"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kalakukko
Viesti:

Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Juup... No arvostelkaa ja neuvokaa kuinka tehdä paremmin. Mutta älkää nyt ihan mahdottomaksi alkako :lol:

http://koti.mbnet.fi/~osmo/kuvat/strigoi.gif

Hieman viimeistely kesken sieltä täältä.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ihan kivan näköinenhän tuo... :-)

Vähän tasaisemmat shadet, ja myös saisivat olla hieman tummemmat. Ja terävämmät highlightit. Mutta nättiä jälkeä noinkin rajoitetulla paletilla... Siisti ja yksinkertainen. :-)

...*hakkaa päätä seinään*... mä en osaa bashaa, mä en osaa bashaa... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Ihan kivan näkönen toi. Ite oisin varmaan käyttäny jotain lohikäärmeen siipiä ku mä tykkään isoista siivistä :). Noi näyttää jonku varpusen siiviltä, ei noilla voi lentää :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Musta noi on hyvin lähellä sitä kuvaa, mitä tarinat kertoo vamppyyrin siivistä. Ei niillä mitään käsittämättömän isoja siipiä ole.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Mitkäs siivet nuo muuten on? Gargoylen?

Itse käytin fell batin siipiä, mutta niissä oli pieni sovittaminen. Varsin näppärä vekotin noin taistelussa tuo lentävä Strigoi, muuten :)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no mutta olis se tyylikkäämpää :D
On muute hieno, onnittelut!
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Hyvän näkönen modeli, suht sopivan kokoiset nuo siivet on.

Itse heitit strigoille dark pegasuksen siivet, ne taitavat olla vähän isommat, mutta edelleen mielestäni sopivan kokoiset.
Phil Kelly says "No!"
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

VonCarstein kirjoitti:Musta noi on hyvin lähellä sitä kuvaa, mitä tarinat kertoo vamppyyrin siivistä. Ei niillä mitään käsittämättömän isoja siipiä ole.
Niin se voi olla... Ite vaan tykkäisin enempi isoista siivistä :)

Kalakukko
Viesti:

Siivet on joltakin ihme figu valmistajan modellilta. Aivan hitusen isommat voisivat ehkä kieltämättä olla, mutta eihän kaikkea voi saada :wink:
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

-Olet ilmeisesti aloittanut tuon perusvärityksen jostain Shadow Greyn kaltaisesta väristä? Sitä voisi tosiaan hieman tummentaa, esimerkiksi ohuilla tummansinisillä tms. glazeilla, jotka suuntaisi sinne varjokohtiin.
-Ja missä ovat pupillit? 8) (voihan vamppi tosin olla ilmankin...)
-Kerrankin on tarpeeksi iso kuva. Jos kuvasi olisi ollut pienempi, niin ei kommentteja esimerkiksi juuri blendauksen onnistuneisuudesta oikein voi antaa. Suurien kuvien huono puoli taas on se, että kritiikistä tulee joskus hieman liiankin kirpeää...

Pelifiguksi ja yksilöksi oikein sopiva, mutta hyötyisi tosiaan hieman vahvemmasta kontrastista etenkin ihon suhteen, kun sitä on niin paljon. Ja kontrastihan on etenkin pelikentällä kaiken a ja o, kun ei niistä muuten oikein mitään erota pelietäisyydeltä tarkastellessa.
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Sehän näyttää ihan hienolta! Siivet on ihan sopivahkot sille. Vois ehkä olla hieman isommat, mutta ei mitenkään huomattavammin isommat, eli kyllä noi siivet ihan asiansa ajaa!

Kiva konversio.
Kalakukko
Viesti:

Pupillit tekevät mielestäni liian elävän näköisen, ja pidän tuommoisesta tuijottavasta pupillittomasta katseesta. No kiitos kuitenkin, kieltämättä kontrastia varjoihin pitäisi hieman lisätä.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Erittäin hieno! Mä en viitsi alkaa valittamaan mistään shadeista sun muista kun en itse pysty parempaan :D (eikä niissä mun mielestä olekkaan mitään valittamisen arvoista)
Ei kenelläkään ole tullut mieleen käyttää chaos furyjen siipiä? En kyllä sitten tiedä minkä kokoiset ne on mutta tuli nyt vaan mieleen.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Toinen vaihtoehto vois olla käyttää vc:n fell battien siipiä.

Northen

Re: Ensimmäinen modifikaationi: Flying strigoi vampire

Viesti Kirjoittaja Northen »

Ihan hyvä. Siivet on ihan kelvot mun mielestä, niiden täplitys vois vaan olla vähän "realistisemman" näköstä, nyt niistä tulee mieleen joku söpö piirroshahmo.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Kalakukko
Viesti:

Halusin vähän erilaista näköä, totta kai kaikki odottavat että siivet olisi maalattu mustiksi tai ainakin tummiksi, onpahan ainakin erilainen. Vai? :wink:
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Siivet sulautuvat hyvin figuun, ja koko figu on myös suht siististi maalattu, joten enpä voi moittia. Ja mallaamallahan sitä sitten oppii tekemään parempaa...
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

noihan on just rennon kokoset siivet ei yhtään liian pienet... :D
MaalaajaMasa

Viesti Kirjoittaja MaalaajaMasa »

Ei paha ollenkaan. Siistin tasainen tuo sininen pinta :)
Kyllä sitä maalata osaa jos vain jaksaa harjoitella!

-Matti-
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

onhan toi ihan hieno. Mä voisin kans väsää jollekki siivet. Vaikka ei siitä mitää tulis :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”