"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taas armeijanvalintaa... (Tau, Tyranoids (,Necrot) )

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Mixa

Taas armeijanvalintaa... (Tau, Tyranoids (,Necrot) )

Viesti Kirjoittaja Mixa »

Nodiih... Eli olen aloittamassa 40k:ta ja olen harrastanut/harrastan fabaa...
Olen tullut melko kinkkiseen pulmaan tuossa armeijan valinnassa,enkä näistä lukemistani armeijanvalintaoppaista/keskusteluista tai GW:n topiceista ym. ole keksinyt minkä näistä kahdesta (+1) armeijasta valitsen:

Tau , Tyranoids (, Necrot)

Alunperin ajattelin alkaa kerätä Tauta joka oli hienon tuntuinen armeija...
Sitten lueskelin topiceja ja niissä sanottiin Taulle olevan vain pari toimivaa taktiikkaa. Sitten aloin katselemaan näitä vaihtoehtoja ja päädyin Tyranideihin sekä Necroihin! Necrot kuitenkin osittain pudotin pois vaihtoehdoista, vaikka olivatkin upeita ja hienouden takia niitä voisinkin alkaa kerätä!

Maalata osaan ja tasokin on siinä keskivaiheilla, eli Tyranidien maalaamisen en kuvittelisi olevan ihan mahdotonta! Tau sen sijaan vaikuttaa helpolta maalata, mutta manga tyyliset joukot ovat hiukkasen outoja!

Yhteenveto: Onko Tau tarpeeksi taktinen tai odottelenko uutta codexia ja katson avautuuko uusia mahdollisuuksia? Vai olisiko Tyranidit taktisempi ja hienompi armeija, vaiko liian vaikea maalata...?? En toki sulkisi Necrojakaan täysin pois, mutta niitä on haukuttu pitkästyttäviksi...
Tyranidit taitavat lisäksi olla kaikkein monipuolisempia... Onko Taulla jotain supper siistiä juttua?
Viimeksi muokannut Mixa, Ma 30.01.2006 07:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et sitten parempaa keksinyt...
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Jos vaan millään maltat nin odota uutta Tau-Codexia, tulee reilun kuukauden päästä. Uskoisin sen tuovan paljon lisää monimuotoisuutta Tau-armeijaan ja sitten voi päättää ilman että kaduttaa myöhemmin. Ei Tyranideissa siis mitään vikaa ole, molemmat vaihtoehtosi ovat ainakin uusia armeijoita joilla pitäisi olla pitkä elinikä.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Itselläni ei ollut ongelmaa lyödä kaikkia TAU-armeijaprojekteja jäihin jo pari kuukautta sitten, kun kuulin uudesta codexista. Kyllä sinulta pitäisi yhden kuukauden odottelu onnistua. TAUta kun on nyt vähän paha lähteä arvioimaan, kun voi olla, että kuukauden päästä ei kenties mikään vanha pidä enää paikkaansa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

eikö yleinen...juttu ole se että valitsee sellaisen mikä tuntuu kivalta, niin no...niin...

mutta siis, jos jaksat odottaa niin katso miltä tuo tau empire näyttää ja jos ei kiinnosta sitten niin sittenhän sulla onkin enään kksi vaihto ehtoa, jos necronit on susta hienoja niin aloita sitten niillä, eihän sellaista kannata kerätä mikä näyttää tylsältä, itselläkin nuo smarsut on ollu jo vaikka minkä värisiä, nyt olen kuitenkin päätynyt noihin ironhandeihin, mutta se ei kuulu tähän, no sinä nyt kuitenkin päätät, kokeile vaikka sitä noppa juttua että heität noppaa kumman aloitat ja jos tulos ei miellytä niin aloita se toinen.
vaikka minun mielestäni sinun kannattaisi...aloita molemmat.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

minusta tyraniidit ovat hyvä valinta sillä ne on vain jonkin moisia alieneita ja ite oon maalannu omat scab redil yms räikeill värill
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”