Postaanpa tämän tänne kaverin puolesta kun hän ei konetta omista. Niin ja sitten itse asiaan kaverini on alottamassa vihernahkoja mutta ei tiedä warhammereista kovin paljoa. Hän haluaisi tietää uusitaanko codex ja mitä kannataisi ostaa aluksi
Edit: katos en huomannu tuota yhtä aihetta vähän alempana
Orks
Re: Orks
codexi uusitaan joskus tulevaisuudessa ja kannattaa aluks ostaa varmaan jtn. niikun warbossi ja boyzzeja...QQ3 kirjoitti:Postaanpa tämän tänne kaverin puolesta kun hän ei konetta omista. Niin ja sitten itse asiaan kaverini on alottamassa vihernahkoja mutta ei tiedä warhammereista kovin paljoa. Hän haluaisi tietää uusitaanko codex ja mitä kannataisi ostaa aluksi
Edit: katos en huomannu tuota yhtä aihetta vähän alempana
big or small,we loot it all.hmph..
Mun mielestä Boyzit ovat ihan hienoja edelleen, eikä niitä välttämättä uusita. Trukit ja muut muovi koneet uusitaan suht varmasti (veikkaan). Warboss alkaa jo muiden bossien vieressä näyttämään vanhalta, joten luulen, että se uudistetaan.
Se mitä minä olen ymmärtänyt on se, että se uudistus venähtää ens vuoden puolelle. En tiedä tuleeko talvella, keväällä, kesällä vai syksyllä vai 2008... Itsekkin olisin halunnut niiden jo uudistuvan.
Se mitä minä olen ymmärtänyt on se, että se uudistus venähtää ens vuoden puolelle. En tiedä tuleeko talvella, keväällä, kesällä vai syksyllä vai 2008... Itsekkin olisin halunnut niiden jo uudistuvan.
itse kyllä warbossia suosittelen koska jos pelailet alussa pienempiä pelejä niin pelkillä boyzzeilla et pärjää koska örkki codex sanoo että armeijassa on oltava sotapomo...Ratovaari kirjoitti:En suosittele mitään tankkeja ja Warbosseja aivan ensimmäiseksi ostokseksi, vaan ihan perus boyzzejä, ja jos viellä niiden maalaamisen jälkeen örkit kiinnostaa, niin sitten warbossi ja tankkeja.
eihän noissa ajoneuvoissa muuta vikaa tällä hetkellä ole kuin ne kuljettajat,...Gmorq kirjoitti:Trukit ja muut muovi koneet uusitaan suht varmasti
big or small,we loot it all.hmph..