Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire
Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire
Juup... No arvostelkaa ja neuvokaa kuinka tehdä paremmin. Mutta älkää nyt ihan mahdottomaksi alkako :lol:
http://koti.mbnet.fi/~osmo/kuvat/strigoi.gif
Hieman viimeistely kesken sieltä täältä.
http://koti.mbnet.fi/~osmo/kuvat/strigoi.gif
Hieman viimeistely kesken sieltä täältä.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Ihan kivan näköinenhän tuo... :-)
Vähän tasaisemmat shadet, ja myös saisivat olla hieman tummemmat. Ja terävämmät highlightit. Mutta nättiä jälkeä noinkin rajoitetulla paletilla... Siisti ja yksinkertainen. :-)
...*hakkaa päätä seinään*... mä en osaa bashaa, mä en osaa bashaa... :-D
Vähän tasaisemmat shadet, ja myös saisivat olla hieman tummemmat. Ja terävämmät highlightit. Mutta nättiä jälkeä noinkin rajoitetulla paletilla... Siisti ja yksinkertainen. :-)
...*hakkaa päätä seinään*... mä en osaa bashaa, mä en osaa bashaa... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Niin se voi olla... Ite vaan tykkäisin enempi isoista siivistäVonCarstein kirjoitti:Musta noi on hyvin lähellä sitä kuvaa, mitä tarinat kertoo vamppyyrin siivistä. Ei niillä mitään käsittämättömän isoja siipiä ole.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
- minisaarnaaja
-Olet ilmeisesti aloittanut tuon perusvärityksen jostain Shadow Greyn kaltaisesta väristä? Sitä voisi tosiaan hieman tummentaa, esimerkiksi ohuilla tummansinisillä tms. glazeilla, jotka suuntaisi sinne varjokohtiin.
-Ja missä ovat pupillit? 8) (voihan vamppi tosin olla ilmankin...)
-Kerrankin on tarpeeksi iso kuva. Jos kuvasi olisi ollut pienempi, niin ei kommentteja esimerkiksi juuri blendauksen onnistuneisuudesta oikein voi antaa. Suurien kuvien huono puoli taas on se, että kritiikistä tulee joskus hieman liiankin kirpeää...
Pelifiguksi ja yksilöksi oikein sopiva, mutta hyötyisi tosiaan hieman vahvemmasta kontrastista etenkin ihon suhteen, kun sitä on niin paljon. Ja kontrastihan on etenkin pelikentällä kaiken a ja o, kun ei niistä muuten oikein mitään erota pelietäisyydeltä tarkastellessa.
-Ja missä ovat pupillit? 8) (voihan vamppi tosin olla ilmankin...)
-Kerrankin on tarpeeksi iso kuva. Jos kuvasi olisi ollut pienempi, niin ei kommentteja esimerkiksi juuri blendauksen onnistuneisuudesta oikein voi antaa. Suurien kuvien huono puoli taas on se, että kritiikistä tulee joskus hieman liiankin kirpeää...
Pelifiguksi ja yksilöksi oikein sopiva, mutta hyötyisi tosiaan hieman vahvemmasta kontrastista etenkin ihon suhteen, kun sitä on niin paljon. Ja kontrastihan on etenkin pelikentällä kaiken a ja o, kun ei niistä muuten oikein mitään erota pelietäisyydeltä tarkastellessa.
Erittäin hieno! Mä en viitsi alkaa valittamaan mistään shadeista sun muista kun en itse pysty parempaan
(eikä niissä mun mielestä olekkaan mitään valittamisen arvoista)
Ei kenelläkään ole tullut mieleen käyttää chaos furyjen siipiä? En kyllä sitten tiedä minkä kokoiset ne on mutta tuli nyt vaan mieleen.
Ei kenelläkään ole tullut mieleen käyttää chaos furyjen siipiä? En kyllä sitten tiedä minkä kokoiset ne on mutta tuli nyt vaan mieleen.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Re: Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire
Ihan hyvä. Siivet on ihan kelvot mun mielestä, niiden täplitys vois vaan olla vähän "realistisemman" näköstä, nyt niistä tulee mieleen joku söpö piirroshahmo.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
-
maddog
-
MaalaajaMasa