eihän tuo liity ee shammereihin. quote]lordi55 kirjoitti:hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Eikä sen tällä gallerian puoliskossa täydykkään.
eihän tuo liity ee shammereihin. quote]lordi55 kirjoitti:hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Kirjoutus virrrheittävoi kirjoitti:lordi55 kirjoitti:eihän tuo liity ee shammereihin. quote]hemmo kirjoitti:sori vaan mut sisko pakotti laittamaan tän kuvan tänne arvosteltavaksi.Toivon että ette syytä minua.
Eikä sen tällä gallerian puoliskossa täydykkään.
Kyllähän tuo ihan hieno tekele on, ei sen aina tarvitse mikään über-tyylitelty olla. Ja tuohan on aivan selvä wraith ilman viikatetta, eli taitaapa sittenkin liittyä hammereihin.lordi55 kirjoitti:Jau. Aika outoa että sinut pakotetaan.Eihän tuo liity ees hammereihin. Ja hieno ei ole!
-pilk.nus.-Rectunator kirjoitti:Kuvaa arvostellessä pitää muistaa kuitenkin tekijän ikä. Toisin kuin minä, kaikki eivät ole maailmanhistorian mestareiden tasoisia heti syntyessään.
Hei olen pilkun***ssiapuolisukeltaja kirjoitti:Kyllähän tuo ihan hieno tekele on, ei sen aina tarvitse mikään über-tyylitelty olla. Ja tuohan on aivan selvä wraith ilman viikatetta, eli taitaapa sittenkin liittyä hammereihin.lordi55 kirjoitti:Jau. Aika outoa että sinut pakotetaan.Eihän tuo liity ees hammereihin. Ja hieno ei ole!
No sillä on ilmeisesti tarkoitus alkaa piirtämään hammereita kunhan oppii.Halus vaan tejdän mielipidettänne. Nyt se tossa kysyy että jaksatteko katsoa samantyylistä kuvaa joka sillä on tekeillä?spray kirjoitti:No jaa onhan tuo ihan hieno, mutta miks sinun sisko se tänne halusi laittaa?
Aika sarja kuva mainen, mutta minusta se ei ole huono asia.
Et kyllä todellakaan ole. Se nimittäin kirjoitetaan pilkunnussija.lordi55 kirjoitti: Hei olen pilkun***ssia
Rakentava kritiikki on tärkeämpää, vaikka välillä itse kultakin unohtuu.Kuvaa arvostellessä pitää muistaa kuitenkin tekijän ikä. Toisin kuin minä, kaikki eivät ole maailmanhistorian mestareiden tasoisia heti syntyessään.
Kyllähän sen voisi tarkastaa. Katsoa mitenkä on tyttö edistynyt ja muuta.Nyt se tossa kysyy että jaksatteko katsoa samantyylistä kuvaa joka sillä on tekeillä?
Vasaroita on kyllä mielestäni tylsä piirrellä, mutta makunsa kullakinNo sillä on ilmeisesti tarkoitus alkaa piirtämään hammereita kunhan oppii
Eipäs olla raivopäitä. Ihan okei, mut ett pakotetusti(huh!). Örkit lähtis heti pois![/quote]Raivo kirjoitti: Mitä helkuttia viikatemies tekee hautausmaalla?
Hänen pitäisi olla keräämässä elävien sieluja, herran tähden!
Ainoa henkiolento, jonka pitäisi olla hautausmaalla on Vartija (kummitus joka suojaa kuolleita pahoilta hengiltä) .