"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lomakohteena Nottingham

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
popo

Lomakohteena Nottingham

Viesti Kirjoittaja popo »

Niin miten on, mitä täällä kannattaa käydä kurkkaamassa, kun näin figuttajia ollaan?

Kokemuksia perään kuulutetaan!
Munter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Munter »

Lentonin kaupunginosassa (vielä ihan kävelymatka keskustasta) löytyy GW:n päämaja, jossa on Warhammer World ja Bugman's Bar. Siellä pitää toki käydä.

Keskustassa on Foundryn miniatyyripaja, jossa on kivoja vaihtoehtofiguja armeijoihin.

Vanhan kuninkaanlinnan rauniot keskustassa ja niiden alapuolella mahdollisesti maailman vanhin pubi, jossa mm. Richard Leijonamieli jo tapasi käydä.

Paljon hyviä etnisiä ravintoloita ja mukavaa yöelämää joka loppuu kyllä suomalaiseen menoon tottuneelle aika aikaiseen.

Kauppakadut kahden keskustan suuren ostoskeskuksen välissä sisältää paljon mielenkiintoisia kauppoja. Yleensäkin Nottingham on Englannin paras shoppailukaupunki, sillä siellä on paljon tarjontaa, mutta Lontoota paljon huokeammat hinnat.
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali

Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Nollie

Viesti Kirjoittaja Nollie »

Itse olen lähdössä helmikuun puolessavälissä Lontooseen. Matka ei kauaa kestä (4 päivää), mutta elättelen toiveita pienestä "pyhiinvaelluksesta" Warhammer Worldiin. Kuinka pitkän matkan päässä Nottingham on Lontoosta ja onko sinne jotain kätevää kulkuneuvoa Lontoon keskustasta? Kauanko WH World -visiittiin tulisi varata aikaa paikan päällä?
Pelaan IG:llä olen siis saletisti hot.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nollie kirjoitti:Itse olen lähdössä helmikuun puolessavälissä Lontooseen. Matka ei kauaa kestä (4 päivää), mutta elättelen toiveita pienestä "pyhiinvaelluksesta" Warhammer Worldiin. Kuinka pitkän matkan päässä Nottingham on Lontoosta ja onko sinne jotain kätevää kulkuneuvoa Lontoon keskustasta? Kauanko WH World -visiittiin tulisi varata aikaa paikan päällä?
Vähän yli 150 km on matkaa. Englannin rautatieliikenne on kuuluisaa lakkoilustaan, ja oma kokemukseni kaukoliikenteen busseistakin on, että aikataulut improvisoidaan vähän tilanteen mukaan.

http://www.rail.uk.co voisi olla kokeilun arvoinen osoite.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Pieni korjaus Kapun viestiin:

http://www.rail.co.uk/

on oikea url. Lisättäköön vielä että junalla matkustaminen on erittäin kallista briteissä.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Skarsnak kirjoitti:Pieni korjaus Kapun viestiin:

http://www.rail.co.uk/

on oikea url. Lisättäköön vielä että junalla matkustaminen on erittäin kallista briteissä.
Ups. Noin päin juuri. (Ei pitäisi yrittää muistaa liian pitkiä urleja ulkoa.) Ja todellakin, jos pidätte junailua Suomessa sikakalliina, Brittilä ylittää kaikki odotuksennekin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

GW:n päämajan vierestä löytyy myös Forge World, jonka voi katsastaa samalla reissulla. Teoriassa voisi myös tilata tavaraa sieltä noudettavaksi ja säästää postimaksut.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

No GW on aika must. Varsinki se museo, jossa saa omin silmin ihastella legendaarisia figuja. Studio nyt ois tietty HC, mutta sinne onki hieman vaikeampi päästä ;)

Kannattaa kävellä keskustasta, siinä on jopa suht idyllisiä asuinalueita matkalla.

Junailu on kallista Lontoosta, mutta muuten mielestäni kätevä vaihtoehto. Jos teitä on enemmän, auton vuokraaminen tulee edullisemmaksi.

Keskustassa on paljon pikkusia shoppailu katuja jotka on jees, ja niiden vastapainoksi löytyy poshimpia biletys rafloja illanratoksi.
☠️
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Nollie kirjoitti:...Matka ei kauaa kestä (4 päivää), mutta elättelen toiveita pienestä "pyhiinvaelluksesta" Warhammer Worldiin...
Itse selvisin pikavisiitistä päivässä: aamujunalla Lontoosta Nottinghamiin, taksilla GW:iin ja takaisin, ja iltajunalla takaisin Lontooseen. Jäi vielä aikaa käydä Nottinghamin keskustassa ostoksilla ja parissa pubissa. Eli päivässä kyllä selviää, mutta eipä siinä sitten hirveästi itse kaupungista ehdi näkemään ja junamatkat (+ taksit) tulevat kuitenkin sen verran kalliiksi, että matkasta tulee enemmänkin pakollisen pyhiinvaellusmatkan suoritus kuin aito turismin kyllästämä lomamatka. En ehtinyt edes Bugman's Barissa ottamaan yksiä - toisin kuin vaimo, joka joka vietti koko GW-vierailun baarissa.

- Marko S.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
NightCrusader

Viesti Kirjoittaja NightCrusader »

Itse käväisin elokuussa paikan päällä ja kyllä siihen WH worldiin saa aikaa uppoamaan. Riippuu tietysti miten paljon jaksaa pelipöytiä ja museossa ihmetellä eavy tiimin tekeleitä. Bits/direct orderin kun raapustaa valmiiksi ja antaa WH worldin GW kaupan kassalle niin käyvät hakemassa kamat samantien. Itse voipi odotellessa Bugmanissa sipaista maltaisen/udella uutuksista kaupan väeltä;)
Forge World vieressä??? Kunpa olisin tämän tiennyt...

Nottinghamissa Olde Trip pubin lisäksi löytyy vanhat luolat kaupungin alla, jotka oli ihan ok mikäli historia kiinnostaa. Lähellä Nottinghamia on myös Robin Hood aiheinen teema puisto ja luonnollisesti kalsari veikkoon liittyvää juttua löytyy keskustastakin. Ainakin oma RH kauppa, josta voi vaikka ostaa omaksi Albionin tai muun legendaarisen miekan. Täysmittainen Claymore maksoi muistaakseni n. 300£.

Olin vaimon sukulaisissa perhe reissulla, joten yöelämästä ei paljon kerrottavaa;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”