3000 pistettä Daemonhuntereja. Eka listani näillä.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Darius

3000 pistettä Daemonhuntereja. Eka listani näillä.

Viesti Kirjoittaja Darius »

HQ

Inquisitor Lord
Holocaust, Artificer Armour, Emperors Tarot, Auspex, Bionics, Pscychic Hood, Refractor Wield, Teleport Homer, Psycannon. 182pts.
Retinue: 3xFamiliars, 2xSages, Mystic, Acolyte, 3 Warriors with Heavy Bolters, Warrior with Plasma Cannon, 172pts.

Grey Knight Grand Master
Thunder Hammer, Bionics, Icon of The Just, Holocaust, Teleport Homer, 230pts.
Retinue:6xGrey Knight Terminators. 276pts.

Elites

Everson Temple Assasin
95pts.

6xGrey Knight Terminators
Incerator. 306pts

Troops

5xInquisitorial Stormtroopers
2xPlasma Guns. 70pts.

2xPlasma Guns. 70pts.

2xPlasma Guns. 70pts.

2xMelta Guns. 70pts.
Transport: Rhino. 50pts.

2xMelta Guns. 70pts.
Transport: Rhino. 50pts.

Fast Attack

9xGrey Knights
Psycannon, Incerator, Justicar with Melta Bombs, 290pts.

9xGrey Knights
2xPsycannons, Justicar with Melta Bombs, 305pts.

9xGrey Knights
2xIncerator, Justicar with Melta Bombs, 275pts.

Heavy Support

Orbital Srike
Lance Srike. 70pts.

Grey Knight Dreadnought
Twin-Linked Lascannon, Extra Armour, Incerator. 150pts.

Land Raider Crusader
Hunter-Killer Missile. 270pts.

ToTal: 2903pts.
Viimeksi muokannut Darius, To 26.01.2006 15:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bep.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Okei... Pistemäärä on kovin suuri ekaksi listaksi, ja se näkyy wargeareista. Mennään FoC slotti kerrallaan.

HQ:
Invksiittori on AIVAN LIIAN KALLIS, SIIS HYVÄ JUMALA! 164 pts ilmeisesti ampuvan retinuen lordista??? "Holocaust, Artificer Armour, Auspex, Bionics, Pscychic Hood, Refractor Wield, Teleport Homer, Storm Bolter, Psycannon Bolts, Force Weapon, Master Crafted Weapon" Noista hyödyllisiä ei oo kuin storm bolter+psycannon bolts(mutta psycannon olisi paljon parempi), auspex ja psychic hood. Force weapon ja artificer armour on hirveetä tuhlausta. Klosislordiksi toi taas on aivan liian kallis ja sen retinue olisi huono. Storm bolter boltseilla-->bolt pistol ja force weapon-->power weapon, refractor-->icon of the just ja joku transport alle, henchmeneistä klosistelijoita jos klosisretinuen haluat(mutta EN suosittele).
Pisteitä ei tarvitse täyttää ottamalla puolta armouryä samalle tyypille!!!111

GK GM on toisaalta ihan hyvä, fistin kun vaihtaa hammeriin niin hyvä tulee, homeria ei välttämättä tarvitse.

Elites: hyvähyvä.

Troops:
IST veteraaneille EI SAA psycannoneita, eikä niitä veteraaneja muutenkaan oteta, muuten jees. Nuo GK:t voi edelleen laittaa fast attackiksi, saat mahiksen teleporttiin. Lantikkaa ei saa transportiksi vaan se tulee heavy supportista-->voit yhä teleporttailla, tai halutessasi tunkea ne lantikkaan.

Fat attack: jeejee, mutta pistä nyt hyvä ihminen special weaponeita 2 samanlaista samaan tiimiin :)

Heavy support:
Jeejee, mitänyt psycannon boltsit ovat aivan turhia kun ei tuolla ole asetta joka niitä käyttäisi.

Eli HQ n hirveä, muuten menettelee.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
sisu

Viesti Kirjoittaja sisu »

Mä en osaa kommentoida kovin hyvin kun ei oo kokemusta, mutta tämmönen jäi epäselväksi: Eikös noita troop joukkoja saa olla vain neljä ja tuossa on viisi?
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
Oberon

sisu kirjoitti:Mä en osaa kommentoida kovin hyvin kun ei oo kokemusta, mutta tämmönen jäi epäselväksi: Eikös noita troop joukkoja saa olla vain neljä ja tuossa on viisi?
Itseasiassa trooppeja saisi olla kuusi. 2,3,6,3,3 olisi rajat yhteen FoCiin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Okei, muutokset tehty. Mihin käytän loput 97 pistettä?
Bep.
Oberon

Taitaapa olla enemmänkin vapaana. nyt kun =][= on selkeämpi, huomasin vielä että warrior henchmenejä on liikaa. Maksimi on kolme, ja sull on neljä. Eli melta pois ja vaikka chimera mukaan. Sitten onkin enää sen meltajätkän verran vapaata, anna inkville power weapon. Ja siirrä vain ne loputkin GK:t fast attackin puolelle. Ei niitä ole pakko deep strikettää, mutta saat edes mahdollisuuden siihen :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

tyladhars

Viesti Kirjoittaja tyladhars »

