Kertokaa jotain hyviä taktiikoita voittaa welffit Dwarffeil
Kertokaa jotain hyviä taktiikoita voittaa welffit Dwarffeil
Kertokaa jotain hyviä taktiikoita voittaa welffit Dwarffeilla, kun aina kun pelaan niitä vastaan kuolen niitten archereihin ja sit tulee wardancerit pieksee mun tyypit muista ei sitten olekaan niin paljon ongelmia kuin ehkä vähän dryadeista niitten aspectien takii...
"Vade retro, alter ego!"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Taidatte pelailla vielä edellisen edition armeejoilla. Yks tapa millä mä pelasin dwarffeilla welffejä vastaan oli, et laitoin pari kestävää unittia (iron brakers) etu riviin, ja sit lähin vaan työntämään kimppuun
.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
no se onkin hyvä taktiikka
otas viel gyro ja flaimer
loput jalkaväkee ironbreakereit ja Warrioreit kaikil mausteil
rykmentit sellasii 25 ukkoo nii vaik muutama kaatuu nii pääsee viel klosikses mättää kunnol.
ota ryhmä mainereit ja pistä se riehuu sinne elfien keskelle nii eiköhänn se jotain saa aikaan
ammu fleimeril tansioit vaik onkin skirmishereit nii kul niit muutama kaatuu ja ei ne josiampujat paljoo saa aikaa ku kävelet kohti ja härnäät katapultil ja gyrol
otas viel gyro ja flaimer
loput jalkaväkee ironbreakereit ja Warrioreit kaikil mausteil
rykmentit sellasii 25 ukkoo nii vaik muutama kaatuu nii pääsee viel klosikses mättää kunnol.
ota ryhmä mainereit ja pistä se riehuu sinne elfien keskelle nii eiköhänn se jotain saa aikaan
ammu fleimeril tansioit vaik onkin skirmishereit nii kul niit muutama kaatuu ja ei ne josiampujat paljoo saa aikaa ku kävelet kohti ja härnäät katapultil ja gyrol
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ammu enemmän kun vastustaja. Kyllä se ampuminen kääpiöiltäkin onnistuu. Pari sotakonetta ja paljon thunderereita ja varsijousia sitten vain ammuskellaa. Ainakin pariin sotakoneeseen kannattaa tunkea rune of burning. :twisted: Mikään ei ole ihanampaa kuin katsoa treemanin palavan pois.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Itselläni on kehittynyt ajan myöta aikamoinen viharakkaus-suhde wood elffeihin. Kun pelaamaan alettiin kaveriporukassa niin yhdellä kaverilla oli welffit ja mullahan oli dwarffit, joten mun dwarffit vastaan kaverin sukkahousuhihhulit on yksi yleisemmin pelattu peli, siis vanhassa editionissa.
Pelin kulku oli useimmiten tämä.
Ammuin tykillä/organgunilla kaverin treemenin yhteen haavaan ja sehän juoksi kamujen luokse mettään.
Kaverin great eagle herot tulee ja napsii mun sotakoneet.
Ammuin niin perkeleesti 30+ x-bowmenillä ja samalla marssin rykmenteillä kohti glade guardeja (mun suosikkeja we-armeijassa
) ja dryadeja, pari chariottia tuli kylkeen ohimennen.
Ehkä viimeisellä vuorolla (jos kummankaan pelaajan tunteet eivät olleet kuumentuneet liikaa), sattoi tulla joku close combat. Mun pari unittia vastaan koivut, balettiryhmä, kenu ja metästä healia hakenut entti. Pelit päätyivät aina loppujen lopuksi tasapeliin tai yhden pisteen voittoon tai tappioon , katkeraan sellaiseen :evil:
Taisin eksyä vähän aiheesta. Uudessa editionissa "taisteluparimme" on ottanut suhtkoht vähän matsia, joten en paljon voi vinkkiä antaa, mutta
Ammu vaan niin perkeleesti ja deployaa alussa joukkos suhtkoht kauas metästä, ettei juuret vaiha paikkaas nenäs eteen
Niin ja kaverin lentävät maagit olivat aina niin mielenkiintoisia, sillä ne ammensivat energiansa hautausmaalta(was it amethyst)
Pelin kulku oli useimmiten tämä.
Ammuin tykillä/organgunilla kaverin treemenin yhteen haavaan ja sehän juoksi kamujen luokse mettään.
Kaverin great eagle herot tulee ja napsii mun sotakoneet.
Ammuin niin perkeleesti 30+ x-bowmenillä ja samalla marssin rykmenteillä kohti glade guardeja (mun suosikkeja we-armeijassa
Ehkä viimeisellä vuorolla (jos kummankaan pelaajan tunteet eivät olleet kuumentuneet liikaa), sattoi tulla joku close combat. Mun pari unittia vastaan koivut, balettiryhmä, kenu ja metästä healia hakenut entti. Pelit päätyivät aina loppujen lopuksi tasapeliin tai yhden pisteen voittoon tai tappioon , katkeraan sellaiseen :evil:
Taisin eksyä vähän aiheesta. Uudessa editionissa "taisteluparimme" on ottanut suhtkoht vähän matsia, joten en paljon voi vinkkiä antaa, mutta
Ammu vaan niin perkeleesti ja deployaa alussa joukkos suhtkoht kauas metästä, ettei juuret vaiha paikkaas nenäs eteen
Niin ja kaverin lentävät maagit olivat aina niin mielenkiintoisia, sillä ne ammensivat energiansa hautausmaalta(was it amethyst)