"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyranids

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Solid_Mario kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti: Siis C´tanithan (eivät c,thhanit tai c,thaan) ovat lähes jumalallisia olentoja, elleivät jopa jumalallisia, jotka loivat Necronit taistelemaan Old Oneja vastaan.
OT
Ja nehän ovat jumalia, eivätkä vain jumalallisia olentoja. Tosin tässä kohti tulee kehiin se vanha keskustelu siitä, mikä on jumala, johon en jaksa pahemmin paneutua. Ja eiväthän ne c´tanit necroneita luoneet, vaan vähän "parantelivat". Necrontyrit, jotka asuttivat galaksia kauan kauan sitten, pelkäsivät kuolemaa, ja menivät itkemään c´taneille asiasta, jotka oveluuttaan muuttivat pahaa aavistamattomat ja viattomat pikku necrontyrit necroneiksi.
Eivät parannelleet, vaan söivät sielut ja siirsivät ne peltipurkkeihinsa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Ratovaari kirjoitti: Eivät parannelleet, vaan söivät sielut ja siirsivät ne peltipurkkeihinsa.
Juuri siksi siinä oli "parannelleet" eikä parannelleet. Varmasti caatanoiden mielestä muutos oli parempaan päin.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

hä???
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Ratovaari kirjoitti: Eivät parannelleet, vaan söivät sielut ja siirsivät ne peltipurkkeihinsa.
*köhköh*Söivät ruumiit ja laittoivat sielut peltipurkkeihin.*köhköh*
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Lumppu
Viesti:

hä?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Sielu on olion heijastuma warpiin. Caatanat eivät halua olla tekemisissä warpin kanssa. Mitä voimme päätellä?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
The C'Tan

hyvin mahdollista...

Viesti Kirjoittaja The C'Tan »

Tanan kirjoitti:Erinäisillä foorumeilla on spekuloitu, että Tyranidit saattaisivat olla yksi Old Onien (epäonnistuneista?) projekteista C'taneita/Kaaosta vastaan. Erityisesti Tyranidien halukkuus assimiloida psionisesti aktiivisten rotujen kansoittamia planeettoja, psyykkinen voimakkuus ja keinotekoisesti nopeututettu evoluutio puoltaisi tätä teoriaa. Vastaavasti Tyranidien on myös uskottu olevan C'tanien kätyreitä, sillä perusteella, että Hive Fleetit välttelevät hautamaailmoja.
Selvää kuitenkin on, että pesämieli (tai pikemminkin laivastomieli, sillä Tyranid laivastot harvemmin pelaavat samaan pussiin) on tietoinen ympäröivästä todellisuudesta ja omista heikkouksistaan. Tämä huolestuttava piirre näkyy varsinkin korkeampien synapse elämänmuotojen muuttuneissa käyttäytymismalleissa ja uusien alempien parviolentojen kehittymisenä.
Tanan on mielstäni tavallaan oikeiassa koska jos oikein muistan niin C'tani haluaa tuhota warpin ja on edennyt siinä jo siihen pisteeseen että turvallinnen warpspace meni sekaisin kun se kylvi sinne omaa pahuuttaan ja näin ollen sieltä alkoi pomppia kaikenlaista sakkia ulos kuten daemoneita sun muuta joten on mahdollista että tyranidit olisivat saaneet alkunsa sieltä ja hive mind toimii muistaakseni warpin kautta ja chaos saa voimansa warpin kautta eli mitä tapahtuu kun warppi tuhoutuu? chaos ja nidit häviävät of course kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

(korjatkaa vaan jos olen väärässä )

ja sitten se että ne planeetat mitä nidit rouskii niin ne ovat eräänlaisia polttoaine asemia sieltä siis saa biomassaa elävistä olioista jolla syntyy uusia nidejä ja niin edelleen..
Boom!!! Hur hur hur...
Attila

Re: hyvin mahdollista...

The C'Tan kirjoitti:jos oikein muistan niin C'tani haluaa tuhota warpin ja on edennyt siinä jo siihen pisteeseen että turvallinnen warpspace meni sekaisin kun se kylvi sinne omaa pahuuttaan ja näin ollen sieltä alkoi pomppia kaikenlaista sakkia ulos kuten daemoneita sun muuta joten on mahdollista että tyranidit olisivat saaneet alkunsa sieltä ja hive mind toimii muistaakseni warpin kautta ja chaos saa voimansa warpin kautta eli mitä tapahtuu kun warppi tuhoutuu? chaos ja nidit häviävät of course kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
Et muista oikein. Caatanat eivät halua tuhota warppia, se on käsittääkseni mahdottomuus. He haluavat erottaa sen tästä maailmasta. Warppi meni sekaisin kun ihmiset ilmaantuivat voimakkaine tunteineen, jolloin warpiin saapui Kaaos. Nidit ovat orgaanisia eliöitä, aivan kuten ihmiset tai eldaritkin, eivätkä täten poksahtaisi olemattomiin jos menettäisivät yhteyden warpiin. Kuri tosin menisi totaalisesti.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Attila kirjoitti:[Warppi meni sekaisin kun ihmiset ilmaantuivat voimakkaine tunteineen, jolloin warpiin saapui Kaaos.
Eivät pelkät ihmiset olleet syypää. Ensimmäiset Kaaosjumalat ilmaantuivat kun Old Onet, näiden lemmikkirodut (ihmiset, Eldarit, örkit yms.) ja Necrontyrit kävivät sotaa keskenään.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Paitsi että jos Seitanit saisivat sidottua wärpin pois materiumista, niin kaikki kuolisi, nääs sielut erottuisivat ruumista. Silloin vain Seitanit, nekrut ja pariah-geeniset jäisivät henkiin.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Rogue

