alhaiset lämpötilalukemat ja spray
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
alhaiset lämpötilalukemat ja spray
elikkäs, mittari näyttää -30 ja spraymaaliahan en sisällä käytä, joten uskaltaako sitä mennä sprayttelemaan pihalle, vai meneekö maali pilalle hyisyydestä?
onhan se ainakin palavaa kamaa, joten jäätymispiste on varmaan alhainen. mutta kysynpähän kummiskin.
onhan se ainakin palavaa kamaa, joten jäätymispiste on varmaan alhainen. mutta kysynpähän kummiskin.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
hyytelöperuna
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Ei niitä pakko ole omaan huoneeseen tuoda kuivumaan. Minä ainakin vien pakkasella pohjamaalatut figut eteiseen kuivumaan ja suljen väliovet. Sitten kun ovat kuivia, haen pois ja tuuletan eteisen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
Elven-captain
- Viesti:
Ei muumitaloa lukita yöksi...Mä oon ulkona spreijannu ja antanut noin 20min kellarissa kuivua, ja hyvin on homma toiminu.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
- Osqillator
Et sattuisi omistamaan kellaria, jossa on kuitenkin muutama aste plussaa tai enempi? Tai jonkinlaista varastoa jonne voisit ne viedä?
Kannattaa laittaa se figu vaikka muovipussiin, jolloin huurut ei pääse tuhoamaan aivosolujasi.
Kannattaa laittaa se figu vaikka muovipussiin, jolloin huurut ei pääse tuhoamaan aivosolujasi.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Hehe... sillon menet rappukäytävään :)gawd kirjoitti: mutta jos esim. kerrostalossa asuu niin ei taida kumpaakaan löytyä...
Itse spraylla maalaan lämmitetyssä autotallissamme, ja anna kuivua. Kiva kun isi teki sillon 16vuotta sitten sellasen.
P.S 100. Viesti.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Käsittääkseni spray ehtii tällä säällä (-20*C) jäätyä, ennen kuin osuu figuun => paskaa jälkeä, joka ei korjaannu millään.
Edit: Saattaa myös johtua siitä etten ole osannut spreiata oikein...
Jos koulun kuvisluokasta löytyy vetokaappi, kannattaa yrittää suostutella opettajaa (puhu vain hämärästi "taideprojektista")...
Edit: Saattaa myös johtua siitä etten ole osannut spreiata oikein...
Jos koulun kuvisluokasta löytyy vetokaappi, kannattaa yrittää suostutella opettajaa (puhu vain hämärästi "taideprojektista")...
Viimeksi muokannut Dracheny, Su 22.01.2006 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Mitähän sprayta käytät jos se jäätyä ehtii? Itse pohjamaalasin täällä Torniossa -32asteen pakkasella ulkona ja toin heti sisälle pannuhuoneeseen kuivumaan, aivan samanlaista kuivumisjälkeä tuli kuin jos olisin kesällä pohjamaalannutDracheny kirjoitti:Käsittääkseni spray ehtii tällä säällä (-20*C) jäätyä, ennen kuin osuu figuun => paskaa jälkeä, joka ei korjaannu millään.
Ei se mitään jäätyä kerkiä, pas**puhetta sanon minä!
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Sir_Jarkko