Örkeille uutta Kalustoo???
Örkeille uutta Kalustoo???
Milloin Örkeille Tuulee uudet biket,Wartruki ynnä muut? Nuo nykyset ei sovi "Nykyaikaisille" örkeille?
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Paitsi että varsinkin wartrukit ovat onnettomia golf-kärryjä joihin warboss mahtuu juuri ja juuri. Eikös jossain välissä örkeille luvattu myös uutta Battle wagonia? Ei ole kovin mielenkiintoista kun suurinpiirtein kaikki örkkien kamat pitäisi rakentaa itse legoista. Toki marineille tulee jatkuvasti kaikkea uutta roinaa, ne kun sitä eniten kaipaavat.
Mutta ainahan voipi ostaa forgelta jos nuo nykyiset eivät kelpaa. Tai jos forge on liian kallis, voi konffata omansa, niinkuin moni jo tekee. Uskon että juuri tämän takia ei tehdä tällaisia valmiita muotteja. Mielestäni on paljon hauskempaa pelata itse konffattuja wagoneita ja trukkeja vastaan, ovathan ne persoonallisempia ja useimmiten tyylikkäämpiä kuin gw:n, tai minkään muunkaan valmistamat modelit.
- Gorkiporki
No tästä voidaan toki olla hyvinkin eri mieltä. Jotkut on tyylikkäitä ja monet taas pyörillä kulkevia jätelavoja. Toisaalta onko se mikään ihme kun nuo nykyiset trukit on jostain kivikaudelta ja battle wagonia ei ole edes ollut myynnissä varmaan vuosikymmeneen.Solid_Mario kirjoitti:Mielestäni on paljon hauskempaa pelata itse konffattuja wagoneita ja trukkeja vastaan, ovathan ne persoonallisempia ja useimmiten tyylikkäämpiä kuin gw:n, tai minkään muunkaan valmistamat modelit.
Olisi se silti hauska että örkkipelaajan ei tarvitsisi konvertoida kaikkea itse. Miksipä ei sitten saman tien vaan tehdä pelkkää muovi-örkki lootaa josta ihmiset sitten rakentavat nobit yms. Helpompaahan se GW:llekin olisi. Forgella on kyllä hyvin hienoja battle wagoneita, mutta en mä sen takia luottokorttia viitsi hankkia, enkä viitsi maksaa niitä hintoja forgen ajokeista.
Siis jos GW tekisi jonkun valmiin rungon niin voisihan ihmiset sitten konvertoida sitä mielin määrin, mutta nyt ei ole edes valmista pohjaa. Onhan konvertointi toki hauskaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta en itse innostu siitä että periaatteessa wagonitkin tehtävä kokonaan itse. Ei mulle kyllä tule heti mieleen toista rotua jolla tilanne olisi sama. Jopa muutoin ehkä laiminlyötyjen eldarienkin ajokkeja on sentään päivitetty tiheämmin kuin örkkien.
Toisaalta kai se on ihan sama, mutta ainakin itseni kohdalla kiinnostus pelata ökeillä on juuri tuon takia hiipunut. Kuitenkin toivon että edes jotain uusia ajokkeja olisi tulossa.
- Amazing Slug
- Gorkiporki
No mua ei kiinnosta mitä kukin ammatikseen tekee. Kuka mistäkin tykkää. Mutta mitä sitten? Voitko täsmentää? Siis ovatko kaikki muut iloisia siitä että saavat konvertoida kaiken itse? Mä itse olen pelannut örkeillä 2. laitoksesta asti, mutta nykyinen politiikka örkkejä kohtaan tympii. Itse kun haluaisin keskittyä enemmän siihen maalauspuoleen, eikä niinkään siihen että mistä ihmeestä mä nyt voisin tehdä jonkun örkkiajoneuvon. Mutta onkohan tämä jo vähän OT.Amazing Slug kirjoitti:Gorkiporki kirjoitti: Olisi se silti hauska että örkkipelaajan ei tarvitsisi konvertoida kaikkea itse.
Uaah. Repesin.
Et taida tuntea paljoa ammatikseen örkkeillä pelaavia?
PS. tiedän että jotkut ovat innoissaan kun pääsevät konvertoimaan, mutta IMO joku raja silläkin
...Ja kiva että huvitti. Jotkut ovat sitä mieltä että ihmisen tulisi nauraa päivittäin.
edit: typot korjailtu(ainakin osa)
Viimeksi muokannut Gorkiporki, To 26.01.2006 23:48. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
- Iron-Father
No jotkut konkarit nyt voisivat vieläkin tehdä ne vehkeet itse vaikka uusia autoja tulisikin. Tälläiset nuori-beardit kuin minä kuitenkin pitäisimme uusista laitteista. Itse en kerää örkkejä. Oikeastaan juuri tästä syystä että se vaatii niin hemmetisti työtä kun mitään ei saa valmiina. Ehkä sitten vuonna-2015. 
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Huhujen mukaan örkit saavat kait uudet trakit/buggit kesällä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Noh ei ne marsutkaan putoile laatikosta täysin valmiiksi maalattuina. Eikä kukaan katso pahalla vaikka orkkejasi ei olisikaan konvertoitu.Iron-Father kirjoitti: Oikeastaan juuri tästä syystä että se vaatii niin hemmetisti työtä kun mitään ei saa valmiina.
Peruslistan yksiköistähän vain Cyborkkeja, Battlewagonia ja Lootaboyzeja ei saa suoraan kaupasta. Eli häviävän pieni osa yksiköistä.
Mutta makuasia, jotkut pitävän orkeista juuri konvertoinnin vuoksi, osa taas inhoaa samasta syystä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Periaatteessa skarboyzzeja, kommandoja ja flashgittejäkään ei saa suoraan kaupasta, vaan ne joutuu konffaamaan... ellei sitten vaan sano suoraan että: "nää tässä näin sitte on skarboyzzei ja noi oli niitä sluggaboyzzei ja tuo vasemman puoleinen yksikkö on sitte flashgitti mobbi, eikä shootboyzzi mobbi..."
Warbands of Wastelands