensä vain NMM:än kannattajat.
Meinaatko että "snobistelin"? Sori vain että loukkaan ylemmyyden tunnettasi, mutta se oli vain rehellinen mielipiteeni.

Anteeksi nyt ihan hirveästi kun menin off topic. ;)
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Mer'siles kirjoitti: Meinaatko että "snobistelin"? Sori vain että loukkaan ylemmyyden tunnettasi, mutta se oli vain rehellinen mielipiteeni.
En ymmärrä miten onnistuit luulemaan minun tarkoittavan sinua?

Sanotaan ennen kuin joku kerkeää vielä: En tarkoittanut ketään tässä topikissa esiintyvää.
15mm for teh win
Mer'siles

Nicodemus von Traube kirjoitti: En ymmärrä miten onnistuit luulemaan minun tarkoittavan sinua?
Taidolla... ;)

Aiheeseen liittyen sanoisin vielä, että tuon karun ehdotus ruskean blendaamisesta ei mielestäni toimisi, vaikka ne tosiaan ovatkin joissain kuvissa myös rusehtavia. Olen kuitenkin aina kuvitellut ne semmoiseksi sinertävän mustaksi. Juuri tuommoisiksi kuten nuo Machiavellin drowit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”