"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2k Turnausliskoja.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Weedy_rat

2k Turnausliskoja.

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Lords&Heroes

Slann mage-priest : 2 generation , Plaque of dominion , Plaque of tepok , Diadem of Power, bsb, 585pts

Saurus Scar-veteran : Charm of the Jaguar warrior, Gw,shield, Light armour Spawnings: Sotek, Quetzl 148pts
Total: 733pts

Core units
4x10 skink skirmishers (60) 240pts

Jungle swarm 60pts
Total: 316pts

Special Units
3xKroxigor 174 pts

3xKroxigor 174 pts

3x Terradons 105pts

5 Saurus cavalry :Full command, Huanhchi's Blessed totem 275pts
Total: 728pts

Rare Units
Stegadon 235pts

Army total: 1996pts
DD:5+Diadem+2 scrolls
PD:7+Diadem
Viimeksi muokannut Weedy_rat, Ti 11.04.2006 15:57. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Krokkelis

Viesti Kirjoittaja Krokkelis »

Tää on taas näitä massa-liskolistoja...

Ei tähän paljon mitää kommentoitavaa paitsi että mä suurentaisin tota temple guard yksikköö, ottaisin yhet kroxit pois ja stegadonin vaihtaisin kahtee salamanterii ja niillä pisteil normi sauru tuki-yksikkö...Se olisi vaan tuon listan raiskausta. Kaikilla oma tyylinsä :D
I have atomed
Now I'm waiting
Waiting the call
Chance to reborn
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Se ei ole muuten guetzl vaan quetzl ;).

Herot kivoja, mutta voisit vaihtaa plaque of dominionin cupped handeihin niin olisi se 5+ wardi ilkeitä ampujia, tykkejä ja maageja vastaan.
Juuh voisit vaihtaa stegan kolmeen salluun ja ylijäämäpisteillä ostaisit jotain hauskaa, vaikkapa yrittäisit saada temppelivartioille jonkun taikalipun tai sitten vaan lihottaisit sitä.
No pain no gain.
Weedy_rat

Cupped handeja en ota, koska ei se seivaa kuitenkaan :p, heitetään vaikka howler wind, niin suurin osa ammunnasta poissa, jos on jtn jezzukoita, niin heitetään scar vetu niihin steed of shadowsilla, tai heitetään sinne joku tulipallo joka aiheuttaa paniikkia.

Tehokkain tapa olisi varmasti vaihtaa temppelit sauruksiin, mutta pidän reroll ld 9 cold blooded sutbbornista, ws 4:stä, ja 3+ armorista.

Ja mr cheddar ei tästä listasta lähde, se on vain parempi kuin ne salamanterit (jotka hyviä nekin, mutta näiden paremmuudesta voi olla montaa mieltä), terrorinsa, hyvän tappelukykynsä, ja liikkuvan boltterinsa kanssa.
Viimeksi muokannut Weedy_rat, Ke 25.01.2006 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Weedy_rat kirjoitti: Ja mr cheddar ei tästä listasta lähde, se on vain paljon parempi kuin ne salamanterit (jotka hyviä nekin, mutta näiden paremmuudesta voi olla montaa mieltä), terrorinsa, hyvän tappelukykynsä, ja liikkuvan boltterinsa kanssa.
Salamanterit ovat skirmishaajia, omaavat tehokkaan ammunnan ja paremman manööveri kyvyn sekä osaavat lyödä tarpeeksi lähiksessä jonne Stegadon ei pääse kuin tuurilla.
Weedy_rat

No kyllä nekin ovat todella hyviä (Liskoilla kovat raret), mutta itse olen dinon kannalla, ja kyllä se sinne pääsee aina välillä muullakin kun tuurilla ^^, mutta yleensä se lähinnä joutuu sinne, kun se chargetaan.
Mayhemia

Jos joku chargaa stegaa niin se on A) Ranked Block jolle stega ei voi mitään. B) Helvetian kokoinen hirviö/kaaoslordi/ogre/tms.
Weedy_rat

Sveitsin kokoinen hirviö saisi jo aika suuri olla :P. Ranked blokilla on taas melkein mahdotonta chargeta se stega (ilman lurkeria tjs), elleivät ole jtn skink cohortteja, jotka stega kyllä parissa vuorossa vie.

Mutta parannusehdotuksia listaan.
Kertsu

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

Minnekkäs 1 Temple Guardi hävis?Eikös niitä ollu alunperin 13?
Weedy_rat

Templeguardi hävisi ylimenneisiin pojoihin, ja näin ne ovat symmetrinen ja 3 rivinen yksikkö tappelussa. Hyötyykö tuo templeguard yksikkö slannin lipusta, vaikka slann on takarivissä?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Jos joku chargaa stegaa niin se on A) Ranked Block jolle stega ei voi mitään. B) Helvetian kokoinen hirviö/kaaoslordi/ogre/tms.
Jos joku chargeaa stegadonia, on vastaisku valmiina hyökkäämään seuraavalla vuorolla jos ja kun stegadon stubbornoi.
Itse olen ainakin huomannut stegadonin korvaamattomaksi, slamanterit ovat olleet lähinnä tasoa 'ihan kiva'.
Weedy_rat

Ei sen varmaan tarvitse edes stubbornoida, kun tuo ld 9 slann on tuossa vieressä, mutta jos stega sen combatin 5+ häviää, niin silloin, ja vielä kun tuo slann on bösbi, niin pitäisi onnistua tuo stubbornikin.

Vastauksia vielä tuohon slann kysymykseen, ja listan parantamiseen.
Weedy_rat

Kysyn nyt vielä tätä kysymystä, kun en itse ole asiasta varma, mutta olen sitä mieltä, että ei saisi, mutta viisaammat voivat vahvistaa/kumota tiedon.
Eli: hyötyykö tuo templeguard yksikkö slannin lipusta, vaikka slann on takarivissä?
Mayhemia

jamopower kirjoitti:
Nazreg Moonsinger kirjoitti:Jos joku chargaa stegaa niin se on A) Ranked Block jolle stega ei voi mitään. B) Helvetian kokoinen hirviö/kaaoslordi/ogre/tms.
Jos joku chargeaa stegadonia, on vastaisku valmiina hyökkäämään seuraavalla vuorolla jos ja kun stegadon stubbornoi.
Itse olen ainakin huomannut stegadonin korvaamattomaksi, slamanterit ovat olleet lähinnä tasoa 'ihan kiva'.
True, vaihtoehto A on tilanteeseen jossa slanni tjs. on kaukana stegasta, koska silloin sen LD5 chekin passaaminen ei ole kuitenkaan liian helppoa. Sitten B vaihtoehto syö stegadonin ennen break checkia. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”