Talviteema Delffeille
Talviteema Delffeille
Aloitin juuri delffit ja päätin että maalaan ne talviteemalla. Teema on siis periaatteessa tälläinen: Musta panssari sinisillä edgauksilla ja valkoiset kankaat. Heti alkuun tuli ongelma, sillä en millään keksi miten maalaisin cold onet. vähän keskeneräisen ratsastajan ja base mallit näkee täällä.
Toinen kysymys on että miten maalaan darkriderit. Jos teen samalla periaattella että vaatteet valkoiseksi ja panssari sinimustaksi, tulee darkridereista melko lightridereita. Yksi vaihtoehto varmaan olisi maalata viitta mustaksi, panssarit sinimustaksi ja hansikkaat ja saappaat valkoiseksi, mutta en tiedä sopisiko se muuhun armeijaan.
Niin ja sitten voisi kommentoida että kumpi base on parempi, vaikka ne ovatkin melki samanlaisia.
Toinen kysymys on että miten maalaan darkriderit. Jos teen samalla periaattella että vaatteet valkoiseksi ja panssari sinimustaksi, tulee darkridereista melko lightridereita. Yksi vaihtoehto varmaan olisi maalata viitta mustaksi, panssarit sinimustaksi ja hansikkaat ja saappaat valkoiseksi, mutta en tiedä sopisiko se muuhun armeijaan.
Niin ja sitten voisi kommentoida että kumpi base on parempi, vaikka ne ovatkin melki samanlaisia.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
coldikset: mitenkäs olisi ice blue korostettuna valkoisella? toimisi ainakin minusta.
driderit: mitenkäs harmaa vaatetus? ei se lumi aina valkeaa ole. haarniska voi olla mustaa ja sinistä. hevosetkin voinevat jäädä mustiksi.
yöllähän ne delffit saapuu, joten mustan, valkean ja harmaan sävyjä paljon.
sinisetkin on ihan ok, samoin vaaleat violetit.
driderit: mitenkäs harmaa vaatetus? ei se lumi aina valkeaa ole. haarniska voi olla mustaa ja sinistä. hevosetkin voinevat jäädä mustiksi.
yöllähän ne delffit saapuu, joten mustan, valkean ja harmaan sävyjä paljon.
sinisetkin on ihan ok, samoin vaaleat violetit.
Joku vaalean harmaa tahi lähes valkoinen ihonväri, ja joku siihen sopiva väri suomuihin ei ehkä näyttäisi ollenkaan huonolta cold oneilla. Omille talvimaisemakylmäköilleni maalailin tummanharmaan nahan ja bleached bone suomut, ja osoittautuivat ihan siedettäviksi.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
Maalasin nyt yhden kylmiön vaaleansinertävänharmaaksi violeteilla suomuilla, elikkäs tänksit kelpolle ja sxrixille. Driderit maalaan niin että, hanskat ja saappaat valkoisiksi, panssariosat ja jotkut koristeet mustaksi sinisillä edgauksilla ja viitta mustaksi codex grey hailaiteilla.
Juu voisihan tuota ruokasoodalunta koittaa tehdä, on vaan niin ihanan helppoa drybrushata hiekkaa valkoiseksi.
Juu voisihan tuota ruokasoodalunta koittaa tehdä, on vaan niin ihanan helppoa drybrushata hiekkaa valkoiseksi.
Tuohan on ihan nopeasti sudittu, kunhan testailin teemaaIllumina kirjoitti:Hehe. Teema onpi sama, kuin minulla. Ero on vain maalauksen tasossa(minun huonompi), kylmiöiden suomuissa ja dridereiden buutseissa/hansikkaissa.
Drowiheppu: Juu siis eihän sitä valkoista suoraa kannata lätkiä, muuten saa laittaa aika monta kerrosta. Niin ja NMM sukkaa.
sejokuheppujokasanoiettätekisimetallitjäännäköiseksi: Muuten hyvä mutta ehkä liian monimutkaista, yritän kuitenkin maalata niin että saisin joskus armeijan valmiiksikin.
PS: Voisikos joku heittää ruokasooda lumi ohjeella? Olen kyllä tuosta kuullut mutta en ole ihan varma yksityiskohdista.
- puolisukeltaja
Tässä ainakin varsin laadukkaalta vaikuttavat ohjeet.
edit/ Ja tuon Texture Mediumin voi ainaki minun käsittääkseni jättää pois sekoituksesta jos sellaista ei ole.
edit/ Ja tuon Texture Mediumin voi ainaki minun käsittääkseni jättää pois sekoituksesta jos sellaista ei ole.