No, jos mä katson Empiren kantilta... epäsuhta miekkamiesten (gut) ja keihäs- ja hilparimiesten (nicht gut) kasvaa siinä määrin sietämättömäksi ettei huumorijalkaväkeä viitsi tuoda edes fluffimielessä kentälle. Rajansa fluffaamisellakin. Örkkiosastolla taasen... no, sääntö vaikuttaisi lähinnä jalkavanillagobboihin, ja niitä nyt ei kutosedikan aikana ole muutenkaan näkynyt. Skelet? Käsiasetta ja kilpeä ne käyttävät jatkossakin, ellei keihääseen tule pike-luokan parannusta, ja nostettava zomba minua enemmän häiritsee. Kiinnostaako hw-shield -hienosäätö muka muita kuin ratlingin mukana tulevaa klaanirottaa? Kiinnostaako desimaalin huononnus ratlingin mukana tulevan klaanirotan taistelupotentiaaliin ketään?Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ihan kyynelehdin klaanirottiesi vuoksi, katso peliä muultakin kuin omalta kantiltasi.Jyperman kirjoitti:Tuo hw+shield+ws4 -juttu kuulostaa erittäin typerältä. Klaanirottani ottavat turpaan lähiksessä.
Seiskaedikan myötä suurimmaksi muutokseksi veikkaisin sitä, että noin puolet armeijakirjoista alkaa vuotaa sääntösäädön myötä kuin seula (vrt. 40K4), ja mitään FAQia tai errataa ei kannata edes kuvitella odottavansa, ennen kuni the design team ehtii paneutua koko kirjan uusimiseen. Kirjasta riippuen kahdesta viiteen vuotta risalla listalla juhlimista tiedossa itse kullekin.