Tomb kings gallery!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
maddog

Tomb kings gallery!

Viesti Kirjoittaja maddog »

osoitteessa

http://www.pbase.com/kimmoruohoniemi/tombking

Moi Ninnu!

No, siinä olisi skeleton infantryä. On maalattavana myös chariotteja, mutta kun niitä ei pysty skannaamaan niin millään, niin ei sitten tule kuvia niistä, sori!

Nämä on maalattu GW tyylillä eli kaikki on puhdasta ja siistiä. Kokeilin myös gwn maalattua highlittiä kilville ja nahkahihnoille jne, ja itse asiassa on aika kiva tekniikka. Itse luut on kyllä jätetty kuluneen haaleiksi, eikä ole liikoja valkoisella sivelty. Baset onnistui hyvin!

No se siitä. Hyvää joulua vain kaikille figujen ystäville :wink: En näet ennen joulua pääse käymään täällä saitilla (luultavasti).
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Mielestäni GW tyylissä blendaukset ovat nk."smootheja", eivät raidoista koostuvia. :roll: Vai???

M
"Kaulaparta huohottaja"
Ninnu
Viesti:

Re: Tomb kings gallery!

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

maddog kirjoitti: Moi Ninnu!
No moi (mä rupeen saamaan fanikerhoa pystyyn vai? :-))

Noh, sen GW:n tekniikan (jota muuten kaikki muutkin firmat käyttää joten jos puhuttaisi asioista oikeilla nimillä) eli blendauksen ideanahan ei ole maalata raidallisia figuja vaan häivyttää värit toisiinsa sekoittamalla niitä niin että tulee illuusio portaattomasta väriliusta. Ihan hyvä ensimmäinen kokeilu kumminkin, tiedän ainakin selvästi minne sijoitat valot ja varjot.

Kaikissa muissa kuin sinisessä ja nahkaväreissä kannattaisi kokeilla kasvattaa valon ja varjon väliä, tulisi näyttävämpiä figuja. Ja skelujen luissa olet palannut takaisin kuivamaalaukseen, joka sinällään on ihan ymmärrettävää jos armeijallisen niitä maalaa mutta sillä tekniikalla ei tosiaan saa kauhean siistiä jälkeä aikaiseksi, tai edes mielestäni realistista... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ninnu
Viesti:

hypsilurus kirjoitti:Mielestäni GW tyylissä blendaukset ovat nk."smootheja", eivät raidoista koostuvia. :roll: Vai???

M
Yup. :-) GW:n tyylissä kumminkin haetaan korkeampaa realistisuustasoa kuin kuivaharjauksessa ja inkkailuisssa. Ja raidallisuus ei ole kuahean realistista...

Mutta ihan hyvä ensimmäinen kokeilu, vaatii harjoittelua saada se oikein. :-)
Jag känner en bot
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Ja taas sitä mennään! Olisihan sitä voinut pistää useampaa sävyä päällekkäin ettei olisi raidallisuus haitannut teittiä, mutta eipä kiinnostanut viettää enempiä aikoja noiden figujen kimpussa. Näyttävät nytkin hyvältä. Sitäpaitsi saanen muistuttaa chaos dragonista, joka joitakin vuosia sitten sai golden demon palkinnon. Oli raitatekniikalla maalattu, tai ennemminkin sävytetty, tarkistakaa vaikka, ja hyvältä näytti.

Että silleen...

Eikä sinulle ninnu mitään fanikerhoa ole pystytetty, se oli vain ystävällinen tervehdys kun pitkästä aikaa tulin foorumille ja näin että sinä olit sillä hetkellä juuri galleriassa...
Ninnu
Viesti:

maddog kirjoitti: Eikä sinulle ninnu mitään fanikerhoa ole pystytetty, se oli vain ystävällinen tervehdys kun pitkästä aikaa tulin foorumille ja näin että sinä olit sillä hetkellä juuri galleriassa...
Ow that hurts, that hurts real deep... :-D

No jokaisella tekniikalla voinee maalata hyvin ja huonosti. Siinä lohharissa raidallisuus näytti hyvältä koska se oli hyvin toteutetty, se ei vain näyttänyt tahattomalta huonon blendauksen tuotokselta. Mutta mitäpä minä taas tässä arvostelen.. Kun en mistään mitää tiiä aikä mua taas kuunnella *marttyyrimäinen nasaaliäänne*... 8)
Viimeksi muokannut Ninnu, Ke 11.12.2002 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

maddog kirjoitti:Ja taas sitä mennään! Olisihan sitä voinut pistää useampaa sävyä päällekkäin ettei olisi raidallisuus haitannut teittiä, mutta eipä kiinnostanut viettää enempiä aikoja noiden figujen kimpussa. Näyttävät nytkin hyvältä. Sitäpaitsi saanen muistuttaa chaos dragonista, joka joitakin vuosia sitten sai golden demon palkinnon. Oli raitatekniikalla maalattu, tai ennemminkin sävytetty, tarkistakaa vaikka, ja hyvältä näytti.
Minkä takia sitä pitää hermonsa menettää, jos joku ilmaisee et hänen mielestään raitatekniikka ei oo cool? Minkä takia sä ees laitat kuvia tänne jos et kestä kritiikkiä? En jaksa tästä alkaa sen enempää riitelemään... En vaan ymmärrä sun näkökulmaas :roll:
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hmm? Kiinnostavaa... Tota pitää kokeilla. Ens kerral ku joku ei pidä mun figust, intän etten mä tehny sitä kunnolla. Mä vaan sutasin sen... Joo-oh.