Ja warrioreista vielä. jokaista (veteran,combat-servitor ja gun-servitor) voi ottaa
max 1 tyypin,eli aseet olisi silloin:veteraani voi ottaa tuon meltan mutta combat servitorilla voi olla VAIN fisti ja CCW, ja gun-servitorilla VAIN multi-melta,,H.bolter tai plasma cannon.
Vaikka codexissa sanotaan että "up to one gun-servitor...) niin tämä selviää DH:N faq-osiosta.
Näin minä ainakin olen käsittänyt.
Oberon

Itseasiassa, maksimissaan kolme warrioria, jotka voivat kaikki olla joko veteraneja, gun servitoreja tai combat servitoreja. Vaikka kolme fistiä tai melta gunneria tai 3 heavy boltteria, tai tyhmästi 2 fistiä ja 1 plasma cannon. Miten vain, kunhan yhteensä on kolme tai alle. Cotezista ei puhuta.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Polku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Polku »

tyladhars kirjoitti: ...Vaikka codexissa sanotaan että "up to one gun-servitor...) niin tämä selviää DH:N faq-osiosta.
Näin minä ainakin olen käsittänyt.
Oot juuri, kuten Oberonkin sanoo, hieman käsittäny väärin sen FAQ. Se huomaus siellä vaan selventää että Servitorit ovat Warriorin ala-tyyppejä joita saa olla yhteensä max 3, ei kolme kaikkia. Se ei rajoita servitorien määrää yks per alatyyppi...

Laitetaan tänne perään sitten vielä kommentti listasta:
Hieman tuntuu liioitellulta Inquisitorin ja Grande Mastan' Wargearit, Itse yleensä tulee ehkä lisättyä yks tai kaks esinettä Mastalle, ja 3-4 Lordille... Sitten toi Holocaust ei vältämättä oo paras idea inquisitorille jolla on retinue, sillä ainakin minun ymmärrykseni mukaanhan Holocaust paukauttaa myös omia blastin alle jääviä...

Sitten en oikein usko ton Nemesis-Forceweaponin korvaamiseen Thunderhammerilla tolla Grande Mastalla, vähän mietityttää onko se strenghti lisä niiden lisäpisteiden arvoinen, kun tankin torjunta pitäs olla noilla IST melta ryhmillä ja lascannon dredillä suht hyvin hallinnassa...

Ton viimesen trooppi slotissa roikkuvan GK ryhmän vois kyllä siirtää Fast attaciin, kun se ei mitään lisäpisteitä maksa, olisihan yksi taktinen elementti lisää... (ja koska Land raiderikin on Heavy supportissa voi tämä ryhmä deep strikestä huolimatta deploytata lantikkaan [aarght ei pitäs puhua sääntö asioita ilman kirjoja, tulee semmonen epävarma fiilis]).

Heavy supportista sen verta että dredi tolla aseistuksella on mielestäni jälleen kyseenalainen, jollet pelaa paljon tehtäviä joissa dredi tulee reservistä kentän random reunasta. Yleensä ennemmin joko ohjukset ja lascannon tai Assaultcannon ja closis-käsi sillä incineratorilla.
(ps. kannattaa jättää dredin kädet irroitettaviksi, niin että vastustajan mukaan voi vaihdella mitä aseita käyttää. Näin ainakin itse toimin)

Anteeksi nyt sitten vielä mutuilu sääntö asioissa, mutta mulle on ainakin jääny semmonen käsitys, että vehiclelle ei voi ottaa samaa upgradea kahdesti. Voin olla väärässäkin koska minulla ei nyt ole DH tai muutakaan codexia käsillä...

Ylimääräisien pisteiden sijoituksesta en nyt ilman codexia rupea neuvomaan...

(mies joka pelaa eldareilla Wraithguardia, moittii toisia omasta mielestään huonosti käytetyistä pisteistä...Vakuuttavaa...)
Ei figu proggiksia (Edelleen kuitenkin ~98% nörttikamaa):
Retro-TV tietokone
Vesijäähdytetty pelikone
D&B:tä ja neurofunkkia
Kiksua
Oberon

Kuka sanoi että se Nemesis lähtee jos ottaa vasaran tai jonkun muun aseen? :D Nemesis+hammeri on jo kova combo, pitää vaan olla kavereita ympärillä. Itellä tosin se vasara meni perus GKT:lle mutta toimi se GM:lläkin jonkun aikaa. =][= ei tosiaan tarvitse ampuessaan kampetta paljoakaan, ja jotta ryhmä voisi olla rauhassa kaukana poissa ampumassa vihuja, vaihtaisin servitorit heavy bolttereihin(+1 plasma cannoniin ehkä), inkvi ei tarvitse kuin psycannonin ja Tarotin mutta jotenkuten toimii noinkin. Plasmojen kanssa kuitenkin joutuu lähelle.

Tankkiin ei tosiaankaan saa kuin yhden hunter-killerin, Tau tankit saavat nyt maks 4, ens codexissa maks 2 seeker missileä, varmaan sekoitettu niihin nuo hunterit.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

tyladhars

Viesti Kirjoittaja tyladhars »

No katoppas vaan! Olin tosiaan ymmärtänyt sen faq:n väärin!
Hyvä että asia selvisi minullekkin, kiitos :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”