no olisitko sä sinne muutenkaan lähtenyt? : PKing lizard kirjoitti:No ei juma... EI KOSKAAN 40KOOTA!!!
Warhammerin "EM-kisat"
- Corgimaster
Totta... ...mutta toisaalta taas, tuppaa olemaan ikävästi skavenit ja liskot GT kärjessä (Heat 3/4 en muista kummassa nyt, samaten muissakin kärjen lähellä).jullevi kirjoitti:Voipi olla ettei tuolla suomi-scenen sika-armeijoilla pärjäisi, vaikkei komppia olisikaan. Eri juttu jos osaa pelata, mutta silloinhan ei tarvitse sika-armeijaa pärjätäkseen.
No näyttää siltä ettei Suomelta ole lähdössä ketään. Katsellaan uudestaan semmoisen about kahden vuoden päästä.
Mielestäni todella mielenkiintoiselta kuulostava tapahtuma. Ja olisihan se suorastaan häpeä jollei tuonne joukkuetta saataisi. Pystyisinköhän tätä aihetta korottamaan esim. tiedotteeksi tai muuttamaan turnaus-ilmoitukseksi, paremman julkisuuden takaamiseksi.
Entä kuinka meidän tämä juokkueen muodostus pitäisi täällä Suomessa hoitaa? Toivottavasti joku "suuri" ihminen ottaa asian omakseen ja hoitaa sen kuntoon.
Entä kuinka meidän tämä juokkueen muodostus pitäisi täällä Suomessa hoitaa? Toivottavasti joku "suuri" ihminen ottaa asian omakseen ja hoitaa sen kuntoon.
- Amazing Slug
Lentolippu Berliiniin tai Szczeciniin tai Zielona Goraan (tod. Berliiniin) ja sieltä junalla Gorzów Wielkopolskiin. Lentolippu on 194 euroa, bussimatka jotain 20 e? Osallistuminen itse turnaukseen 10e. Plus ruoka.
Löytyykö 7 ihmistä?
Löytyykö 7 ihmistä?
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Ti 31.01.2006 08:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mielestäni ensiksi jonkun erittäin osaavan ja ansioituneen pelaaja tulisi ottaa kapteenin paikka, jokaisella maalla kun sellainen on oltava.
Tämän jälkeen jokainen voi ilmoittautua mukaan, laittamalla armeijan jolla haluaisi pelata ja mikäli haluaa niin mahdollisia saavutuksia. Kapteeni valitsee sitten jokaisesta eri rodusta parhaan ehdokkaan ja tämän jälkeen rotuja karsitaan pois kunnes ollaan 8:ssa pelaajassa jotka muodostaisivat edustusjoukkueen.
Ongelmana tietty se että jonkun kovan pelaajan tulisi ottaa se kapteenin pesti. Muuten ei päästä ideointia pidemmälle.
Tämän jälkeen jokainen voi ilmoittautua mukaan, laittamalla armeijan jolla haluaisi pelata ja mikäli haluaa niin mahdollisia saavutuksia. Kapteeni valitsee sitten jokaisesta eri rodusta parhaan ehdokkaan ja tämän jälkeen rotuja karsitaan pois kunnes ollaan 8:ssa pelaajassa jotka muodostaisivat edustusjoukkueen.
Ongelmana tietty se että jonkun kovan pelaajan tulisi ottaa se kapteenin pesti. Muuten ei päästä ideointia pidemmälle.
Tässä.Amazing Slug kirjoitti:Lentolippu Berliiniin tai Szczeciniin tai Zielona Goraan (tod. Berliiniin) ja sieltä bussilla, tms. Gorzów Wielkopolskiin. Lentolippu on 194 euroa, bussimatka jotain 20 e? Osallistuminen itse turnaukseen 10e. Plus ruoka.
Löytyykö 7 ihmistä?
- Amazing Slug
Minä olen kapteeni. Mutta ei sille paikalle tarvi mitään erityisoikeuksia laittaa. Kun edes saataisiin aluksi ne 8 (nyt 6) kiinnostunutta ja maksukykyistä, armeijoita kyllä löytyy varmasti, ei ne lainaamalla lopu mistään. Eli tuskin tarvii alkaa karsia kovin paljoa pelaajia. Jos jotain ihan hulluja ownaajia saadaan mukaan niin sitten ehkä.Wompatti kirjoitti: Tämän jälkeen jokainen voi ilmoittautua mukaan, laittamalla armeijan jolla haluaisi pelata ja mikäli haluaa niin mahdollisia saavutuksia. Kapteeni valitsee sitten jokaisesta eri rodusta parhaan ehdokkaan ja tämän jälkeen rotuja karsitaan pois kunnes ollaan 8:ssa pelaajassa jotka muodostaisivat edustusjoukkueen.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Sunhan kannattaa lähtee viemään niitä sun ogreja niin heti tulee se paras armeija palkinto : )Amazing Slug kirjoitti: Tai jos jotain oikein hienoja armeijoita sinne saataisiin vietyä, niin olishan sekin jo hyvää peeärrää Suomelle.
Mut juu, kyl määki voisin lähtä.
