Kiitän.

Panssari on ensin wetbrushattu chainmaililla sitten mithrilillä, ja dwarfbrozella jonka jälkeen shining gold ja burnished gold samalla tekniikalla. (Wetbrush on kuin drybrush, mutta ohennetuilla ja siis melko märillä maaleilla)one man army kirjoitti:Hieno!millä maaleilla toi panssari on maalattu?
Niin mitä sitten? En mielestäni väittänyt sen mitään muuta olevankaan. Onkohan teillä ihmisillä jotain vikaa näössä, koska maalit eivät todellakaan ole paksuja?Beowulf kirjoitti:PS, panssari on maalattu hilemaaleilla, tyhmähäkin sen jo huomaa, idiootti ei.
Aika rankkaa yleistystä... Olet varmaan nähnyt kolme tuommoista ja luulet tietäväsi jotain. Ja mitä sille voi jos joku tykkää jostain figusta ja kehuu sitä? Onko sinun mielipiteesi ainoa oikea?Beowulf kirjoitti:Sotussa jokasella maalajalla onn ykyään tää "Mä-oon-paras-ja-en-kaipaa-neuvoja" -asenne.
Luulevat kaikki olevansa mahtavia maalajia kun osaavat pistää korostukset melkein oikeisiin paikkoihin.
Jotenkin täällä tämä arvostelu on sitä että kehutaan ihan paskasti maalattuja figuja maasta taivaisiin. Suomalaiset eivät näytä ymmärtävän laadun päälle.
Olen nyt tullut väärinymmärretyksi tai ilmaisin itseni huonosti, anteeksi siitä, mutta en todellakaan halua mitään pelkkää kehua maalauksistani vaan nimen omaan KUNNOLLISTA kritiikkiä. Herra Beowulffille voin kertoa sen, että jos olen itse maalannut jonkin figun niin melko todennäköisesti silloin myös tiedän mitä siinä on ja mitä ei, joten jos sanot, että jossain kohtaa on paksut maalit ja minä sanon, että ei ole(koska tiedän tasan tarkkaan paljonko niitä olen ohentanut) niin silloin on mahdollista, että sinä olet nähnyt väärin enkä minä(toki kaikille sattu joskus virheitä jopa minulleStormdaemon kirjoitti:Hieno, mutta ei vedä vertoja asenteellesi. Se se on kaikkein parasta tässä keskustelussa...
Eikä myöskään ruveta yleistämään asioita jotka eivät pidä paikkaansa kuin murto-osan Sotulaisista kohdalla. Mutta tehdäänkö niin ettei täytetä tätä keskustelua turhanpäiväisellä pelleilyllä ja pilkun nussinnalla vaan keskitytää olennaiseen jos joku nyt vielä muistaa mitä se oli, tai jos joku haluaa jotain selvennystä johonkin asiaan ottakoon yv:llä yhteyttä. Käyttäydytään kukin omalta osaltaan kuin aikuiset ihmiset.Beowulf kirjoitti:Sotussa jokasella maalajalla onn ykyään tää "Mä-oon-paras-ja-en-kaipaa-neuvoja" -asenne.
Luulevat kaikki olevansa mahtavia maalajia kun osaavat pistää korostukset melkein oikeisiin paikkoihin.
Jotenkin täällä tämä arvostelu on sitä että kehutaan ihan paskasti maalattuja figuja maasta taivaisiin. Suomalaiset eivät näytä ymmärtävän laadun päälle..
Ei siinä kyllä minun silmässäni näy mitään vihreän sävyjä(voisitko selventää missä?) Joo ja kiitos kiitos beissiin olen aika tyytyväinen.-AncientLore- kirjoitti:Tosi nätti figu on ainakin. Maalausjälki on tosi hienoa paitsi tuossa viitassa. Se ei oikein sovi tuohon muuhun figuun kun siinä on noita vihreitä sävyjä jos en näin oikein. Kypärä on turhan puhdas muihin kultaosiin verrattuna mutta base on tosi nätti.
Numerona antaisin jotain 9-.