"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2000 pointin megaarmeija:NECRONIT VALTAAMAAN!

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
The C'Tan

2000 pointin megaarmeija:NECRONIT VALTAAMAAN!

Viesti Kirjoittaja The C'Tan »

En ole ikinä kuunapäivänä kysynyt muiden mielipidettä armeijastani mutta nytpä olisi hyvä tilaisuus eli kysyn mitä tykkäätte minun suuresta armystani se on tässä(plussaa ja miinusta sekä parantelu ehdotuksia pliis mään)

HQ
-Nightbringer

ELITES
-10 immortalia
-10 pariaahia
-9 flayed onea

TROOPS
-10 necronwarrioria
-10 necronwarrioria

HEAVYSUPPORT
-5 destroyeria
-1 monoliitti
-1 megakuoriainen

niin että miltä näyttää?
kommentteja kiitos!
Boom!!! Hur hur hur...
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Re: 2000 pointin megaarmeija:NECRONIT VALTAAMAAN!

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

The C'Tan kirjoitti:HQ
-Nightbringer
Puhdas tyylivalinta enkä usko että tulet tämän ansiosta pelejä voittamaan. Mutta figuna hieno ja kyllä syö jonkin verran vihollisen tulta.
The C'Tan kirjoitti:ELITES
-10 immortalia
-10 pariaahia
-9 flayed onea
Pariaheille sama kuin C´tan mutta nämä eivät edes syö tulitusta vaan kaatuvat nopeasti. Immortalit ovat ihan hyvää tulitukea mutta tällä listalla et pääse käyttämään flayed one kun ei siirtoyksiköitä ole kuin muutama destroyer. Eli pariahit ja nyljetyt pois kokonaan.
The C'Tan kirjoitti: TROOPS
-10 necronwarrioria
-10 necronwarrioria
Liian vähän. Aivan liian vähän. Sanoinko että vähän. Eli näitä pitäisi olla 2000pts vähintään 30-40 kpl. Pienemmillä joukoilla phase out on liian lähellä ja vaarana että armeijastasi puuttuu selkäranka (ja se on ameeba). Sotilaat (troops) sotivat sodan eivät tankit tai elitiit. Eli jos joku peli voitetaan tai hävitään niin se on hyvällä/huonolla troop valinnoilla/käytöllä.
The C'Tan kirjoitti:HEAVYSUPPORT
-5 destroyeria
-1 monoliitti
-1 megakuoriainen
Ensinnäkin destroyerit ovat fastia eivät heaviä ja toiseksi ne kannattaa laittaa kahteen ryhmään niin saat jaettua tulitusta. Monoliitti ja C´tan ovat yhdessä niin paljon pisteitä syöviä että suosittelen toisesta luopumista.
Iso koppis on aika yksinäinen mutta saattaa se jotain tehdäkin.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Aloin jo kirjoittamaan viestiä kun huomasin, että Z7-852 ehti sanoa jo kaiken mitä minunkin piti, tyydyn siis vaan sanomaan, että hän on täysin oikeassa.

Mielestäni minimäärä warrioreita 1500:ssa pisteessä on 30 itse käytän yleensä kolmea 12 warrun ryhmää.
The C'Tan

eli siis pariaahit pois ja niillä pointeilla warruja?
Boom!!! Hur hur hur...
The C'Tan

en usko,,,kyllä tolla armylla oon voittanut kaikki paiti yhden kahakan (sekin oli sitten tyraniideja vastaan...10 pelii 1 losti aika hyvin mun mielestä...kun siis deepstrikettää monoliitin vihkujen päähän tai johonkin siihen lähelle ja sitten noi pariaahit ja nylkyrit ulos jonka aikana destrot koittavat saada mahdollisimman paljon isoja mörköjä nurin ja samalla koikkelehtivat suojaan ja ulos suojasta ampuen,,,sitten ctani jyrää täyttä höökiä kohti vihkujen päätä
ampuen samalla lightning arcilla ja warrut ja immot antavat kunnon täyslaidallisia gaussia! ja samalla kuoriainen tekee swarmeja jotka lähtevät heti matkaan kun ne tehdään.

tällä taktiikalla olen siis mennyt...eli todella kreisi taktiikka necroille vaikka itse sanonkin
Boom!!! Hur hur hur...
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Mutta sillähän ei ole väliä oletko voittanut ne pelit kotioloissa koska siellä voi olla kaikki muut pelaajat huonompia/kokemattomampia kuin sinä.

Turnauksissa ne listojen tehot selviää tai sitten pelaamalla uusia vastustajia vastaan.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Mielestäni Pariaheista voisikin olla jotain hyötyä, mutta nahkafriikit (flayed) pois. Eivät sovi Necronien asetelmaan. Ja tietenki joko mono tai ctan pois. Kaksi kallista yksikköä joiten teho on hieman kyseenalainen.

Warruja lisää joko Caatanan tai Monon pisteistä. Ja Lordi veilillä ja ressulla.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

The C'Tan kirjoitti:en usko,,,kyllä tolla armylla oon voittanut kaikki paiti yhden kahakan (sekin oli sitten tyraniideja vastaan...10 pelii 1 losti aika hyvin mun mielestä...kun siis deepstrikettää monoliitin vihkujen päähän tai johonkin siihen lähelle ja sitten noi pariaahit
Pariaheja ei voi teleporttia monoliitillä. Ne ovat yksinkertaisesti huonoja. Tai noh, olen harkinnut tulevan necron listaani neljän nappulan scoring unittia, joka piileskelisi Deceiverin LOSin blokaavan ruhon takana.
The C'Tan kirjoitti: ja nylkyrit
Ovat oikeasti ihan kelvollinen yksikkö. 72 pongolla saa neljän vahvuisen deep strikettävän ja infiltroivan scoring unitin, joka pistää pataan kaikille ld rajoitteisille yksiköille.
The C'Tan kirjoitti: kuoriainen tekee swarmeja jotka lähtevät heti matkaan kun ne tehdään.
Oletko varmasti lukenut 'Artificier' erikoissäännön viimeisen lauseen? Swarmien on pysyttävä aina coherensyssä kuoriaisen kanssa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
The C'Tan

oho jaa että siinä semmoinennkin oli?
hupsis sori...myönnän lukeneenin vähän huonosti tuon viimeisen lauseen
Boom!!! Hur hur hur...
The C'Tan

ctanista en viitsi luopua koska se vetää hyvin puoleensa vihollistulta ja kestää sitä ihmeen hyvin suuren toughnessinsa vuoksi mutta lassetykit saattavat saada siihen ikävän suurta jälkeä..
mutta hyvä idea olisi jos vaihtaisi pariaahit noihin lisäwarruihin tai vaikka uuteen immortaali joukkoon..
Boom!!! Hur hur hur...
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Älä ihmeessä ota Pariaheita pois. Repivät mitä tahansa. C'tan ei koskaan pääse asti, mutta jos saat sen niinkin pitkälle niin hyvä.
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”