The small boys have come to see me hang
Edestakaisin Helsinki-Berliini väli Blue1:lla 160 euroa. Junalipuista Gorzów Wielkopolskiin kahdeksan jannua saa luultavasti jo jonkun ryhmäalennuksenkin. Menolipun perushinta on varmaan juurikin siinä 20 euron kieppeillä.Amazing Slug kirjoitti:Lentolippu Berliiniin tai Szczeciniin tai Zielona Goraan (tod. Berliiniin) ja sieltä junalla Gorzów Wielkopolskiin. Lentolippu on 194 euroa, bussimatka jotain 20 e?
Eli kasassa olisi alustavasti jo neljä henkilöä? Minä, Slugi Suikkanen ja Nasu? Näyttää siltä että tästä saattaisi tullakin jotain.
@ Slug: Ellet ole jo sitä tehnyt niin kannattaisi varmaan ilmoittaa (http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... 46&start=0) tuonne että olet Suomen kapteeni niin pääset mukaan kapteenien suljettuun keskustelu alueeseen.
@ Slug: Ellet ole jo sitä tehnyt niin kannattaisi varmaan ilmoittaa (http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... 46&start=0) tuonne että olet Suomen kapteeni niin pääset mukaan kapteenien suljettuun keskustelu alueeseen.
- Amazing Slug
Ok. Nyt on kasassa siis kuusi ihmistä:
Minä
Tohtori
Wompatti
Nasu
Aven
Saimon
Sotalammas
Blue1 tosiaan näkyy tarjoavan halvimmalla nuo lennot tällä hetkellä, n. 160 euroa edestakaisin. Sanokaa jos keksitte halvemman keinon. Varmaan lähdetään liikkeelle päivää aiemmin ja poistutaan päivää myöhemmin, jolloin sellaiset random encounterit kuten eksyminen tai maisemien katselu eivät pakota meitä katselemaan lähtevän koneemme loittonevaa perää ja pukeutumaan nahkahousuihin ja laulamaan Deutchland, Deutschland, über alles.
Minä
Tohtori
Wompatti
Nasu
Aven
Saimon
Sotalammas
Blue1 tosiaan näkyy tarjoavan halvimmalla nuo lennot tällä hetkellä, n. 160 euroa edestakaisin. Sanokaa jos keksitte halvemman keinon. Varmaan lähdetään liikkeelle päivää aiemmin ja poistutaan päivää myöhemmin, jolloin sellaiset random encounterit kuten eksyminen tai maisemien katselu eivät pakota meitä katselemaan lähtevän koneemme loittonevaa perää ja pukeutumaan nahkahousuihin ja laulamaan Deutchland, Deutschland, über alles.
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Su 05.02.2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nojoo, toi kuulostas saakuli siistiltä idealta sinänsä. Mulla ei tällä hetkellä ole oma armeija maaleissa, vaikka onkin taattu tasurilista ( viime fanassa tais tulla 3 vai 4 tasuria ja yks voitto ) =P
Kyllähän sen maaleihin saisi tonne mennessä kaiketi. Pitää rahatilannetta katella ja neuvotella asianomaisten kanssa, mä voin olla atm salainen valttikortti. Eli ei mitään lupailua, vaan spekulointia.
Kyllähän sen maaleihin saisi tonne mennessä kaiketi. Pitää rahatilannetta katella ja neuvotella asianomaisten kanssa, mä voin olla atm salainen valttikortti. Eli ei mitään lupailua, vaan spekulointia.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mites laivalla meren yli ja autolla Puolaan? Kahdeksan hengen tiimillä kaksi autoa ja mahdollisesti tilaa jää edullisille kaljatuliaisille Saksanmaalta. Ajallisesti hitaampi matkustamuoto, mutta tarjoaa mahdollisuuden hengenluontiin menomatkalla ja jälkipeleihin tullessa.Amazing Slug kirjoitti:Sanokaa jos keksitte halvemman keinon. Varmaan lähdetään liikkeelle päivää aiemmin ja poistutaan päivää myöhemmin, jolloin sellaiset random encounterit kuten eksyminen tai maisemien katselu eivät pakota meitä katselemaan lähtevän koneemme loittonevaa perää ja pukeutumaan nahkahousuihin ja laulamaan Deutchland, Deutschland, über alles.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Tuli tätä itsekkin mietittyä. Jos tiimissä on tarpeeksi halukkaita kuskeja niin puoltaisin itse tätä vaihtoehtoa.Iceman kirjoitti:Mites laivalla meren yli ja autolla Puolaan? Kahdeksan hengen tiimillä kaksi autoa ja mahdollisesti tilaa jää edullisille kaljatuliaisille Saksanmaalta. Ajallisesti hitaampi matkustamuoto, mutta tarjoaa mahdollisuuden hengenluontiin menomatkalla ja jälkipeleihin tullessa.
Eiköhän minulle käy mikä vaan vaihtoehto. Jos joku jaksaa hoitaa varaukset ym. ja löytyy vielä kuskit päälle, niin mikä ettei. Onkos vaan tarpeeksi täysi-ikäisiä kuskeiksi? Jos en oo ihan väärässä vaan Slugi taitaa tällä hetkellä ilmoittautuneista olla täysikänen. Toki kaksi paikkaa vielä avoinna, saas nähdä.