"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Drakolais-Armeija

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Horde Lover

Drakolais-Armeija

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

Niin, että minkä armeijan säännöt sopisivat Dragon Lance kirjojen Drakolaisille, kun oon ajatellu luoda armeijallisen näitä, enkä itse oikein löydä sopivaa vastinetta muista kuin Lizardmeneistä.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Ogret vois sopii. Ogreilla ei kyllä ole lentotaitoa, mutta eipä nuo Drakolaisetkaan pysty kuin liitelemään vähän matkaa(paitsi se yks "alalaji" bozakkejako ne nyt oli?) Muuten nuo ogrejen statit ja säännöt ovat aika lähellä minun mielikuvaa drakolaisista. Lyö ja kestää suht'kot hyvin, ei ampujia, ei hirmusen nopeita jne...

Ompa tullu joskus suunniteltuukin näille omii sääntöjä, mutta aina on loppunu kärsivällisyys/viitseliäisyys kesken.

Jos joku sattuu omistaa noi drakolais kirjat niin voisko se ystävällinen ihminen listata tähän ne "alalajit" ja niiden erikoiskyvyt?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Muistaakseni Sivakit ja itse pitäisin Beasts of Chaosta ehkä drakolaispohjana. Merkit tuovat esille alalajeja (esim. Bozak=Tzeentch) ja saahan noita Takhisiksen ihmispalveliotakin Mortaleina.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Black Herald

Viesti Kirjoittaja Black Herald »

Ogret vois sopii. Ogreilla ei kyllä ole lentotaitoa, mutta eipä nuo Drakolaisetkaan pysty kuin liitelemään vähän matkaa(paitsi se yks "alalaji" bozakkejako ne nyt oli?) Muuten nuo ogrejen statit ja säännöt ovat aika lähellä minun mielikuvaa drakolaisista. Lyö ja kestää suht'kot hyvin, ei ampujia, ei hirmusen nopeita jne...

Ompa tullu joskus suunniteltuukin näille omii sääntöjä, mutta aina on loppunu kärsivällisyys/viitseliäisyys kesken.

Jos joku sattuu omistaa noi drakolais kirjat niin voisko se ystävällinen ihminen listata tähän ne "alalajit" ja niiden erikoiskyvyt?
No, Sivak pystyy muuttumaan eri hahmoihin ja ainoa joka lentää.
Bozak:n luut räjähtävät sen kuollessa.
Baaz muuttuu kiveksi kuollessaan.
Aurak on ainoa joka hallitsee voimakkaan taikuuden ja räjähtää todella mahtavasti kuollessaan eivätkä omista siipiä toisin kuin muut dragolaiset.(voimakkain dragolaisista).
Kapak (täsät en ole niin varma) mutta muistaakseni tämä dragolais alalaji muuttuu hapoksi kuollessaan, itse aiassa olen kohtuu varma tästä ominaisuudesta.

Ja sanoisin että parhaiten Örkkien statsit sopisivat parhaiten dragolaislle.

Edit: noihan oli drakolaisia eikä dragolaisia
I... I will break your will
I... I will crush your faith
I... I will slay your dreams
Krokkelis

Viesti Kirjoittaja Krokkelis »

Montako Dragonlance kirjaa ootte muute lukenu? Ite on lukenu niitä aika simona kahen vuoden aikana(25 kirjaa)...
I have atomed
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
Black Herald

Viesti Kirjoittaja Black Herald »

oon lukenu kaikki muut paitsi 3, eli aika monta.
I... I will break your will
I... I will crush your faith
I... I will slay your dreams
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pysytään figupeleissä.

Drakolaiset eivät missään nimessä ogren veroisia tappelijoita ole, vaikka jonkinmoisesta eliitistä onkin kyse. Nopeus olisi kuitenkin yksi edellytys noiden asianmukaiselle mallinnukselle. On myös hyvä muistaa, että käytännössä vain baazit ja kapakit taistelivat rivisotilaina.

Pukkiarmeijaa ehkä ehdottaisin minäkin. Baazit gorien säännöillä, kapakit bestigorien. Minotaureilla voisi kuvastaa sivakeja, joskin muodonmuutos vihollisen hahmoon jäisi sitten pois. Bozakkeja voisi kuvata bray shamaanilla ja aurakia isolla shamaanilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

The Captain kirjoitti:Pysytään figupeleissä.

Drakolaiset eivät missään nimessä ogren veroisia tappelijoita ole, vaikka jonkinmoisesta eliitistä onkin kyse. Nopeus olisi kuitenkin yksi edellytys noiden asianmukaiselle mallinnukselle. On myös hyvä muistaa, että käytännössä vain baazit ja kapakit taistelivat rivisotilaina.
Minä taas olen ymmärtäny ton niin että kaikki muutkin kuin baazit ja kapakit toimivat rivisotilaina. Baazeja ja kapakkeja on eniten kaikista drakolaisista, niin siksi niitä on myös eniten rivisotilaina. Aurakit ovat melkein automaattisesti ylempiä upseereita eivätkä tavallisia sotilaita, koska niitä on vähän ja ne osaavat käyttää voimakasta taikuutta. Toki kenestä tahansa drakolaisesta voi tulla upseeri, mutta aurakit ovat ylimpänä drakolaisten keskinäisessä arvojärjestyksessä.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

Voisitteko sitten antaa konffausneuvoja. oon mettiny ogrejen ruumiita bozakkeille, koska nehän on isoimpia ja kaikille krozikorien päitä. suurin ongelma on siivet, kun en keksi sopivaa. eikös muuten ne baazit ollut isompia kuin kapakit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”