IG armeejani ensimmäiset sotilaat (Mortar team lisätty)
hienoi ukkoi
tosi hienoi ukkoi mut ite jättäisin ton inkin pois tost naamast se näyttää iha ruttoo sairastuneelt marakatilt
- Githgulcag
Re: hienoi ukkoi
Tuo oli hyvin sanottu.-arska- kirjoitti:näyttää iha ruttoo sairastuneelt marakatilt
- Cannonball
Upeaa jälkeä, hyvät värivalinnat ja erittäin yhteensopivat beissit. Olen harrastanut viisi vuotta, eikä noin hyävv jälkeä synny kirveelläkään.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Hand of Than
Olipas nättejä ukkeleita, tosin noi alustat (ja liekkärin liekki) sattuivat silmään. Ei missään, Marsissakaan ole noin kirkkaanpunaista maata, voi olla että joku hillitympi punertava olisi kohdallaan enemmän.
Tee vaikka kokeilubase joskus ja käytä vaikkapa GWn tai kilpailijan dark fleshiä tai muuta punertavaa ruskeaa jota lähdet korostamaan ja sitten reunat esimerkiksi mustalla. Nyt alustat vievät liikaa huomiota itse fikuilta mikä ei ole toivottua. Itse sälleistä ei sen kummempaa sanottavaa, oikein hyviä pelifikuja.
- Githgulcag
Juu. Siinäpä Leman russissa onkin melkoinen työ. Ensinnäkään minä en tiedä mistä voisi aloittaa, eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta tankin maalaamisesta.Hand of Than kirjoitti: Voimia sen lemanin puurtamiseen, pidä taso korkeella.
Kiitos kaikesta palautteesta. On hyvä, että on tullut paljon rakentavaa palautetta. Baseja tuskin ryhdyn enää muuttamaan, kun olen niitä jo niin monta maalannu. Pistäkäähän vielä vaan kommenttia.
Ei muuta kun iso pensseli käteen ja peittävä punainen (en voi olla kehumatta dark fleshiä basecoattinaAziz the combat fighter kirjoitti:Juu. Siinäpä Leman russissa onkin melkoinen työ. Ensinnäkään minä en tiedä mistä voisi aloittaa, eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta tankin maalaamisesta.Hand of Than kirjoitti: Voimia sen lemanin puurtamiseen, pidä taso korkeella.
- Githgulcag
Kiitos paljon tuosta maalaus vinkistä. Täytyy kokeilla sitten, kun ehdin maalaamaan. Ja tuo sinun Dreadnoughti oli todella upea.raven kirjoitti:Ei muuta kun iso pensseli käteen ja peittävä punainen (en voi olla kehumatta dark fleshiä basecoattinaAziz the combat fighter kirjoitti:Juu. Siinäpä Leman russissa onkin melkoinen työ. Ensinnäkään minä en tiedä mistä voisi aloittaa, eikä minulla ole minkäänlaista kokemusta tankin maalaamisesta.Hand of Than kirjoitti: Voimia sen lemanin puurtamiseen, pidä taso korkeella.) jonka päälle valinnan mukaan muita punaisia, ohuesti ja siististi. Pariin panssarilevyyn pientä tekstinpiiperrystä, lohkeavaa maalia(tin bitz->boltgun metal->chainmail, kuivaharjattuna tuossa järjestyksessä ympäri tankkia), nokea (alle tin bitz , päälle chaos blackia) ja likaa (ruskeahkoja washeja, sinulla luultavasti punertavia) pariin sopivaan kohtaan ja lopuksi yksityiskohtia pienemmillä pensseleillä. Helpoin ja hienoin tapa olisi tietysti airbrush mutta aika julmetusti maksavat ja kyllä pensselilläkin sutii. Halvempi vaihtoehto olisi tietysti spray, jos löytyisi sopivan sävyinen. Eli alle musta, peittävä spray ja sitten vähän kevyempi punainen spray ja loppu pensseleillä. Tuossa on oma Dreadnoughtini mitä on weatheroitu aika rankalla kädellä noilla yllämainituilla tavoilla.
