Dark Eldar WWP

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rejector

Dark Eldar WWP

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Tässä olisi nyt aivomyrskyn seuraus: 1500 pojoa dark eldareiden weppiportaalilistaa.

Tämä on siis tämän keskustelun jatko.

Pöydällä aloittava osa:

Haemonculus: Destructor, Scissorhands, Webway portal. 95
16 Warriors: 2 Splinter Cannon, Sybarite with Webway portal. 204
3x10 Warriors: 2 Dark Lance. 3x100
2xRavager: 3 Disintegrators. 2x120

Verkossa lymyilijät:

Archon: Punisher, Shadow Field, Combat Drugs, Tormentor Helm. 135
2x8 Wyches: Wych Weapons, Raider, Succubus with Agoniser and splinter pistol. 2x187
5 Warp beasts: Beastmaster with Agoniser and splinter pistol. 75
Talos.100

Yhteensä siis 1523 pojoa eli jonkinerran yli normaalin turnauslistan. Tarvitsisin siis apua noiden 23 pojon karsimiseen, itse olin ajatellut suuren jalkawarriorijoukon kimppuun käymistä tai sitten wychien nerffaus entisestään.

Olisiko tässä nyt jotain selkeitä vajavaisuuksia joita voisi korjata. Pistet tuntuvat olevan niin vähissä etten oikein itse keksinyt tarvittavia karsinnan kohteita tai muita muutoksia.

Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Noista jommasta kummasta se on valittava, 2 'Wychiä varmaa kannattavinta. Väittäisin, että jos maasto ei ole todella suosiollinen, myös Ravagerit kannattanee heivata Webwayhin.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Rejector

Ravagerien webbiin jättämistä olinkin jo harkinnut ja luulen että huomiosi on aika oikea. Deldarien katiskat ovat kyllä niin heiveröistä tavaraa että oikein pelottaa.

Mitään tuomiota ei kuitenkaan tullut Taloksen käytöstä? Itseä se vähän arveluttaa muttakun konversio on jo valmis ja vielä aika hienokin. Tämä lista on vähän fiilistelyn ja voimapelaamisen välimaastosta. Luulen että sillä voi voittaa kunhan sillä oppii pelaamaan, mihin omassa tapauksessani menee varmaan aika paljon aikaa ja energiaa.

Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Ei Talos nyt toivoton ole, siisti figu ja kyllä se osaa lyödä jos iholle pääsee (joskaan 6" liike ei ole paras tae). On vehje ainakin kokeilemisen arvoinen, itse lähtisin melkein kahdella liikkeelle, jotta edes toinen pääsisi perille.

Joo, mäkin kannatan noiden Ravagerien heittämistä reserviin. Saavat näin ainakin sen yhden shooting phasen. Ja ota nyt ihmeessä Archonillesi skyboard, sillä sehän ei saa portista tullessaan olla Raiderin kyydissä. Yksi beasti pois, niin saat jampan hyvin todennäköisesti lyömään heti portista tullessaan (12" liike + 12" charge).

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Rejector

En ole ihan varma mutta luulisin joidenkin sääntöjen estävän tuon 12"+12" liikkeen. Nykyäänhän kaveri saa kuitenkin 6"+D6"+12" liikkeen mikä ei ole paha sekään.

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Tuskin säännöt huumeita pystyy kieltämään mitenkään. Aika lailla mahdolliselta kuulostaa siis tuo 12" assault.
wanhan liiton örkki pomo
Rejector

Ajattelin varmaan kaaoskirjan selvennyksiä asiasta (ajoneuvot + 12" assault tms.). Mopo tai lentohäkkyrä voi siis olla optiona mutta tällä hetkellä pisteet on niin tiukassa että välineet jäänevät vielä mielenkiinnon kohteeksi.

Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Mielestäni lista vaikuttaa oikeenkin kivalta. Ihan asiallisesti suunniteltu ja toimivan oloinen.

Itse ottaisin pisteet pois, kerta Taloksen tahdot pitää, yhdestä sniperi satasesta. Sitten saat Wycheihin kenties lisä äijät tai mitä ikinä tahdotkaan. Liikkuvassa Warru porukassa Blasterit voisivat olla ihan hyvä kauppa. Samoin johtajat kaipaavat Plasma kranuja mielestäni. Haemonculille voisi pistää Combat Drugit, vaikka monet eivät näitä käytäkkää, niin tehostaa kaverin tehoa aika paljon... Itse vaihtaisin vielä ravagereista yhet Dissut D-Lanceihin. Pidän ainakin itse parempana sekoittaa aseita.

Moi!
Sopor Aeternus
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”