Eli...voiko turnauksissa käyttää tavallista Sormusaavetta Noitakuninkaana? Uudessa LotR kirjassa on Sormusaaveen statseissa weather top Witchkingin kuva.
Että miten asia on? Onhan ne kaikki saman näkösiä ainaki...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
kyllä sitä voi käyttää. en ola itse ainakaan kuullut että koskaan olisi sanomista tullut. Ainut vaan että jos otat 2 sormusaavetta mukaan ja toinen on kuningas niin silloin pitää jotain eroavaisuutta moisissa olla.
bottiins kirjoitti:kyllä sitä voi käyttää. en ola itse ainakaan kuullut että koskaan olisi sanomista tullut. Ainut vaan että jos otat 2 sormusaavetta mukaan ja toinen on kuningas niin silloin pitää jotain eroavaisuutta moisissa olla.
Miten Noitakuningas kaapuversiona ylipäätään erosi ulkomuodoltaan kumppaneistaan? Eiköhän eroksi riitä, että yhden basen reunassa lukee "Witch-king" tms., jotta figu ei sekaannu muihin samanlaisiin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
bottiins kirjoitti:kyllä sitä voi käyttää. en ola itse ainakaan kuullut että koskaan olisi sanomista tullut. Ainut vaan että jos otat 2 sormusaavetta mukaan ja toinen on kuningas niin silloin pitää jotain eroavaisuutta moisissa olla.
Miten Noitakuningas kaapuversiona ylipäätään erosi ulkomuodoltaan kumppaneistaan? Eiköhän eroksi riitä, että yhden basen reunassa lukee "Witch-king" tms., jotta figu ei sekaannu muihin samanlaisiin.
ainakin se nykuinen kaapuhemmo mielestäni erottuu hyvin niiden muiden joukosta vaikka eroa ei juuri ole... ehkä se asento.....