"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K Ork Big shootalla: Afrika Korpses Deth Krew

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

Heh...Saksalaiskypärän kanssa se näyttää hieman suomi-örkiltä (suomalaiset nääs käyttivät tuollaisia kypäriä)
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Minusta tuo ruoste on todella hieno... pitäisi kai kokeilla sen tin bizin ja brown inkin sijaan tuota ruskea/oranssia.

Kauan ole muuten maalannut? (mietin tässä, miten kauan maalataan, että tulee pro.) Itse olen maalannu reilu 3 vuotta.
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

Minusta toi on mahtava ihan huippu.Ei kyllä nyt muuta keksi WAU.10
Only Dead WarriorWill Live
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Todella hieno iho, tykkään tosta oliivinsävystä. Jotenkin se näyttää "realistisemmalta kuin perinteinen gobbo. Itse olen jo pual vuatta tapellut ton örkin ihon kanssa eikä vaan toimi, ostin jopa green inkkiäkin...

Ainoa, mikä napissa mietityttää on ruosteen määrä ja tasaisuus, näyttää kuin ase olisi ollut sateessa käyttämättömänä pitemmän aikaa. Ruosteen pitäisi ehkä IMO olla enemmänkin kulunut pois reunoista ja korkeimmista kohdista. Vois ehkä koittaa lisätä likaa aseen koloihin mustalla washilla ( tms, tiedät paremminkuin minä miten tehdä ), tois lisää eloa metalliin.
tronin

Viesti Kirjoittaja tronin »

Täytyy myöntää että todella siisti perusörkki.
Se on hyvä että örkkipelaajissakin löytyy niitä jotka jaksavat maalata hyvin.
Harmittavan paljon näkee täysin maalittoimia tai 2 värin pikamaalattuja perusjamppoja.

Kuinka kauan ahersit tuon nappulan maalauksen kimpussa ja onko sinun perusjampan maalaustaso yleiseti noinkin hyvä?
Tuota yksilöä olisi jo melkein sääli poistaa tappioina. Melkein...
Gorkiporki

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Gmorq kirjoitti: Kauan ole muuten maalannut? (mietin tässä, miten kauan maalataan, että tulee pro.) Itse olen maalannu reilu 3 vuotta.
No mä rupesin varsinaisesti kehittämään maalaustaitoja ja harjoittelemaan erilaisia tekniikoita n. 3 vuotta sitten. Maalannut mä olen kyllä joku 11 vuotta, mutta silloin aluksi en kauheasti kiinnittänyt huomiota erilaisten hienojen tekniikoiden opiskeluun.

Toki mä olen melkein alusta lähtien varjostanut figuni ja tehny highlightit yms, mutta en mä pahemmin hionut mitään tasaisia blendejä ja semmosta. Eli jälki oli pitkään ehkä hieman karkeaa.
Kuinka kauan ahersit tuon nappulan maalauksen kimpussa ja onko sinun perusjampan maalaustaso yleiseti noinkin hyvä?
En mä tota nyt hyvin pitkään loppujen lopuksi tehny. Viikon aikana mä ton maalailin silleen rauhallisessa tahdissa.
Ainoa, mikä napissa mietityttää on ruosteen määrä ja tasaisuus, näyttää kuin ase olisi ollut sateessa käyttämättömänä pitemmän aikaa. Ruosteen pitäisi ehkä IMO olla enemmänkin kulunut pois reunoista ja korkeimmista kohdista. Vois ehkä koittaa lisätä likaa aseen koloihin mustalla washilla ( tms, tiedät paremminkuin minä miten tehdä ), tois lisää eloa metalliin.
Joo kyllähän se ruoste kuluisi yleensä just reunoista ja sellasista kohdista mitkä on alttiita kulutukselle. Et ehkä niitä tuosteiden paikkoja ja kulumia voisi yleensäkin miettiä vielä tarkemmin.
Toki riippuu vähän että miten ja missä oloissa jokin kappale on ruostunut. Tietty käyttöesineessä ei varmaan olisi joka paikassa noin paljon ruostetta. Ruostetta on vaan kiva laittaa :).
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Örkin iho on tosi hienosti maalattu, aseessa on ehkä turhankin paljon bling blingiä mutta se kyllä sopii tuolle tyypille. Kypäräkin on loistava idea.

Ihan mahtavaa maalausjälkeä muutenkin.
Mitä aika on ?
Possessed

Viesti Kirjoittaja Possessed »

Todella hieno. big shoota oli todella hieno ja värit kans.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Tää on kyllä hieno, varsinkin jos samaan tyyliä saisi armeijallisen. Simppeli, hallituu väriteema, näyttää örkiltä vakuuttavasti.

/T
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
armored walker

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Ruostetta on vaan kiva laittaa
Näin on!

...Nyt vaan maalaat sata lisää, niin komia armeija tulee.
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Mahtavasti maalattu! ehkä voisi vielä lisätä kuraa ja verta jne sopii örkki tyylii ;) pelkkä maalaus jos luokisteltaisiin niin loistavaa![/list]
Turku, Suomen persereikä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”