Maalaa nyt sit yks jäbä kunnolla, niin katotaan mitä osaat, eikä tartte tota leijumista kattoa.

Ps. Ihan pelikelpoisia ukkoja.
Hope is a serum that never heals
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

mä tykkään tomb kingsseistä ja vielä enemmän hyvin maalatuista :D
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

maddog, maalaat toki hyvin, varsinkin jos noi on pelifiguiksi, mutta asenteesi esim. lotr figujen kanssa, että "nämä ovat sitten 1000 kertaa hienompia, kuin GW:n ukkojen maalaamat" jne. ei ole kovin oikea. Jos et halua figuistasi kritiikkiä, niin ilmoita se toki tossa ekassa viestissä, niin kritiikkiä ei tule!
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Luuosat on hyvän näköisiä, mutta siniset ja punaiset aika hmmm silmiinpistävät.

-Maalaisin paremmin, jos viitsisin, mutta se on niin tylsää panostaa maalaamiseen, siksi hutaisen jotain sinnepäin-
makebou

Viesti Kirjoittaja makebou »

Ninnu kirjoitti:
ihme ettei kukaan oo viel tehny semmosta.
sä oot muuten aika cute :oops:
tos on kuva http://www.irc-galleria.net/view.php?nick=Ninnu
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ei tehdä tästä enää toista threadia, jossa haukutaan jengillä Maddogia. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos teillä ei ole mitään sanottavaa häen figuistaan, niin älkää postatko.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

makebou kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:
Epäonnistuneimmat iskuyritykset osa 3124... :lol:

Ninnu
Viesti:

OneTrueDrunk kirjoitti:
makebou kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:
Epäonnistuneimmat iskuyritykset osa 3124... :lol:
Tää on nyt totaalisen OT! :-D

...ja luulis nyt että ton kuvan perusteella olisin kaikkea muuta kuin cute... :-P

Joo. Ei Ninnu-kerhoa. Ei, ei, ei, kunhan kiusasin maddogia kun se on niin kovasti mun fani... :lol:
Jag känner en bot
Ninnu
Viesti:

VonCarstein kirjoitti:Ei tehdä tästä enää toista threadia, jossa haukutaan jengillä Maddogia. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos teillä ei ole mitään sanottavaa häen figuistaan, niin älkää postatko.
Ja mä olin oikeesti vielä tosi kiltti, ja kehuin aiheesta ja kaikkee...

Ei mun kommentteja arvosteta ei... :cry:

...mä kehuin, kuinka monen figua mä täällä olen kehunut... nih... :-P
Jag känner en bot
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ninnu kirjoitti: Ja mä olin oikeesti vielä tosi kiltti, ja kehuin aiheesta ja kaikkee...
En kyllä nyt oikeasti tarkoittanut sinua, vaan noita viestejä, joissa ei figuihin kiinnitetty mitään huomiota.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Niin tais tosiaan mennä vähän OT:ksi. Pahoittelen

Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tomb king-figu on ainakii kuvien perusteella hienoin figu mitä tiiän. I can't wait to get my hands on it!
Ninnu näyttää ton kuvan perusteella joltain larppaajalta ku siltä tulee verta suusta jne. Mut eihän se voi larpata kun sillä menee 25 tuntii päivässä maalaamiseen ja se maalaa 8 päivää viikossa. Siltä ainakii vaikuttaa.

P.S. Kuten ehkä huomaattekin, käytän jo isoja kirjaimia lauseiden alussa!
Ninnu
Viesti:

flush wash kirjoitti:
Ninnu näyttää ton kuvan perusteella joltain larppaajalta ku siltä tulee verta suusta jne. Mut eihän se voi larpata kun sillä menee 25 tuntii päivässä maalaamiseen ja se maalaa 8 päivää viikossa. Siltä ainakii vaikuttaa.

P.S. Kuten ehkä huomaattekin, käytän jo isoja kirjaimia lauseiden alussa!
Hienoa että olet oppinut käyttämään välimerkkejä... :-)

En ole larppaaja, enkä maalaa edes figuja nykyään joka päivä. Jos saan vuodessa keksimäärin 3-5 figua aikaiseksi niin laskekaa siitä miten paljon maalaan (aikaa per figu max 50 tuntia... :-))

Kuva on halloween bileistä. Vanppyyreitä, noitia ja sen sellaisia you know... :-D
Jag känner en bot
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”