"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä necronit oikein toimivat?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

nakki ukko kirjoitti:Minunkin mielestä tälle pitäisi pistää lukko. On niin sairaan ärsyttävä topicci. Eli: LUKKO LUKKO LUKKO
Joitain saattaa vaikka kiinostaakkin tämä...
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Enpä usko, sillä kun GW ei ole sattunut antamaan mitään vastausta tähän, on sitä huono lähteä etsimään sitä nykyajan tiedon tasolla. Ja vaikka esim. täällä esineet noudattavat fysiikan lakeja, ei mikään pakota niitä toimimaan samalla tavalla toisella pallolla. Se on fiktiota, ei tähän kuulu asioiden keksiminen omasta päästä, se on mutua näin historia-osiolla, tarina-osiolla se on fluffierheellistä tarinaa pahimmillaan.
7 sivua jo turhaa kinastelua siitä, ettei Necroni noudata meidän maailman loogisia ja fyysisiä lakeja.
- Kynä-ääliö
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Jos asiaan ei ole virallista(/oikeaa) vastausta (kuten tässä tapauksessa) niin ainoa tapa pohtia asiaa on mutuilu (vert. filosofinen keskustelut).
Eli antakaa ihmisten mutuilla niin paljon kun haluaa kunhan se on järkevää mutuiluta, joka oikeasti selittäisi ilmiötä jollain uskottavalla tavalla eikä mitään "ne toimii scifin voimalla", mikä ei anna minkäänlaista vastausta alkuperäiseen kysymykseen.

(ja tässä nyt taas lisäsin ketjun pituuttaa kertomatta mitään mikä liittyisi alkuperäiseen aiheeseen, vaikkakin olen tehnyt jo kertaalleen kokoelman kaikista keskustelussa esiintyneistä järkevistä vaihtoehdoista 3 sivua sitten)
Golg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golg »

Hommahan on täysin selvä , necronithan ovat tähtijumalien huijauksen johdosta koneellisiin ruumiisiin siirretty kansa.
arvatenkin necroneita hattivatuttaa ihan sanoin kuvaamattomasti.
joten necronit käy katkeruus energilla=D
Daemonette

Viesti Kirjoittaja Daemonette »

Z7-852 kirjoitti:Jos asiaan ei ole virallista(/oikeaa) vastausta (kuten tässä tapauksessa) niin ainoa tapa pohtia asiaa on mutuilu (vert. filosofinen keskustelut).
Eli antakaa ihmisten mutuilla niin paljon kun haluaa kunhan se on järkevää mutuiluta, joka oikeasti selittäisi ilmiötä jollain uskottavalla tavalla eikä mitään "ne toimii scifin voimalla", mikä ei anna minkäänlaista vastausta alkuperäiseen kysymykseen.

(ja tässä nyt taas lisäsin ketjun pituuttaa kertomatta mitään mikä liittyisi alkuperäiseen aiheeseen, vaikkakin olen tehnyt jo kertaalleen kokoelman kaikista keskustelussa esiintyneistä järkevistä vaihtoehdoista 3 sivua sitten)
Järkevistäkö? Sinä määrittelet sen, mikä täällä on järkevää? Ei jonkun "se toimii scifin voimalla" teoria ole yhtään sen heikompi, tai typerämpi, kuin muukaan. Warhammerin viehätys on juuri siinä, ettei yritetä "maallistaa" sitä ja tehdä siitä joidenkin teknonörttien pelikenttää sekoittamalla sen lainalaisuudet todelliseen maailmaan. Necronit, mitä minä niiden tarinaa olen seurannut (pikkuveljeni näiden arnold-terminaattorien innokas keräilijä) voivat minun puolestani toimia vaikka vadelmahillolla ja tuo syy on yhtä hyvä, kuin kenen tahansa muunkin. Mutua? Sitähän nämä kaikki muutkin ovat.
Nillitys seis poijaat! ;)
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tuo vadelmahillo voisi olla koko asian ydin. Kyllähän mekin toimimme vadelmahillolla jos muuta ei ole tai jos vadelmahilloa on tarpeeksi ja tekee sitä mieli. Mikäli necroneilla ei ole esim. mansikkahilloa voisi looginen korvike mansikalle olla vadelma (kukaan ei ala spekuloimaan sitten mitään omenahillolla, koska sitä ei kukaan voi syödä tarpeeksi että pysyisi taistelukunnossa). Jokainen necroni vetäisee naamaan purkillisen hilloa ennen taisteluun saapumista ja kun hillon voima ehtyy hän poistuu kentältä (phase out).

Huomatkaa että tuo perustelu on aivan yhtä pitävä kuin kaikki muutkin tässä topicissa.

Onkohan tämä samaa laatua hamsteri ja juoksupyörä-teoriani kanssa?
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

Daemonette kirjoitti:
Z7-852 kirjoitti:Jos asiaan ei ole virallista(/oikeaa) vastausta (kuten tässä tapauksessa) niin ainoa tapa pohtia asiaa on mutuilu (vert. filosofinen keskustelut).

