Niin, mitä niitä vaatteita vaihtamaan, kulkeehan ne likaisetkin päällä. Ja se uloste antaa vain mukavan lisävärin.Ratovaari kirjoitti:Mitä sitä suotta vaihtaa, kun vanhassakin voi pensselit pestä?Wizzbang kirjoitti:Luulenpa, että tarkoitti että olet laiska, kun et jaksa vaihtaa maalausvettä.
Meikän örkkejä
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
- Massiivinen
-
Spongebob-Väyrynen
Älä ihmeessä??Gerulah kirjoitti:Ei tänne kannata laittaa näitä surullisen kuuluisia: "Eka söherrykseni"! Mutta asiaan:
A. Pistä nyt herranen aika sitä mustaa pohjamaalia
B. Kuulostat pihimmältä ku Roope Ankka
C. Ja harjoittele!!!!!!!!
Gerulah kuittaa
Ei totakaan oo sanottu tässä topikissa varmaan ku joku +10 kertaa.
Hei oikeesti, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa ni jättäkää sanomatta.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
A. Ei oleGerulah kirjoitti:Ei tänne kannata laittaa näitä surullisen kuuluisia: "Eka söherrykseni"! Mutta asiaan:
A. Pistä nyt herranen aika sitä mustaa pohjamaalia
B. Kuulostat pihimmältä ku Roope Ankka
C. Ja harjoittele!!!!!!!!
Gerulah kuittaa
B. En ole pihi, olen vain rahaton.
C. Koko ajan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Minulla taas tulee se, että kun näin teen, ehtii maali kuivua pensseliin jo ennen kuin pääsen figulle saakka.Hän itse kirjoitti:Tässä on minun pari vinkkiä. Kun otat maalia pensseliin, tee niin että kastat vain pensselin pään maaliin, pyyhki ylimääräinen maalia läpän sisällä olevaan kuopan seiniin kunnes pensselin harjat näkyy maalista.
Tämä toimii minulle.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Mitäs ihme maalia sie käytät? Ei se mulla ainakaan kuivu kolmen sekunnin matkalla.Ratovaari kirjoitti:Minulla taas tulee se, että kun näin teen, ehtii maali kuivua pensseliin jo ennen kuin pääsen figulle saakka.Hän itse kirjoitti:Tässä on minun pari vinkkiä. Kun otat maalia pensseliin, tee niin että kastat vain pensselin pään maaliin, pyyhki ylimääräinen maalia läpän sisällä olevaan kuopan seiniin kunnes pensselin harjat näkyy maalista.
Tämä toimii minulle.
Only Dead WarriorWill Live
GW:n officiaali maalia, mutta ei se siinä 3 sek kuivu, mutta melko nopeasti kuitenkin.spray kirjoitti:Mitäs ihme maalia sie käytät? Ei se mulla ainakaan kuivu kolmen sekunnin matkalla.Ratovaari kirjoitti:Minulla taas tulee se, että kun näin teen, ehtii maali kuivua pensseliin jo ennen kuin pääsen figulle saakka.Hän itse kirjoitti:Tässä on minun pari vinkkiä. Kun otat maalia pensseliin, tee niin että kastat vain pensselin pään maaliin, pyyhki ylimääräinen maalia läpän sisällä olevaan kuopan seiniin kunnes pensselin harjat näkyy maalista.
Tämä toimii minulle.
Sitä se mieki. Kuinkas kauan sulta sitte menee kun otat maalia ja otat liiat pois niin kuinka kauan sulta menee välillä!?Ratovaari kirjoitti:GW:n officiaali maalia, mutta ei se siinä 3 sek kuivu, mutta melko nopeasti kuitenkin.spray kirjoitti:Mitäs ihme maalia sie käytät? Ei se mulla ainakaan kuivu kolmen sekunnin matkalla.Ratovaari kirjoitti:Minulla taas tulee se, että kun näin teen, ehtii maali kuivua pensseliin jo ennen kuin pääsen figulle saakka.Hän itse kirjoitti:Tässä on minun pari vinkkiä. Kun otat maalia pensseliin, tee niin että kastat vain pensselin pään maaliin, pyyhki ylimääräinen maalia läpän sisällä olevaan kuopan seiniin kunnes pensselin harjat näkyy maalista.
Tämä toimii minulle.
Only Dead WarriorWill Live
Noin 5 sek, mutta tolla taktiikalla sitä maalia on sen verran vähän, että ei sillä saa edes 1mm*1mm aluetta maalattua.spray kirjoitti:Sitä se mieki. Kuinkas kauan sulta sitte menee kun otat maalia ja otat liiat pois niin kuinka kauan sulta menee välillä!?Ratovaari kirjoitti:GW:n officiaali maalia, mutta ei se siinä 3 sek kuivu, mutta melko nopeasti kuitenkin.spray kirjoitti:Mitäs ihme maalia sie käytät? Ei se mulla ainakaan kuivu kolmen sekunnin matkalla.Ratovaari kirjoitti: Minulla taas tulee se, että kun näin teen, ehtii maali kuivua pensseliin jo ennen kuin pääsen figulle saakka.
Huoh,
Ostaisit tiimarista sormivärejä sekä muutaman tussin. Ei pitäisi enää sitten täällä viisastella koko aikaa.
Ainoa tapa jolla saat napeistasi edes maalatun näköisiä on uudistamalla asennettasi koko harrastukseen ja opettelisit kuuntelemaan itseäsi viisaampien ihmisten neuvoja.
