"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

gw:een greenstuffiin soveltuva väline?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rommi

gw:een greenstuffiin soveltuva väline?

Viesti Kirjoittaja Rommi »

Mikä ihme se semmonen väline on jolla sitä greenstuffia käsitellään ja muokataan ja mistä kenties semmosen voi ostaa ??. (Se gw:een virallinen semmonen)
Ninnu
Viesti:

Re: gw:een greenstuffiin soveltuva väline?

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Esa the Ezkimo kirjoitti:Mikä ihme se semmonen väline on jolla sitä greenstuffia käsitellään ja muokataan ja mistä kenties semmosen voi ostaa ??. (Se gw:een virallinen semmonen)
Helsingin Fantsusta ainakin löytyy. Terä ja tasoitin siinä on musitaakseni.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

En kyl tajua miks haluut just gw:n välineen. Esim. askartelukaupoista saa savenveisto välineitä (soveltuu myös greenstuffiin) paljon halvemmalla. Mut uskosin et kaupasta mistä ostat figut nii löydät kans jonkinlaisia veisto välineitä, ja ellei niitä ole nii uskosin et ne voi tilata.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

OneTrueDrunk kirjoitti:En kyl tajua miks haluut just gw:n välineen. Esim. askartelukaupoista saa savenveisto välineitä (soveltuu myös greenstuffiin) paljon halvemmalla. Mut uskosin et kaupasta mistä ostat figut nii löydät kans jonkinlaisia veisto välineitä, ja ellei niitä ole nii uskosin et ne voi tilata.
:-) No jos ei halua halvempaa tai parempaa vaan official GW juttuja niin se hänelle suotakoon... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VC
Viesti:

Re: gw:een greenstuffiin soveltuva väline?

Viesti Kirjoittaja VC »

Esa the Ezkimo kirjoitti:(Se gw:een virallinen semmonen)
Se ei itseasiassa ole GW:n. Se on vain GW:n paketoima(sama juttu GS:n kanssa). Eli turha siitä GW:n nimestä on siinä maksaa. Tosin mä olen sellasen ostanut ja se soveltuu oikein mukavasti skulptaamiseen.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Ahem.....Niin se nk. Wax#5 tikku on jonkin asteinen skulptauksen työjuhta. Mutta......suurin osa skulptaajista työskentelee 95% ajastaan muilla työkaluilla..................näistä usein monet itse tehtyjä.

Omat suosikkini ovat varren päässä oleva nuppineula, pallokiilloitin, X-acto veitsi, Wax#3 ja kynnet.

Toi #5 on ihan jees mutta mun käteen siinä on liian ohut varsi. Nuo askarteluliikkeestä saatavat työkalut voit unohtaa koska ne on tarkotettu suunilleen 1:1 työstöön ja silloinkaan et saa yksityiskohtia esiin.

My 0,02EUR.

Touché!!

M
"Kaulaparta huohottaja"
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Ite työskentelen pääasiassa sillä GW:n työkalulla ja varteen kiinnitetyllä ompeluneulalla. Oon kaikenlaista muutakin kokeillu, mutta oon päätyny näihin kahteen työkaluun. Pidän kyllä silmäni auki josko eteen sattuisi jotakin muuta käyttökelpoista työkalua.
Rommi

Tai no onhan se mulle ihansama mistä se on ostettu mut aattelin vaa että se niinku ois ainaki tarkotettu sellaseen just siihen tiettyyn greenstuffiin tai muuhun semmoseen mömmöön :?
Rommi

Kiitti inffosta nyt mä lähen sit metsästää semmosta :D
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Itse tein tuollaisia työkaluja teroittelemalla vanhojen pensseleiden peräpäitä erilevyisiksi. Yhden tein myös kamman päästä, ja sitten kaikenlaiset askarteluveitset ovat myös toimineet hyvin tähän asti (tosin en ole mitään ihmeellistä tehnyt vielä).
Aina ei kannata maksaa, vaan katsella ensin jos kotoa löytyy jotain mikä ajaa saman asian.
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”