Järkevistäkö? Sinä määrittelet sen, mikä täällä on järkevää? Ei jonkun "se toimii scifin voimalla" teoria ole yhtään sen heikompi, tai typerämpi, kuin muukaan. Warhammerin viehätys on juuri siinä, ettei yritetä "maallistaa" sitä ja tehdä siitä joidenkin teknonörttien pelikenttää sekoittamalla sen lainalaisuudet todelliseen maailmaan. Necronit, mitä minä niiden tarinaa olen seurannut (pikkuveljeni näiden arnold-terminaattorien innokas keräilijä) voivat minun puolestani toimia vaikka vadelmahillolla ja tuo syy on yhtä hyvä, kuin kenen tahansa muunkin. Mutua? Sitähän nämä kaikki muutkin ovat.
ei se viehätys siinä kyllä ole, ainakin minun mielestäni tällaiset pikku ukot vaan on niin...jotain, ei sillä niin väliä sitten onko ne loogisia vai ei, mutta tämän pelin kannalta se taas on eri asia, minusta sille täytyy olla looginen selitys että läjä metallia noin vain kävelee, samahan sekin olisi jos esim joku tyyppi vois vaikka kulkee tosi pitkiä matkoja ja ampua tuuman välein.
tämä ei olisi kivaa.

toisaalta... milläkäs ne terminaattorit (elokuvasta, ei figut) toimikaan?
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

grey knight kirjoitti:toisaalta... milläkäs ne terminaattorit (elokuvasta, ei figut) toimikaan?
Eräällä deuteriumille varsin läheistä sukua olevalla aineella.

(Luotan Wikipediaan enemmän kuin johonkin fanipojan neitsytkammiossaan väsäämään ihkutussivustoon, kiitos.)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Eikös arska terminaattori kolmosessa visko niitä vety paristojaan mäkeen, joten vedyllähän kuvernaattori pyörii.
Viimeksi muokannut vompovompatti, Ti 07.02.2006 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
exe ds

vompovompatti kirjoitti:Ekös arska terminaattori kolmosessa visko niitä vety paristojaan mäkeen, joten vedyllähän kuvernaattori pyörii.
eli on hyvin mahdollista että nämäkin toimivat niillä, olihan niitäkin...paljon siinä elokuvassa.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Onko tämä tyhmän todellisuus/fantasia vertailu vieläkin elossa? Missä on Abloy kun sitä tarvitaan sulkemaan pois nämä tyhmät "Laspistol ei voi toimia, kun fysiikanlait estää sen!!!111" väittelyt.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
The Deceiver

ensinnäkin:

Viesti Kirjoittaja The Deceiver »

Itse luulisin niin että necronit toimivat jotenkin näin:

1.necronit tulevat taistelemaan,koska ne vievät "red harvestia" eteenppäin ja siinä sivussa tarvitsevat energiaa toimiakseen mutta mistäs sitä hakea?

2.no tietenkin muiden elävien sieluista,joiden energiaa ne käyttävät toimiakseen.

3.necronit teleporttaavat pois sen jälkeen kun ne ovat syöppineet itsensä täyteen esim.imperial guardien sieluja jotka ne jotenkin muuntavat erikoisella tavalla energiakseen jolla ne toimivat...

hyvä teoria eikö?

ja miksei tyranideja syödä tai necronit eivät yleensäkkään käy niiden kimppuun? koska nideillä ei ole sielua niinkuin niiden kodeekissa mainitaan.
exe ds

Hän itse kirjoitti: "Laspistol ei voi toimia, kun fysiikanlait estää sen!!!111".
mikä sen estää?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kuule todellisuus.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Gitsnik

Viesti Kirjoittaja Gitsnik »

eikös 40k:histoira osio ole juuti sitä varten että väitellään mitä on tapahtunnut ja miten jokin toimii ??
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Tulen tähän topikkiin nyt 10 päivää myöhässä, mutta suotakoon tämä anteeksi.
Entä jos Necronien voimalähteenä toimii vuorotteleva Fissio ja Fuusio? Kummastakin vapautuu energiaa, ko-kö? Valaiskaa tyhmää. :)

Lainattakoon vielä Wikipediaa.
Wikipedia kirjoitti:Esimerkiksi, kun 1 kilogramma vetyä palaa eli yhtyy hapen kanssa vedeksi tavallisessa kemiallisessa reaktiossa, energiaa vapautuu 119 megajoulea. Mutta kun 1 kilogramma vetyä fuusioituu heliumiksi Auringon ytimessä, energiaa vapautuu noin 600 terajoulea eli viisimiljoonaa kertaa enemmän.
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Gitsnik kirjoitti:eikös 40k:histoira osio ole juuti sitä varten että väitellään mitä on tapahtunnut ja miten jokin toimii ??
No ei ole, vaan keskustelulle nelkytkoon historiasta. Jonkin toimisella ei teoriassa pitäisi olla mitään asiaa täällä. Ja harvemmin sitä tapahtuneestakaan pitäisi väitellä, kun kaikki mitä sen maailman historiasta voi tietää, on kirjoitettu jonnekin.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Ei elektroni 'tana kauas ui, virralla warren.
Huumorilla, huumorilla.
The C'Tan

Viesti Kirjoittaja The C'Tan »

pöh...
Boom!!! Hur hur hur...
exe ds

The C'Tan kirjoitti:Terra will burn under the grasp of the greatest evil
C'TAN!!! Hail the machine!!
eihän c,tanit oo koneita...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”