Minka lainen on hyva chaos armeija?
Minka lainen on hyva chaos armeija?
Eli olen alottanu chaosilla ja kysyisin mita ukkoja kannattaa hankia omaan rivistöön.Vastauksia vaan
- Stormdaemon
Demonit, Beastit vai Mortalit? Mikä jumala? Tuossa pari kysymystä sinulle, mutta yleisesti ottaen beasteilla otetaan Ungor painotteisia herdejä, kärryjä ja ehkä demoneita ja luultavasti pari isoa mörköä, mutta ei mielellään Shaoggothia. Mortaleilla otetaan magiapatteri tai lohislordi ja rullakuski. Myös ritarit ja vaunut ovat suosiossa. Hellcannonkin on ihan suht hyvä, mutta siltikin enemmän tyyliä, eikä sovi yhteen magian kanssa. Demoneilla otataan... Demoneita? Magiapuolustus milteipä välttämätön ja itse olen ainakin huomannut Furyt ja Mounted daemonettet todella hyviksi. Myös pumpattu Demoniprinssi, Familiar-velho ja joku muu velho (luultavasti rullakuski) on kiva temppu, mutta ei kovin voimapelaamista. Tässä nyt pari vihjettä...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Iron-Father
No jos olet vasta aloittanut, niin kannattaa hommata ensiksi se armeija kirja, tutkiskella sitä ja lukea vähän fluffia. Stooryä tutkimalla voikin sitten päättää mikä jumala on omasta mielestä hauskin taikka kerätä sitten undividet sekasotkua.
Sitten kun on vähän hajua minkälaista armeijaa kehittää voisi alkaa enempi miettimään mitä hommaisi.
(Tässä puhuu helffi pelaaja jonka eka figu oli prinssi Imrik lohiksella. Eli sokkona ostaminen ei kannata.)
(Tässä puhuu helffi pelaaja jonka eka figu oli prinssi Imrik lohiksella. Eli sokkona ostaminen ei kannata.)
Viimeksi muokannut Iron-Father, Pe 27.01.2006 15:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
- Iron-Father
Jos lähimailla ei satu olemaan myymälää voi aina netin kautta tilata. Ainakin sivulta http://www.fantasiapelit.com voi noita figuja tilata. En tiedä onko paras mutta sitä olen käyttänyt. Myös puolenkuun pelejen sivuilta voi tilata. Tosissaan kannattaa hommata se armeijakirja.
Edit: Sori meni vähän offiksi
Edit: Sori meni vähän offiksi
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Jos mortal armeijan meinaat kerätä ni chaosknightit ja kärryt ovat hyviä... Kuten kaikilla muillakin armeijoilla
Warriorit ovat turhia, mutta jos haluat pelata hauskaa ja monipuolista esim. kaveripeleihin suosittelen ottamaan... Marauder horsemanit kait ihan kohtalaisia, jalkamaroista en tiedä ovatko mitenkä hyviä, mutta ainaskin halpoja pisteissä.
Suosittelen hankkimaan vähän laidasta laitaan, paitsi jos haluat jonkun khornen knighti jyrän
Warriorit ovat turhia, mutta jos haluat pelata hauskaa ja monipuolista esim. kaveripeleihin suosittelen ottamaan... Marauder horsemanit kait ihan kohtalaisia, jalkamaroista en tiedä ovatko mitenkä hyviä, mutta ainaskin halpoja pisteissä.
Suosittelen hankkimaan vähän laidasta laitaan, paitsi jos haluat jonkun khornen knighti jyrän