"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Undercoatin valinta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

NiTRONE kirjoitti:
Darkmage7280 kirjoitti:Minä vain halusin tietää onko vaivan arvoista ajaa 108 km Fantasiapeleihin ostamaan GW:n litkua...
Etkö tosiaan ole koskaan kuullut postimyynnistä?
En ole, myydäänkö niitä? Sitäpaitsi minulla ei ole varaa ostaa posteja, nyt kun tuota pohjamaalia metsästän.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Rhode

Viesti Kirjoittaja Rhode »

Minä en ainakaan GW:n spaysta vaihda takaisin mastonin maaliin, sen verran surkea kokemus tuo maston oli kun kokeilin.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Mastonin spray sopii, kuten sanottukin, massoille... Se on halpaa...

GW:n spray on tosin paljon parempaa figuille. Vertaisin Mastonia korkeintaan viimeisiä vetelevään GW:n purkkiin.

Omituista kyllä:
Ollessani viime viikolla Essenissä, Saksassa, erään taiteilijan pitämällä työpajalla, huomasin GW:n spray purkin, muiden joukossa... En tullut kysyneeksi, mitä se siellä teki, kun oli kiire harjoitella struktuurin luomista kankaalle... Tuskin kukaan hankkii GW:n sprayta ihan vahingossa (GW Essen oli pikkukujalla)...
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”