konffin aloittaminen
konffin aloittaminen
Kävin tässä jonkin aikaa sitten sotataidon sivuilla ja ihastuin heti rackhamin figuihin, niin pirun hienoja että pakkohan noita on hankkia.
Mutta sitten tuli pari kysymystä vastaan.
1.onko oulun suunnalla yhtään konffin harrastajia?
2.kuinka paljon nuo postimaksut suunnilleen ovat?
3.käykö citadelin maalit rackhamin figuihin kun niitä on iso läjä valmiiksi?
4.aion ruveta keräämään alkemisteja mitä kannaitsi hankkia ensiksi?
Mutta sitten tuli pari kysymystä vastaan.
1.onko oulun suunnalla yhtään konffin harrastajia?
4.aion ruveta keräämään alkemisteja mitä kannaitsi hankkia ensiksi?
Re: konffin aloittaminen
Maalivalmistajan ja figuvalmistajan ei tietenkään tarvitse olla sama, eikä figuja ole pakko maalata kuten figuvalmistaja on maalannut ja peliä pelatakseen ei ole pakko käyttää pelintekijän ehdottamia figuja.punalakki kirjoitti:3.käykö citadelin maalit rackhamin figuihin kun niitä on iso läjä valmiiksi?
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
joskin virallisissa turnaussäännöissä ON kohta, joka kieltää proxyttämisen (rackham-lähtöiset konversiot on toki sallittu)
Alkemisteilla hyviä lähtökohtia on:
Sentinels of Danakil -boksi
War-staff -boksi
Iso ötömölliäinen (centurus, dasyatis, mahd. tiikeri)
Tuolla pääsee jo aika hyvin tekemään toimivan alkemistiarmeijan ytimen, josta voi sitten laajentaa eteenpäin oman innostuksen mukaan. Dirzeillä on erittäin laaja joukkovalikoima, joten eri pelityylejä on lukuisia. Tuossa setissä tulee peruskuraa, charru (sekä kheris että thissan), eliittejä (sentinelit) ja hirviö, joka ainakin omasta mielestäni on paras ydin, jolla alkemisteilla kannattaa lähteä opettelemaan pelaamista.
Alkemisteilla hyviä lähtökohtia on:
Sentinels of Danakil -boksi
War-staff -boksi
Iso ötömölliäinen (centurus, dasyatis, mahd. tiikeri)
Tuolla pääsee jo aika hyvin tekemään toimivan alkemistiarmeijan ytimen, josta voi sitten laajentaa eteenpäin oman innostuksen mukaan. Dirzeillä on erittäin laaja joukkovalikoima, joten eri pelityylejä on lukuisia. Tuossa setissä tulee peruskuraa, charru (sekä kheris että thissan), eliittejä (sentinelit) ja hirviö, joka ainakin omasta mielestäni on paras ydin, jolla alkemisteilla kannattaa lähteä opettelemaan pelaamista.
Viimeksi muokannut Silveri, Pe 13.01.2006 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Half-breed
1. Konfrontaatio.netin mukaan Oulussa olisi vain yksi toinen pelaaja, mutta ällös vaivu suruun, sillä kyllä siellä varmaan netittömiä konfropelaajia, tai rekisteröimättömiäkin on.
2. Näistä en tiedä, sillä olen ostellut figuni joko paikan päältä, tai lähetyksellä jossa ei ollut postimaksuja.
3. Tähän vastattiinkin.
4. Joku Alkemisteilla pelaava saa vastata tähän.
Ja tietysti tervetuloa Konfrontaationin maailmaan.
2. Näistä en tiedä, sillä olen ostellut figuni joko paikan päältä, tai lähetyksellä jossa ei ollut postimaksuja.
3. Tähän vastattiinkin.
4. Joku Alkemisteilla pelaava saa vastata tähän.
Ja tietysti tervetuloa Konfrontaationin maailmaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oulussa olisi itse asiassa jopa kaksi konffin pelaajaa, minä ja omenapoika. Onkos sulla figuja vielä yhtään hankittuna?
Meillä olisi tarkoitus yrittää päästä pelaamaan fantasiapelien tiloissa.
Lähetä vaikka yv:tä jos kiinostaa tulla katsomaan tai jotain, niin
voin kertoa tarkemmin.
Meillä olisi tarkoitus yrittää päästä pelaamaan fantasiapelien tiloissa.
Lähetä vaikka yv:tä jos kiinostaa tulla katsomaan tai jotain, niin
voin kertoa tarkemmin.
Useless Generation
-
Spongebob-Väyrynen
Mielestäni kannattaa tilata kimpassa, ettei joudu maksamaan niin paljoa postikuluja, kannattaa maksaa tilisiirrolla, ellei halua maksaa 3e lisää.Sotataito kirjoitti:Postikulut
Kaikki lähetykset toimitetaan 1. luokan postina. Postikulut ovat 6.80 € ja sisältävät käsittelymaksun. Mikäli tilaat postiennakolla, lisäämme postikuluihin postin veloittaman postinennakkomaksun 3.15€. Yli 150€ ostoksista emme peri postikuluja. Postimaksut sisältävät arvonlisäveron.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Re: konffin aloittaminen
1.Eihän sieltä Oulusta pitkä matka Rovaniemelle ole?punalakki kirjoitti: 1.onko oulun suunnalla yhtään konffin harrastajia?
2.Itellä tuli postiennakon kanssa 9e 95snt.
3.Käy.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Half-breed
Olen tilaillut kaverien kanssa paikallisen figukaupan kautta (Omistaja kun on yhden meistä vanha tuttu.), jolloin tuota postimaksua ei ole tullut. Suhteet oikeisiin ihmisiin säästävät rahaa.punalakki kirjoitti:Ei postimaksuja, miten?Half-breed kirjoitti:2. Näistä en tiedä, sillä olen ostellut figuni joko paikan päältä, tai lähetyksellä jossa ei ollut postimaksuja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.