"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

voiko carnifexsist tehä old one eyen

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Lumppu
Viesti:

voiko carnifexsist tehä old one eyen

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

nii n siin hä se tuliki vai onks niin et old one eye on vanhaks mennyt tyranni..ite otin vasite netist säänöt sille ja red terrorille
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Eikös old one eyelle ole ihan oikea vigukin olemassa vai olenko erehtynyt. Mutta kyllähän omankin voipi konvertoida jos jaksaa. Niin ja Old One Eye ja Red Terror ovat molemmat tyranidien special charruja, jotka löytyvät GW:n nettisivulta
Lumppu
Viesti:

minä kun luulin et tyraniideil ei oo speciel olentoja ollenkaa ja se vanha carnivex on mun mielest tosi ruma (omast mielest) joten miulummin carnivexsist
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

http://uk.games-workshop.com/tyranids/s ... ne-eye.jpg
Siinäpä se vigu sitten möllöttää...
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Figun voi tietenki teha mist huvittaa, saanot loytyy GW sivult kyl mut ei salitta kyl missaa turnaukses.

Muuten sil voi pelaa miten lystaa, ei se kyl kovin hyva oo, hintaa on nostettu siit mita se 3 edikas makso.
Lumppu
Viesti:

paljon se nyt on????
Gwil

Viesti Kirjoittaja Gwil »

Edit: Äh, ymmärsin väärin.. antaapa olla.
Viimeksi muokannut Gwil, La 04.02.2006 10:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Can't feel the beating, can't beat the feeling..
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Gretchin kirjoitti:paljon se nyt on????
Taitaa olla 30e-35e.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Lumppu
Viesti:

sehän on sen tavallinen hinta..no hyvä et ei oo nousu mihinkään suuntaan...sitten kun olen saanut spce mariinini päätökseen niin sit mä jatkan tyraniidejä...ja kaks carnivexsia on listalla (toisest tulee old one eye) (mä oon kyl tottunut kerää kahtarmeijaa yht aikaa)
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

eipa sita vanhaa figua valttamatta kannata ostaa ku uus paljon hienompi ja siit saa konvertattua, vanhat kynnet voi vaik mail orderist hommata ja pistaa uuteen.

Mut ihan miten ite tykkaa.
Lumppu
Viesti:

jep jep just uuest carnivexsist old one eyeä tekemään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”