Hän itse kirjoitti:Paitsi että jos Seitanit saisivat sidottua wärpin pois materiumista, niin kaikki kuolisi, nääs sielut erottuisivat ruumista. Silloin vain Seitanit, nekrut ja pariah-geeniset jäisivät henkiin.
Mutta koska tämä olisi GW:n virallinen 40k-itsemurha ei näin tule koskaan tapahtumaan.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Solid_Mario kirjoitti:
Hän itse kirjoitti:Paitsi että jos Seitanit saisivat sidottua wärpin pois materiumista, niin kaikki kuolisi, nääs sielut erottuisivat ruumista. Silloin vain Seitanit, nekrut ja pariah-geeniset jäisivät henkiin.
Mutta koska tämä olisi GW:n virallinen 40k-itsemurha ei näin tule koskaan tapahtumaan.
Samoin olisi 40k-itsemurha sekin, että tyranidit muutettaisiin sellaisiksi mitä ne todellisuudessa ovat.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
The C'Tan

Attila kirjoitti: Et muista oikein. Caatanat eivät halua tuhota warppia, se on käsittääkseni mahdottomuus. He haluavat erottaa sen tästä maailmasta. Warppi meni sekaisin kun ihmiset ilmaantuivat voimakkaine tunteineen, jolloin warpiin saapui Kaaos. Nidit ovat orgaanisia eliöitä, aivan kuten ihmiset tai eldaritkin, eivätkä täten poksahtaisi olemattomiin jos menettäisivät yhteyden warpiin. Kuri tosin menisi totaalisesti.
okei myönnän mutta terkoitinkin sitä että nidit tappaisivat toisensa kun hive mindiä ei olisi ja nyt kyllä muistat itsekkin väärin osittain koska eldarit sun muut alkurodut osasivat käyttää warppia liian hyvin kun se ei ollut vielä saastunut joten ctanit päättivät sekoittaa sen en tosin muista miten mutta sen takia eikä ihmisten takia ihmiset vaan suurensivat warpin haittoja mutta eivät kaataneet sitä sillä caatana teki sen jo aiemmin!
Boom!!! Hur hur hur...
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Caatanat päättiävtä erottaa varpin materiumista, eivät sekoittaa sitä Sitä käytettiin liian ahkerasti ja se skosi, ennen kuin Caatanoiden projekti valmistui.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
The C'Tan

jaa-a uutta mulle ja mistäs löytyy?
Boom!!! Hur hur hur...
Lumppu
Viesti:

mitä ne tyraniidit sitten todellisuudessa on onks ne jotain warbin olentoi vai onks niist mitään selvyyttä mist ne on tullut...?? (toisesta galxsist kuulema)
Attila

Gretchin kirjoitti:mitä ne tyraniidit sitten todellisuudessa on onks ne jotain warbin olentoi vai onks niist mitään selvyyttä mist ne on tullut...?? (toisesta galxsist kuulema)
Pyydän, teenix-kieli perccn. Muutenkin tällainen uusavuttomuus on vähintäänkin moitittavaa, sillä esimerkiksi Games Workshopin sivuilta löytyy täysin selkeä tietopaketti aiheesta Tyranidit.

(Fiksumpi kysyisi, miksen postannut linkkiä heit alkuun... Olen laiska paska, okei?)
The C'Tan

no nyt kyllä oon samaa mieltä että sinne vaan eikä noobailla!
Boom!!! Hur hur hur...
Rogue

Ratovaari kirjoitti:
Solid_Mario kirjoitti:
Samoin olisi 40k-itsemurha sekin, että tyranidit muutettaisiin sellaisiksi mitä ne todellisuudessa ovat.
Ja mistäs sinä tiedät "millaisia" nämä tyranidit todellisuudessa ovat. Oletko muka nähnyt yhtäkään tyranidia "livenä". Ja vaikka niiden stattirivejä muutettaisiin, muuttuisi myös pistemäärä ja täten olisi joko enemmän tai vähemmän tyranideja pöydällä. Katsos kun tämä koko 40k hommeli on jonkun todella kieroutuneen ja sairaan englantilaisen herrasmiehen tekosia. Sinulla voi toki olla omat mielipiteesi millaisia tyranidien pitäisi oikeasti olla, samalla tavalla, kun minulla on oma käsitykseni siitä, millaisia Dark Elffien pitäisi olla, mutta koska se sotii tämän yhden englantilaisen mielipiteen kanssa, en ikinä pääse demonstroimaan DE- Beastlistan voimakkuutta SADia vastaan.
tatupas

vs

Viesti Kirjoittaja tatupas »

eikövätkös ne tyranidit tehneet niin, että ne ensin vääntää ne kaikki tyypit sine planeetalle jonain biomassana, sitten ne tappaa kaiken mahollisen, ja imee ne takaisin bioaluksiinsa, ja vaan ripperit jätetään sinne syömään planeetta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”