Myös faktojen tarkistaminen on kannattavaa...
Oikeasti, sun asenne on ihan perseestä.
Ostaisit tiimarista sormivärejä sekä muutaman tussin. Ei pitäisi enää sitten täällä viisastella koko aikaa.
Ainoa tapa jolla saat napeistasi edes maalatun näköisiä on uudistamalla asennettasi koko harrastukseen ja opettelisit kuuntelemaan itseäsi viisaampien ihmisten neuvoja.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Kuten myös. Kukaan meistä ei taida olla psykiatri tai ihmismielen tohtori. Hänellä on oma käsityksensä harrastuksesta, joka ei ole väärä eikä oikea. Se mitä hän haluaa sisäistää näitten 10 sivun viestetistä on hänen asiansa. Kukaan ei ole valtuutettu tuomitsemaan toista, vain siksi että itse ei pidä hänestä.Beowulf kirjoitti:Huoh,
Niin ja Ratovaari, kannattaa ottaa hieman paperia siihen lähelle, sillä voi hyvin pyyhkäistä noita valumia tai sitten jos et pelkää hieman suttuisuutta, sormellasi.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Ainakin parin figun aseista näkee että olen sormilla pyyhkäyssyt valumia (siinä on sellainen musta sormenjälki), kun sattuu nyt olemaan viimeksi käytössä ollut käsipaperi ihan mustana kun meni black ink kaatumaan (josta sain 75% pelastettua). Sitä ennen olleiden 2 käsipaperin historiat lyhyesti tässä: 1. Unohtui kaverille 2. Oli niin suttuisana ja lähes hippivärityksessä, roskiin meni. Uutta en voi ottaa, kun ei ole vanhemmat viellä ostaneet lisää käsipaperia... =DHän itse kirjoitti:Kuten myös. Kukaan meistä ei taida olla psykiatri tai ihmismielen tohtori. Hänellä on oma käsityksensä harrastuksesta, joka ei ole väärä eikä oikea. Se mitä hän haluaa sisäistää näitten 10 sivun viestetistä on hänen asiansa. Kukaan ei ole valtuutettu tuomitsemaan toista, vain siksi että itse ei pidä hänestä.Beowulf kirjoitti:Huoh,
Niin ja Ratovaari, kannattaa ottaa hieman paperia siihen lähelle, sillä voi hyvin pyyhkäistä noita valumia tai sitten jos et pelkää hieman suttuisuutta, sormellasi.
Ahaa, eli 2 viikkoa vanhalla vedellä voi kyllä pensselit pestä ja figuja ei välttämättä ole pakko pohjamaalata, mutta vessapaperia ei käytetä?Ratovaari kirjoitti:Käytetään, mutta ammattiylpeyteni ei salli minua käyttämään sitä pensselien pyyhkimiseen.Karvainen kirjoitti:Eikö teillä käytetä vessapaperia?
''...mutta ammattiylpeyteni ei salli...''
Ai että ammatiksesi näitä maalaat?
Vinkki: Säästä rahaa sen verran, että saat noihin ihokohtiin ja ruskeisiin ja punaisiin kohtiin vaaleemmat sävyt, ja mustan värin, että voit tehä ne pohjavärit.
Se tekee siis yhteensä 10 euroa.
Kai sen verran voi rahaa käyttää että saa figuista hienompia.
Vinkki: Säästä rahaa sen verran, että saat noihin ihokohtiin ja ruskeisiin ja punaisiin kohtiin vaaleemmat sävyt, ja mustan värin, että voit tehä ne pohjavärit.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
2 viikkoa vanhalla vedellä voi pensselit pestä, figuja ei ole pakko pohjamaalata, mutta siinä tilanteessa suosittelen käyttämään lakkaa, metalliset kannattaa pohjamaalata, ja vessapaperia ei käytetä.Karvainen kirjoitti:Ahaa, eli 2 viikkoa vanhalla vedellä voi kyllä pensselit pestä ja figuja ei välttämättä ole pakko pohjamaalata, mutta vessapaperia ei käytetä?Ratovaari kirjoitti:Käytetään, mutta ammattiylpeyteni ei salli minua käyttämään sitä pensselien pyyhkimiseen.Karvainen kirjoitti:Eikö teillä käytetä vessapaperia?
Ammattiylpeys, mitä minulla ei ole koskaan ollutkaan.ampusiili kirjoitti:''...mutta ammattiylpeyteni ei salli...''
Tavallinen musta ei tietääkseni käy pohjamaaliksi, vaan pitää olla primer musta (kai). Muutenkin, käykö Vallejon maalit miten pohjamaaliksi, kun niitä nyt tilaan... Mutta vaaleampia sävyjä saa kyllä sekoittamalla niitä Bleached boneen. Muutekin, satuin laittamaan örkkipomolle eri käden kuin viimeksi, ja sitä jouduin kyllä hieman modifoimaan (asekäsi josta poistin aseen), ja pakko myöntää että kun sen maalasin nykyisten taitojeni mukaan, niin on laatu parantunut parissa kuukaudessa. Trophy käteen laitoin seuraavalla lailla maalia: Aluksi Goblin Green pohjamaaliksi ja siten drybrushasin päälle bleached bonea, ihan hieno tuli, voin kuviakin laittaa tässä nyt kun ehtii...