"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

poistoja Kuolon Areena 2-ketjusta

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Acoparaptor kirjoitti:Pääsi muuten Karl kokeilemaan kolmella nopalla woundimista kaksihaavaista loordiasi vastaan: 3,2,2. :)
Jeah! Noppatuurini on sama heitin noppia itse eli en. Kunhan jollain tapaa edes olen mukana. Tosin normaalisti nuo olisi kaikki ollut ykkösiä :D.
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Pikku pioneeri kirjoitti:Voi petskule! Olin ihan varma että häviän, mutta voitinkin! Vielä tollasta vastustajaa vastaan! Huhhuh millanen munkitus.
No tämä on jo ällistyttävää. Jokainen kolmesta testipelistäni loppui siihen että minä menin jatkoon haavan tai kaksi kärsineenä. I am shocked.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

hmm... seuraavaksi minun lohko...
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Skrixqueek kirjoitti:hmm... seuraavaksi minun lohko...
Onhan tässä vielä kolme matsia tätäkin jäljellä. ;)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Attila kirjoitti:
Antaa miehen täristä.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Attila kirjoitti:
Eipäs olekaan....
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Jyrzzä kirjoitti:
Attila kirjoitti:
Eipäs olekaan....
Pian... Hyvin pian... Kohta tehdään joko Kääpiöstä lihapullia tai pedosta makkaraa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Rotten sound kirjoitti: ACO kuoliko vastustaja ennen kun kerkesin ottaa GW käteen?
Kartulla se sen hengiltä hakkasikin.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Merrywinds

Viesti Kirjoittaja Merrywinds »

yhyy.... Millonkas seuraavat matsit tulevat? En millään jaksaisi odottaa tuloksia.
Keinuni on aika karu, siinä on vain yksi naru.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Ei olisi mitenkään mahdollista pistää vähän vauhtia niiden noppien heittelyyn? Yleisö alkaa meinaan käydä pikkuhiljaa aika kärsimättömäksi.
Korppi-

Viesti Kirjoittaja Korppi- »

Ketju alkaa olla jo hieman vaikeasti seurattavissa. Miten olisi, jos postaisit kaikki tulokset ym. etusivun ensimmäiseen viestiin?
Jyrzzä

Okei.Oon siis oottanu matsia nyt...hmm...hmm..melkeen kolme viikkoo ja ku lohkot jaettiin ni katos perkeleettä kukas se siellä seisoo vikassa lohkossa,ja ekassa lohkossa meni ainakin viikko ja tokassa samanverran ja kun kolmas tuli aattelin että noni jes viimeinkin,ja eihän niitä tappeluja ollu ku kaks."Voi v*ttu",aattelin ja puol viikkoo kesti ja katoin:"Jes,viimeinkin ne tuli ja kattelin vähän aikaa ja ihmettelin ku ei mun ukon nimee ollu siel.No viimein karvas totuus valkeni minulle:Olin lohkossa 4! Hyvä etten rikkonut konetta ja tässä sitä ootellaan jo viidettä päivää sitä petskules lohkoa,joten Aco,pistäs lyyti kirjottaa tai iskee vieroitusoireet!(oikeestaan iski jo)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Noh noh, ensimmäiset tulokset (lohko 1) tulivat 17.01., eli ei tässä ole mennyt kuin reilu viikko. Aco tekee tätä vapaaehtoistyönä ja omalla ajallaan, eli ei nyt ruveta riehumaan yhtään.

Ja nyt se perhanan neloslohko heittelyyn ja vähän pirun äkkiä! Weithut on odottanut jo tarpeeksi kauan.
Jyrzzä

Ihmiskilpi kirjoitti:Ja nyt se perhanan neloslohko heittelyyn ja vähän pirun äkkiä! Weithut on odottanut jo tarpeeksi kauan.
No sitähän minäkin...
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Korppi- kirjoitti:Ketju alkaa olla jo hieman vaikeasti seurattavissa. Miten olisi, jos postaisit kaikki tulokset ym. etusivun ensimmäiseen viestiin?
Sen viestin muokkaus on ihan järjettömän pitkän latailun takana jo nyt. Menee meidän suhteellisen hyvällä koneella ja netillä pari minuuttia kun yrittää postittaa sitä.

Matsit tulee ajallaan, eli illalla yritän saada ainakin 3. lohkon valmiiksi.

Muuten, Jyrzzä, saat olla pitempään elävien joukossa. Ajatellaanpas asioita positiivisesti.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Acoparaptor kirjoitti:Muuten, Jyrzzä, saat olla pitempään elävien joukossa. Ajatellaanpas asioita positiivisesti.
Ohoh... Joku jopa luottaa minun voittooni... MUAHAHAHAHAAA!!!
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Ou jes!! Vihdoinkin taas verta!! :D Mikä tauko tässä muuten oli ollut??
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Tuomio Sopuli kirjoitti:Ou jes!! Vihdoinkin taas verta!! :D Mikä tauko tässä muuten oli ollut??
Lakisääteinen laiskuus- ja ajanpuutetauko. Kohta pitäisi napsahtaa pari peliä lisää, jos nopat jaksan viereisestä huoneesta hakea..

Acoedit: Ei hemmetti, ne olikin tässä koneen vieressä. Pakko kai sitten heitellä.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

No nyt on ekasta kierroksesta enää 5 taistelua jäljellä. Eiköhän Acoparaptor ryhdistäytyisi ja suorittaisi ne jo loppuun.

Ehdottaisin toiseksi kierrokseksi uuden ketjun perustamista, jossa ekassa viestissä olisi parien luettelo. Muuten tästä ketjusta parien ja tulosten etsiminen alkaa olla melkoista tuskaa.

EduEdit: En jaksanut odottaa Acoparaptorin heräämistä ja perustin sen toisen ketjun muita kierroksia varten. Tästä löytyy linkki:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=51089
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Krrhh.. phyy.. T-tä?

Joo, miepä ryhdistäydyn. Viikonloppuna on kaikki toisen kierroksen parit valmiina, lupaan sen. Siis jos jotain AoDia tärkeämpää ei nyt yllättäen tule vastaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”