"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

inkvi loordien vertailu

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Heretic
Peliporukkavalvoja

inkvi loordien vertailu

Viesti Kirjoittaja Heretic »

tuli tässä mieleen että kumpi inqvisaattori loordi on parempi?noidan vai demonien metsästäjien?

jonkinlaiset perustelut mukaan
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Eikös se riipu vähän siitä mitä aiot tehdä niillä? Demonimetsästäjä saa hieman parempaa tavaraa, noidanmetsästäjä taas paremmat psyykkiset voimat.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Mättöloordina molmemmat ovat huonoja. WH saa paremmat henchmenit siihen homman mutta lordin oma wargear ei ole mitenkään huippua. DH:lla taas lordi saa hurjan hyvää kamaa mutta retinue ei häikäise. Stattien vuoksi kumpaakaan ei kannata käyttää.

Shootyloordina WH saa kyllä ampuvat henchmenit, mutta lordi itse pääsee ampumaan korkintaan scourgingilla, joka ei ole kovin hyvä ase. DH lordi taas saa psycannonin-->DH lordi selvästi parempi ampumaan.

Wargearin puolella jos ei lasketa klosiskamppeita(isot erot DH:n eduksi), ei eroja paljoa ole. WH:n psyker-kamat ovat kätsyjä ja puolenvalintakirja mainio vehje. DH:lla taas on ekan vuoron pelikortit ja antidemoni/-kaaos kampetta. Sacred incense näistä parhain mutta eihän näitä inkville anneta. Niitähän käytettäisiin klosiksessa! :shock:
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
janojussi

Viesti Kirjoittaja janojussi »

riippuu ketä otat ja minkä kokoisen armeijaan. itse käytän st celestinea (nousee kuolleista) ja inq lord torquemada coteaz ( ja tälle neljä warrior henchiä). tosin nämä maksa sairaasti mutta minkäs teet.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

janojussi kirjoitti:riippuu ketä otat ja minkä kokoisen armeijaan. itse käytän st celestinea (nousee kuolleista) ja inq lord torquemada coteaz ( ja tälle neljä warrior henchiä). tosin nämä maksa sairaasti mutta minkäs teet.
Spessuja on paha ottaa puheeksi kun vertaillaan =][= Lordeja.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

janojussi kirjoitti:riippuu ketä otat ja minkä kokoisen armeijaan. itse käytän st celestinea (nousee kuolleista) ja inq lord torquemada coteaz ( ja tälle neljä warrior henchiä). tosin nämä maksa sairaasti mutta minkäs teet.
Onko tuo jälkimmäinen henkilö sinun itse nimeämä, vai mistä lähteestä se on peräisin? ( minulla on vain codex )

Muuten, onko kenelläkään mielipidettä Inferno pistooleja kohtaan?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Torquemada on DH:n spessuinkvi. Infernopisla on hyvä kyllä, jos meinaat ja pääset lähelle.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Oberon_ kirjoitti:Torquemada on DH:n spessuinkvi. Infernopisla on hyvä kyllä, jos meinaat ja pääset lähelle.
Jaa, jotta se on DH:n inkku, no se selittää. Tuosta pistoolista kysyin, koska katsoin, että Seraphimit saa niitä myös, joten arvelin tiedustella asiasta. Joku jo mainitsi, että seraphimejä ei pitäisi käyttää lähisteleminseen, mutta eihän ne pistoolitkaan niin pitkä kantamaisia ole, joten kai noitakin tilaisuus tulee käyttää?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”