Uudet dwarffit?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Itse olen innoissani lukenut viikon tätä uutta kirjaa ja tänään sitten vertailin viimeinkin sitä edellisen edikan kirjaan.

Herrajestas miten ovat parantuneet ja "tasapainottuneet". Kaikilla yksiköillä on jotain pieniä koukkuja ja viilauksia, fluffia löytyy (kaaoskääpiöistä taas juttua, kuten Ogreillakin ;) ) ja muutenkin todella inspis ja järki ollut mukana tässä tätä kirjaa tehdessä (virheitä toki voi löytyä ja varmaan ehkä löytyykin mutta paranemaan päin ovat kirjat painos painokselta)

En viitsi nyt heitellä mitään kovin konkreettista julkaisuteknillisistä syistä, mutta pistehinnat ovat parantuneet ja yksiköt ovat saaneet lisää 'munaa' ja viilausta. Tällä kirjalla voi tehdä juuri sellaisen kääpiöarmeijan mitä on halunnut tehdä.

Suurin positiivinen yllätys ja suurin "ihmejuttu" oli special-unittien ryhmäkoot 5+. Tällähän saa kaikkea munakasta aikaiseksi, vaikkapa sellaisia tosi kovaa iskeviä slayer-porukoita ja niin edelleen.

Pistehinnat ovat viilautuneet todella järkevästi ja hyvä niin.

Kiitoksia GW:lle kääpiöiden tuomisesta päivänvaloon. Oikeasti, näillä viilauksilla ja uudelleenkirjoituksella tuotiin lisää pontta harrastukseen ja saatiin kääpiöt pois sieltä "istu ja ammu"-linjasta, ainakin näin teoriassa ;)

Lord with Shieldbearers goes so pr0!

Olisi minulla kysymyksiäkin myös:

Kun teen Rangereita: Ostan Longbeard-yksikön warruista, näille great weaponit ja komentoryhmän. Ja teen näistä Rangereita ja ostan näille heittokirveet, nyt minulla on yksikkö scouttaavia, heittokirveillä varustettuja Rangereita/Longbeardeja. Näinkös tämä on?

Ja tämä uusi juttu Organ Gunin kanssa on vähän epäselvä, että voin heittää Artillery Dicen uudelleen jos en ole tyytyväinen ei-misfire-tulokseen? Ja jos tällä toisella kertaa napsahtaa misfire, se on automaattisesti fzzzz. clunk. Näinkös tämä myös?

Oath-stonen viimeinen epäonnistumiskohta: Victory-pointsit. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa käytännössä? Jotain siinä mumistaan VP:stä ja casualtystä, mutta en saa selkoa mitä tällä tarkoitetaan konkreettisesti.

Jakakaapas omaa tietouttanne!
niih.
Shadow-walker

Viesti Kirjoittaja Shadow-walker »

Mitä, mitä? Mainita Dawi Zharista (kaaoskääpiöistä)?Haluaa tietää lisää!
Ainoa henkilö joka on onnistunut lavastamaan kuolemansa on Elvis.
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Perzzza kirjoitti:Olisi minulla kysymyksiäkin myös:

Kun teen Rangereita: Ostan Longbeard-yksikön warruista, näille great weaponit ja komentoryhmän. Ja teen näistä Rangereita ja ostan näille heittokirveet, nyt minulla on yksikkö scouttaavia, heittokirveillä varustettuja Rangereita/Longbeardeja. Näinkös tämä on?
Kyllä, ja nillä on muuten S5 kirveet, hauskaa :)
Ja tämä uusi juttu Organ Gunin kanssa on vähän epäselvä, että voin heittää Artillery Dicen uudelleen jos en ole tyytyväinen ei-misfire-tulokseen? Ja jos tällä toisella kertaa napsahtaa misfire, se on automaattisesti fzzzz. clunk. Näinkös tämä myös?
Juuri näin, saat rerollata ei-misfire tuloksen, mutta jos tulos tästä rerollista on misfire, se lasketaan automaattisesti fzzz clunkiksi.
Oath-stonen viimeinen epäonnistumiskohta: Victory-pointsit. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa käytännössä? Jotain siinä mumistaan VP:stä ja casualtystä, mutta en saa selkoa mitä tällä tarkoitetaan konkreettisesti.
Niin, eli jos sankari joka on asettanut Oath Stonen lähtee pakenemaan saa vastustaja VP:t siitä aivan kuin olisi tappanut sen.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Pannukakku kirjoitti: Kyllä, ja nillä on muuten S5 kirveet, hauskaa :)
Jep. Todellakin =)

Ja lähitaistelussa sitten löytyy S6:sta. Nams.

Ja riimukombojakin on hauska tehdä pisteiden tasoituttua. Myös Thane saa 75pts riimuja ja sekös vasta onkin kivaa.
niih.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”