Onko dwarffit jo uusittu sitten vuoden 2002?
Onko dwarffit jo uusittu sitten vuoden 2002?
Elikkä olen noita dwarffejani myymässä jotka ostin 2002. Onko sen jälkeen dwarffit uusittu vai onko ne samat vanhat vielä kehissä? Muistaakseni vuonna 2002 dwarffit oli juuri uusittu.
- Pink Knight
Tämänhetkiset kääpiöfigut:
http://uk.games-workshop.com/dwarfs/min ... 2Dgallery/
Characterit (ei slayerit), warriorit, crossbowmanit, thundererit, longbeardit ja sotakoneet (ei flame cannon, kopteri) on uusittu.
http://uk.games-workshop.com/dwarfs/min ... 2Dgallery/
Characterit (ei slayerit), warriorit, crossbowmanit, thundererit, longbeardit ja sotakoneet (ei flame cannon, kopteri) on uusittu.
No figuista on osa uusittu - Warrior-boksista saa koottua sekä Warrioreja, Longbeardeja että Rangereita (vaikka itse en näe mitään eroa boksista koottujen pitkäpartojen ja riviwarrujen välillä). Vanhat figunsa säilyttivät Spessut, Slayerit, Ironbreakerit, Hammererit, Minerit, Flamecannon ja Gyrocopter. Katso Sotun FB-alueelta viimeisimpiä viestejä ja GW:n dwarffisivuja, niin kuvia kyllä löytyy.Rapu kirjoitti:Ovatko kaikki figutkin uusittu, vai vasta armybook? Linkittäkääpä pari näistä uusista figuista.
- The Captain
- Valvoja
Niinpä. Vaikken näekään mitään selitystä siihen, miten kasvosuojus vaikuttaisi parran pituuteen.maxxon kirjoitti:Wirallista Totuutta asiassa ei ole, mutta esim. boksissa tulevia kasvosuojuksia voi käyttää pitkäpartojen erottamiseen.pamp-pu kirjoitti:(vaikka itse en näe mitään eroa boksista koottujen pitkäpartojen ja riviwarrujen välillä).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Pink Knight
Kun on tarpeeksi väljä maski niin kullä sinne vähän toista metriä partaa menee rullalle. Ei silti en ymmärrä itsekään tätä maski naamalle, parempi sotilas/pidempi parta- ajatusmallia.The Captain kirjoitti:Niinpä. Vaikken näekään mitään selitystä siihen, miten kasvosuojus vaikuttaisi parran pituuteen.maxxon kirjoitti:Wirallista Totuutta asiassa ei ole, mutta esim. boksissa tulevia kasvosuojuksia voi käyttää pitkäpartojen erottamiseen.pamp-pu kirjoitti:(vaikka itse en näe mitään eroa boksista koottujen pitkäpartojen ja riviwarrujen välillä).
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
- Pannukakku
Taitaa olla niin että uusia figuja ei vaivauduttu tekemään kun longbreadit ovat vain upgradeina tavallisille warruille, kuten esim. chaos chosenit tai örkkien big 'unit. Edellisessä kirjassa omat figut taas oli koska tuolloin olivat special unitti. Ja uudessa fluffissahan ei puhuta mitään siitä että longbreadeilla olisi pidemmät parrat kuin normi warruilla.Pink Knight kirjoitti:Kun on tarpeeksi väljä maski niin kullä sinne vähän toista metriä partaa menee rullalle. Ei silti en ymmärrä itsekään tätä maski naamalle, parempi sotilas/pidempi parta- ajatusmallia.The Captain kirjoitti:Niinpä. Vaikken näekään mitään selitystä siihen, miten kasvosuojus vaikuttaisi parran pituuteen.maxxon kirjoitti:Wirallista Totuutta asiassa ei ole, mutta esim. boksissa tulevia kasvosuojuksia voi käyttää pitkäpartojen erottamiseen.pamp-pu kirjoitti:(vaikka itse en näe mitään eroa boksista koottujen pitkäpartojen ja riviwarrujen välillä).
- The Captain
- Valvoja
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Se on kyllä hauska juttu että vaikka en aikaisemmin pitänyt erityisen paljon niistä metallisista pitkäparroista, niin nyt ne näyttävät jo suorastaan hienoilta noiden uusien "longbeardien" rinnalla. Eli pitänee ostaa vanhoja, jos noita meinaan hommata.The Captain kirjoitti:Toisaalta, miksikäs uudet figutkaan korvaisivat vanhoja figuja? Ei minulla, ei.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Miksihän niitä kutsutaan Long Beardeiksi, ja miksi muka uusi kirja olisi tappanut vanhan kirjan fluffin?
Ja mitä parran pituuteen tulee, niin kyllähän tuosta uudesta fluffista selviää että niillä on pitempi parta. Nehän ovat kaikki vanhimpia ja kokeneimpia sotilaita. Ellei sitten tämä nimitys pitkäparta ole joku kääpiöiden oma vitsi.