"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BT 1500 Pistettä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Hän itse

BT 1500 Pistettä

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

iHQ

:: Marshal :: {80p}
~ PowerWeapon {+15p}
~ BoltPistol {+1p}
~ Pyhäkäsikranaatti(Holy Orb) {+10p}
~ Iron Halonen {+25p}
{=131p}

:: Keisarin herkkusieni :: {90p}
~ Abhor the Witch {+20p}
{=110p}
1337

:: Sword Brethren ::
~5 X Swrd.Brethren {95p}
~ Terminator Honors {+50p}
~ Lightning Claws {+25p}
~ Power Weapon {+15p}
~ Razorback {70p}
~ Twin-Linked Lascannon {+20p}
~ Xtra Armour {+5p}
{=280p}
:: Dreadnought :: {105p}
~ Venerable {+20p}
{=125p}
'Roops

:: Crusader Squad ::
~ 5 X Initiate w/Bolters {80p}
~ Lascannon {+15p}
{=95p}
:: Crusader Squad ::
~ 9 X Initiate w/CCQ'n'BoltPis. {144p}
~ 5 x Neophyte w/CCQ'n'BoltPis. {+50p}
~ MeltaGun {+10}
~ PowerFist {+15}
~ Lantikka Crusader {+265p}
{=484p}
Fast Attack

:: Assault Marines ::
~ 5 X Marines {110p}
~ Plasma Pistol 2X {+10p}
~ Power Weapon {+10p}
{=130p}

Heavy Support

:: Pretador Annihilator :: {120p}
~ Lascannon Sponsons {+25p}
{=145p}

Listassa oli aika kova "No noit on pakko ottaa kun ne näyttää niin kivoilta" fiilis. Eliittihin pistetty, mitä, kaksi kolmasosaa koko armeejasta?
Tarkoitus olisi että Herkkusieni menee lantikkaan ja marsu swordien kimppaan.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jotenkin ihmettelen miksi tuossa on noin vähän tavaraa mukana. Onko tuo nyt ihan viisvaille 1500 pts vai?

Tuo wowi minua ainakin epäilyttää, tuleeko niitä psyykkereitä niin paljon vastaan? Itse en ole muita kun sitä kalleinta ja halvinta käyttänyt.

Itse en tuohon assault cannoniin usko (emmä heitä niitä kutosia ikinä :)). Sillä vielä kun pitää päästä niin lähelle että pääsee ampumaan ja silloin kaiken maailman plasmat sun muut tulee silmille. Itse olen tykästynyt drediin missilellä ja lascannonilla. Molemmat kantavat 48 niin voi olla ihan rauhassa kentän laidassa ruiskimassa ja vaikka liikkua ja ampuakkin molemmilla.

Nuo veteraanit melkein pistäisin infiltroimaan. Terminator honours ainakin niiltä pois ja ukko tai pari tilalle. Ja razorbaakka lascannon ryhmälle.

Mutta jesjes kiva kun näkee muidenkin bt listoja, ainakin on erillainen omaani verrattaessa. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

attor kirjoitti:Jotenkin ihmettelen miksi tuossa on noin vähän tavaraa mukana. Onko tuo nyt ihan viisvaille 1500 pts vai?

Tuo wowi minua ainakin epäilyttää, tuleeko niitä psyykkereitä niin paljon vastaan? Itse en ole muita kun sitä kalleinta ja halvinta käyttänyt.

Itse en tuohon assault cannoniin usko (emmä heitä niitä kutosia ikinä :)). Sillä vielä kun pitää päästä niin lähelle että pääsee ampumaan ja silloin kaiken maailman plasmat sun muut tulee silmille. Itse olen tykästynyt drediin missilellä ja lascannonilla. Molemmat kantavat 48 niin voi olla ihan rauhassa kentän laidassa ruiskimassa ja vaikka liikkua ja ampuakkin molemmilla.

Nuo veteraanit melkein pistäisin infiltroimaan. Terminator honours ainakin niiltä pois ja ukko tai pari tilalle. Ja razorbaakka lascannon ryhmälle.

Mutta jesjes kiva kun näkee muidenkin bt listoja, ainakin on erillainen omaani verrattaessa. :)
Noo, Abhor.. Muutenkin, onko +1S -1I arvoinen? Tai 50+ arvoinen tuo preferred enemy? En tiedä, turvallinen valinta on Abhor, koska se on halpa ja siinä ei ole mitään takaiskuja.
Assu Cannu on ainakin minulla rokannut aika lujaa, kutosia ropisee ja jengi kaatuu. Ja en viittinyt heittää pisteitä siihen enempää, missle ja lassu maksaa. Muutekin tuo tredi menee läjikseen ounaamaan.
Veteraanit voi infiltrioja? :O
Onko tarpeellinen tuo razori noille? Ei niiden tarkoitus ole mihinkään liikkua, vaan jököttää paikallaan ja antaa yhden ampua lassilla. Razorila liikutaan enimmäkseen, vaikka lascannon jököttää katolla. En maksaisi 70p twin linkatusta lascannonista.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Suosittelen venerable dredillesi extroja. Ei stunnaa enää niin on paljon mukavampi rällästää.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
nakki ukko

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Vaiha se wov. Oikeastaan pakotan sinua vaihtamaan sen. LÄLLÄLÄÄÄÄÄÄÄ
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Miten muuten pakotat vaihtaa sen :D

Lista on ihan kiva, mut voisit tolle dredille ostaa h-flamerin ottamalla toisen A-squadin plasmapislan pois ja saisit vielä vaihettua voima-aseen voimanyrkkiin.
(Taitais tulla pisteet tasan.)
Ja koska ite sanoit et lähtee leikkimään mutapainia, niin kyllä se järee"hitsauspilli" olisi aika mukava ;)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”