Rapid fire, puoli ryhmää tai pari ukkoa
Rapid fire, puoli ryhmää tai pari ukkoa
Mikäli puoli ryhmää ampuu rapid fierä, niin heitetäänkö rapidin osumat erikseen ja poistetaan kuolleet 12 etäisyydeltä ja loput mistä vaan
Vai heitetäänkö vain muutamaa lisänoppaa ja poistetaan max etäisyydeltä mistä haluaa?
Vai heitetäänkö vain muutamaa lisänoppaa ja poistetaan max etäisyydeltä mistä haluaa?
-
nakki ukko
Sääntökirjassa sanotaan, että nappeja ei voi poistaa muuta kuin kantaman sisältä. Minun mielestäni on oikein, että rapidfiret heitetään erikseen ja niiden woundaamat napit otetaan pois rapidfiren kantaman sisältä.
Onward, my plastic comrades!
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Colonel Putiputi in 537th Battle against Abaddon the Despoiler
- Synnin niittäjä
- Viesti:
On kyllä näitä vähän sellainen tilanne missä ihmeissään katsellaan sääntökirjaa, missäs se nyt voisi olla... tilanne.
Itse voisin heittää ne erivärisillä nopilla ja mikäli jo R-firet tappaa kaikki 12" sisältä, niin sitten ottais loput niistä jotka ampuu kauemmaksi.
Mutta tietoa ei tuon enempää ole, mutta säännöissähän sanotaan että soveltaa saa järjkeä käyttämälläkin
Itse voisin heittää ne erivärisillä nopilla ja mikäli jo R-firet tappaa kaikki 12" sisältä, niin sitten ottais loput niistä jotka ampuu kauemmaksi.
Mutta tietoa ei tuon enempää ole, mutta säännöissähän sanotaan että soveltaa saa järjkeä käyttämälläkin
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Ja kannattaa varmaan ampua Rapid Fire ensin ettei luihu vihollinen hyödy poistamalla lähimpiä ukkoja.Attila kirjoitti:Itse soveltaisin tätä niin, että toimisin samoin kuin ampuessani yksiköllä, jossa on aseita joilla on eri kantamat: Aseet joilla ammutaan kahdesti heittävät oman noppakasansa ja aseet jotka ampuvat vain kerran omansa.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
Tähän voi vaikuttaa uskottelemalla vastustajalle, että aseita ei välttämättä ammuta samassa järjestyksessä kun noppia heitetään. Eli kaikki casualtyt poistetaan vasta kun aseet ovat vaienneet. Vähän samaan tyyliin kuin closiksessa jokaisen Inikierroksen jälkeen.Spetulhu kirjoitti: Ja kannattaa varmaan ampua Rapid Fire ensin ettei luihu vihollinen hyödy poistamalla lähimpiä ukkoja.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!