jos tämä on eka figusi jonka olet maalannut olen mykistynyt. Värit ovat kaikki omilla paikoillaan, vain tuo hepan kaulan metalli pisti silmään. Loistava alku, seuraavaksi suosittelisin opettelemaan parit helpot kikat esimerkiksi drybrush tekisi metalleillei ihmeitä, myös inkki toimii. Sitten highligt ja varjostus ja tulee niin mahtavaa jälkeä että. Loistava alku, jatka tästä.
Kiitos kommenteista ja neuvoista. Olen halunnut laittaa lipun "omaperäisemmin", kuin muut siksi laitoin sen sivulle päin osoittamaan näyttää muutenkin hienommalta omasta mielestäni. Drybrush, Highlight, Varjostus etc opettelen nämä veljeni kanssa nytten parin kuukauden aikana. Ja tiedoksi castellanille, että olen tyttö
Jup. Nätti on. Tosin se lipputanko on vinossa. Sen voisit vielä suoristaa, niin on mukavamman näköinen.
Jos tämä on todellakin ensimmäinen figusi, niin voin sanoa kaksi (2) asiaa:
1. Jatka samaan malliin.
2. Tervetuloa harrastuksen maailmaan, uskoisin, että sinulla tulee olemaan melko hauskaakin..
Figuun voisit sitten käyttää korostuksia (korostuksin, kuivaharjaus, musteet...), blackliningiä ja muita tekniikoita. Pakko sanoa: on paljon hienompi kuin ne minun ensimmiset Morian gobboni, jotka eivät ole vieläkään valmiita. Kun ovat olleet 2,5 vuotta, niin voivat olla toisen mokomankin.
Tyttöjä ei taida olla kovinkaan paljon tämän harrastuksen parissa, vai?