"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IGstä tehty kill team

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Master Calgar

IGstä tehty kill team

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Mitenkä mahtaa mennä, saako ig kill teamiin ottaa doctrinejä tai muita speciaali härpäkkeitä sieltä codexin doctrine osastolta? Tarkoitan, että pystyykö tekemään niin, että ensin tehdään kill team jostain perus infantry ryhmästä (ihan näistä 5+saveilla varustetuista) ja sitten otetaan näille carapace armour 20pisteellä? Onko sallittua?

Eli jos teen veteraaneista kill teamin ja haluan näille 4+saven, niin saanko?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Nollie

Viesti Kirjoittaja Nollie »

Minun mielestäni ainakin saisi... eikös säännöissä sanota että tietyn kokoinen armeija, ei liian isoja tankkeja, ei liian kovia charruja. Siinä se. Ei doktriineja missään ainakaan kielletä.
Pelaan IG:llä olen siis saletisti hot.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Ja kaikki mitä ei kielletä, on sallittua, heh heh... ;)
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nollie kirjoitti:Minun mielestäni ainakin saisi... eikös säännöissä sanota että tietyn kokoinen armeija, ei liian isoja tankkeja, ei liian kovia charruja. Siinä se. Ei doktriineja missään ainakaan kielletä.
Älä sekoita kill teamia combat patrolliin.

Kill teamin periaatehan on, että se, mikä ei ole kiellettyä, on sallittua, ja sekin, mikä on kiellettyä, on sallittua, jos vastustajalle sopii ja molemmilla on hauskaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”