-
Darkmage7280
Tsiisös! Voit uskoa että purkka putosi kun näin nuo kaartilaises. Todella hienoa työtä, tuo punaisen ja mustan yhdistelmä toimii loistavasti. Olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa noista alustoista, mutta tuntuu hiukka hölmöltä ruikuttaa moisesta kun itse ukot on noin hienoja.
Thumbs up.
Thumbs up.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- dead flesh penalty
- DJ_Silverpig
Miksi osalla kaartilaisista on aseissa kiiltävät metalliosat ja toisilla tummuneet? Kiiltävät olivat mielestäni liian kiiltäviä, mutta sehän nyt on makuasia. Pääasia olisi kuitenkin varmaan että kaikilla olisi samanlaiset? Minun silmääni ainakin näyttää hassulta jos porukalla on erivärisiä aseita, vaikka voihan ne selittää fluffilla että osa on ryöminyt maassa ja liannut aseensa. Alustat näyttävät hyvältä tuollaisenaan, mutta tosiaan ne reunat kannattaisi maalta uudelleen ellet ole jo maalannut? Kyllä tuollaista armeijaa vastaan kelpaisi omilla kaartilaisillani pelata.
- Githgulcag
Mmmm... Tuo saattaa selittyä sillä, että kuvauksessa valo on kohdistunut niihin erilailla. Muistaakseni maalasin ne samanlaisiksi.PezMo kirjoitti:Miksi osalla kaartilaisista on aseissa kiiltävät metalliosat ja toisilla tummuneet?
PezMo kirjoitti:Alustat näyttävät hyvältä tuollaisenaan, mutta tosiaan ne reunat kannattaisi maalta uudelleen ellet ole jo maalannut?
Juu. Olen maalannu.
Loistavia nappeja! Kersantin kasvot upeat ja väriteema on loistava,,,
Ja beissit ovat tyulikkäät,,,, Näyttävät paremmilta kuin snot green beissini,,,,,
Oma Ig:ni ei yllä tuohon,,,,
Ja beissit ovat tyulikkäät,,,, Näyttävät paremmilta kuin snot green beissini,,,,,
Oma Ig:ni ei yllä tuohon,,,,
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Juu kun kaikki muutkin ovat kommentoineet niin pitäähän minunkin soluttautua massaan. Eli ensi katsomalta todella nättiä jälkeä, mutta kun tarkemmin katsoo niin löytyyhän niitä virheitä. Varsinkin tuolla ykköskuvan vasemman reunimmaisen kaartilaisen punaiset osat näyttävät melko pinkeiltä. Toki kaikki tietää että punainen on todella vaikea väri työstää ilman että siitä tulee joko oranssia tai pinkkiä, ja muissa se on melko hyvää, mutta varsinkin tuon erään kaartilaisen mikä-onkaan-leukasuojus, toisessa kuvassa näkyvä tasku ja hieman myös kranaatit ovat aika pinkkejä.
Kasvoista en viitsi nillittää, kun niitä on jo todella osuvasti kuvailtu. Myös basesta on ollut jonkinlaista valitusta, mutta omasta mielestäni tuo on todella tyylikäs, enkä usko että perusvihreä base noille tyypeille sopisikaan. Jo kerkesit nuo basejen reunatkin maalaamaan uudestaan, joten en pääse niistäkään valittamaan.
Kyllä tuollaisia vastaan kelpaisi pelata, todella hienoa jälkeä olet saanut aikaan. Jatka ihmeessä samaan malliin.
Kasvoista en viitsi nillittää, kun niitä on jo todella osuvasti kuvailtu. Myös basesta on ollut jonkinlaista valitusta, mutta omasta mielestäni tuo on todella tyylikäs, enkä usko että perusvihreä base noille tyypeille sopisikaan. Jo kerkesit nuo basejen reunatkin maalaamaan uudestaan, joten en pääse niistäkään valittamaan.
Kyllä tuollaisia vastaan kelpaisi pelata, todella hienoa jälkeä olet saanut aikaan. Jatka ihmeessä samaan malliin.