Maailman hitaimmin valmistuva armeija. Syytän tästä koivunsiemeniä joiden asettelu on €#"&¤*^=?!! hidasta hommaa. Kyllä, ennekuin kukaan kysyy beissien lehdet ovat koivunsiemeniä. Iho on maalattu kommando khakia vastaavalla sävyllä ja varjostettu tamiya smoke inkillä, korostukset KK + valkoista lisäämällä. Veren tein kahdessa vaiheessa; ensin kuivuneempi mustan+punaisen+purppurainkin sekoituksella, sitten tuoreempi punaisella tamiya clearilla, johon lisäsin aavistuksen mustaa ja vallejon glaze mediumia.
Perus mika jälkeä, eli loistavia ovat, ja koivunsiemenet ovat todella siistejä, ainut virhe minkä huomaan, niin tuon luuta päänsä päällä pitävän ghoulin vasenjalka on taakaapäin hieman karkean (sinun tasollasi) näköinen tuo takareiden ja pakaran yhtymäkohta. Saatan tosin olla katsonut väärinkin.
Alkaa ihan pelottamaan että saat tämän oikeasti joskus valmiiksi.. Hrrr.. voi olla turnaukset jo maalauspisteiden jaon jälkeen ohitse.
Ei minusta aivan luurankojesi tasoista, mutta kuitenkin todella loistavia yleiseen tasoon verrattuna. Vähän oli paksuiksi (niin, sinun tasollasi) jääneet maalit esim. juuri noissa takareisien ja persuksien maalauksessa, mutta eipä niitä yli 10 sentin päästä enää huomaa Keep on going!
Mahtavaa, mutta jälleen nipotan varpaankynsistä. Noin äkkiseltään nuo ovat HYVIN vaaleat, milteipä valkoiset, minä ei käsittääkseni ole aivan normaalia? Siltipä... Parashan minä olen maalausta arvostelemaa, varsinkaan sinun...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Aah, oohh! Käsittämättömän hienoja. Tuota verta jaksaa aina ihmetellä, se vain on niin upeata. Jos näitä joskus saat armeijallisen maaleihin niin... se on hieno juttu!
Kuten sanottu, ei aivan lurkkejen tasoa, mutta silti toosi hienoja. Ei siitä pääse mihinkään.
Minuakin on nämä Mikan figut kannustaneet aloittamaan VC keräämisen... Mutta voihan petskules kun on vielä melkein kokonainen high elf bataljoona pöydällä odottamassa maalausta...
Joo.. huoh... ei kukaan voi olla noin hyvä maalaamaan Noista ei oikeesti voi sanoo mitään pahaa... Veri ja metallit(ruoste mut kuiteskin) ja kaikki muut... Ei noista saa silmiään irti kun ovat niin hienoja..