mitä mun kannattas hankia black tempelaareille??
mitä mun kannattas hankia black tempelaareille??
itel o vasta yks mootoripyörä (none sivuvaunullinen) 15 mariinia ja kaks skouttia haulikol =0 ku mä en tiiä mitä hankisin (predator/dreaghnaunt) vai jotain muuta??
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
-
nakki ukko
onks täss tilantees tobotti järkevä (dreaghtnaunt) vai lensin HQ ja troopseja hirvittää kun pitäis ostaa uus maali boxsi jos tulee noin kymmene tölkiä =(
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
-
vompovompatti
- Varjonkutoja
- The Captain
- Valvoja
*Huokaus* Innokkaita neuvojia riittää ,mutta kukaan ei ole vielä hoksannut yhtä olennaisuutta:
Black Templareille Emperor's Champion on pakollinen valinta HQ:ksi (yli 750 pisteen peleihin, mutta kaikesta päätellen se on tavoitteena muutenkin).
Black Templareille Emperor's Champion on pakollinen valinta HQ:ksi (yli 750 pisteen peleihin, mutta kaikesta päätellen se on tavoitteena muutenkin).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Näinpä on. Oma suositukseni on:
-Commander
-Emperors Champion
-2X10 marines (troopeiksi)
-Chaplain
-Dreadnought (tai kaksi)
-sitten jotain sekalaista, ehkä terminaattoreita
Tuossa järjestyksessä. Näin ollen, jos sinulla on jo ne 15 marinea, niin saat vahvan ja laillisen "aloitusarmeijan" kohdista 1-3. Chaplain ja komentaja kalliita, mutta hyviä molemmat armeijassa. Tästä toki monia mielipiteitä, mutta tämä puhtaasti omani.
-Commander
-Emperors Champion
-2X10 marines (troopeiksi)
-Chaplain
-Dreadnought (tai kaksi)
-sitten jotain sekalaista, ehkä terminaattoreita
Tuossa järjestyksessä. Näin ollen, jos sinulla on jo ne 15 marinea, niin saat vahvan ja laillisen "aloitusarmeijan" kohdista 1-3. Chaplain ja komentaja kalliita, mutta hyviä molemmat armeijassa. Tästä toki monia mielipiteitä, mutta tämä puhtaasti omani.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
commander, ja terminaattor chaplain ovat tulevia jäseniä sanokaapas kumpi ensin fantasialinnasta tilaamalla chaplainiin tulee vain yhden euron postimaksu (koska se on blisteri) (toisin kuin commanderiin johon tulee viiden euron postimaksu sen takia et se tulee boxsissa) niin et antakaa neuvo kumpi deletoi paremmin mun kaverin killa kaanin ja örkit =) onn nimittäin harvemmin tullut voitettua ja nyt olis parasta saada mariineille jokin masteri (jotta voisin antaa örkeille paremmin turapaan)
minulla on viellä yksi toinen ongelma katos kun satun kerämään myös tyraniidejä (itel on vast lictor,revenger, zoanthroper, yks genestiiler, kolme termagaunttia, ja kaks gargoilea) olisiko aiheellist hankia troopeja?? vaik oon nyt päättäny hankia mariineille... niin sanokaas=)
- The Captain
- Valvoja
Jos aiot pelata 'nideillä, sinulla on pakko olla trooppeja. Ja HQ. Sopivasti sinulla näyttääkin olevan kaikkea muuta paitsi nuo pakolliset...Gretchin kirjoitti:minulla on viellä yksi toinen ongelma katos kun satun kerämään myös tyraniidejä (itel on vast lictor,revenger, zoanthroper, yks genestiiler, kolme termagaunttia, ja kaks gargoilea) olisiko aiheellist hankia troopeja?? vaik oon nyt päättäny hankia mariineille... niin sanokaas=)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- The Captain
- Valvoja