"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lizardmen, Arkhos The Templar Commander

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jc42

Lizardmen, Arkhos The Templar Commander

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Pitkästä aikaa päätin tulla laittamaan kuvia. On tuo maalaus innostus vähän lopahtanut, mutta eiköhän se saada kuntoon teidän rakentavien kommenttien kera :P. Joo, elikkäs Temple Guard Sb olisi tällä kertaa, sitä normaalia tasoani, melko huonoa. No, katsokaa ja päättäkää itse mitä mieltä olette:
Edestä
Lähempää ed.
Takaa
Vasen
Oikea
Stantard

Tuli kokeiltua hailaittausta tähän ukkoon, huomaa helposti, että on vielä hakusessa, mutta yritystä sentään ;)
Edestä
Takaa

Figulle en ole muuta tehnyt, muuta kuin viittaan harjoitellut high-lightiä. muuten vanha, jo täällä näkynyt nappi.

Tässä vielä vanhat kuvat tuosta vertauksen vuoksi.
Edestä
Takaa
Viimeksi muokannut Jc42, Pe 27.01.2006 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Atsku

Viesti Kirjoittaja Atsku »

Näyttää oikein siistiltä jäljeltä, vaikkakin kuvat ovat hieman sotkuisia. Base ja standard ovat todella hienoja. 8½!
Olen koskenut The Captainia.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Hmm 8½? Hmm...

Ite en huomaa tuossa mitään erkoista. Maalit ovat kyllä aika lailla kohdillaan yms. mutta turhan flätti eikä korostuksia juuri ole.

Ite antaisin 5-, pelifigu.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Jc42

Päivitetty, paranneltu arkhos lisätty.

EDIT:
Mer'siles kirjoitti:Sanoisin vain että CMON on melko paska paikka hostata figujaan koska ainakin minulle noiden sivujen latautuminen kestää... kauan. Ja ei, minulla ei ole mikään paska yhteys.
Tiedän tämän, mutta kun siellä on tili, niin en muuaalle jaksa tehdä, psori. Jos sotussa olisi taas se galleria, niin sinne pistäisin, mutta ei ole.
Viimeksi muokannut Jc42, Pe 27.01.2006 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Sanoisin vain että CMON on melko paska paikka hostata figujaan koska ainakin minulle noiden sivujen latautuminen kestää... kauan. Ja ei, minulla ei ole mikään paska yhteys.

En jaksanut noita kaikkia kahlata läpi joten minulla ei ole oikein mitään kunnon sanottavaa, mutta sen perusteella mitä näin olivat ihan mukavia. Melko flätin oloisia tosin. Kuvatkaan eivät olleet mitään parhaita.
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Jc42 kirjoitti:Päivitetty, paranneltu arkhos lisätty.
Tiedän tämän, mutta kun siellä on tili, niin en muuaalle jaksa tehdä, psori. Jos sotussa olisi taas se galleria, niin sinne pistäisin, mutta ei ole.
Painappa tuota CMoN:issa olevaa kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "open image" tms. Tällöin ei tarvitse tuota sivua ladata, loppuun voit sitten laittaa linkit tuolle CMoN sivuille jos ääniä töillesi haluat.

Varjon ja valon kohtia uupuu figuista, varsinkin tuosta Arkhosista näyttää joistan kohdista varjostukset puuttuvan lähes kokonaan. Muistathan sitten maalailla jatkossa ohuemmilla maaleilla, maalien paakkuisuus vähenee sekä blendeistä tulee siistimmän näköiset.
Hieman huolellisuutta ja kärsivällisyyttä mukaan niin noista tulisi jo huomattavasti parempia, kyllähän nuo nytkin jo pelikentällä varmasti ihan hyviltä näyttävät.
Castellan

Viesti Kirjoittaja Castellan »

Jee! :)
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
Jc42

Älkää laittako tällaisia kommentteja!
Castellan kirjoitti:Jee! :)
pikkupoika kirjoitti:5 on hyvä näille figuille
Olisiko millään mahdollista olla hiljaa, jos ei ole mitään sanottavaa?!

Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että minäkin taidan siirtyä englannin kielisille foorumeille. Toivottavasti siellä ei ole pikkupoikia.
Ja ei, negatiiviset kommentit eivät ärsytä minua, mutta negatiiviset kommentit, joissa ei ole sisältöä, haittaavat.
Viimeksi muokannut Jc42, La 28.01.2006 19:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

5 on hyvä näille figuille
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”